abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81350043
Heb er al vaker over gehad op dit forum, maar wil er toch nog dieper op ingaan. Meerdere malen heb ik jullie laten weten dat ik een multicultuur een samenleving vindt van verdeel en heers. En daarvoor heb ik duidelijke agrumenten gegeven. Veel mensen vinden me hierdoor een racist, maar zo gek is het niet wat ik er over vertellen heb en dat het met de dag meer zichtbaarder is geworden.

Persoonlijk denk ik dat zo'n samenleving nooit zal werken, maar mocht ik ongelijk hebben, dan zou ik graag tegenargumenten en oplossingen willen zien. Graag zelfs. Zoiets kun je naar mijn mening denk ik alleen realiseren in een corrupt-vrije wereld, en misschien dan is het zelfs onmogelijk. Hoe dan ook, een wereld zonder corruptie en manipulerende taferelen zullen we nooit meemaken. Tsja, er moet daarvoor een wonder ontstaan.

Waar het mij om gaat is dat er een kloof zit tussen de ene cultuur en de ander. Om welke cultuur het dan gaat maakt niet zoveel uit. Ik zeg niet dat de ene beter is dan de ander, maar dat ze niet gelijk zijn lijkt me duidelijk. Die kloof wordt alleen maar groter gemaakt als je alles en iedereen bijelkaar brengt. Klinkt gek, maar zo vreemd is het niet. Om die kloof minder te maken heb je capabele leiders en andere invloedrijke mensen nodig in positieve zin. Tsja, zoals BNW'ers weten is dat ook onmogelijk. Bij machthebbers draait het allemaal om henzelf. Dus verdeel en heers is een ideaal plan. Daar hoort dit ook bij.

We weten allemaal dat machthebbers hier ook op inspelen. Ze spelen met de emoties van mensen. We reageren daar niet op, omdat het om hele kleine details gaat. Zolang we niet die kant opkijken zullen ze blijven winnen, als het nou om inside-jobs gaat of oorlogje voeren. Uiteindelijk krijgt de burger altijd de schuld. Allochtonen geven Europeanen de schuld en gebruiken de slachtofferrol, zonder te weten dat dit speciaal voor ze aangemaakt is. En Europeanen geven bijvoorbeeld moslims in het midden-oosten de schuld van alle ellende. Geloof me, we zitten hier allemaal verkeerd.

Wie hebben nou daadwerkelijk de moslims (en anderen) met vrachten naar Europa gebracht om hen als wapen te gebruiken tegen Europeanen? Wie hebben ons Europeanen en Amerikanen nou daadwerkelijk de oorlog ingeluisd? Wie heeft er nou echt profijt van? Waar moet je alleen binnen je eigen ras/groep trouwen en kinderen maken? Tsja, dat is niet hier in Europa, want hier ben je al gauw een racist als je bij je eigen ras wilt blijven als het om trouwen en kinderen maken gaat. Diezefde mensen willen dat niet en promoten dus het andere, maar dat is voor die mensen niet van toepassing als het om hen ras/groep gaat. Beetje hypocriet... Ik zeg niet dat het erg is om buiten je eigen ras te trouwen, maar vergelijk het eens. Wie is dan echt racist? Ik of dat soort machthebbers?

Heb ik het dan over die hele ras/groep? Nee, natuurlijk niet. Sommige leden weten wel over wie ik het heb, maar voor diegene die het niet weten; kijk nogmaals naar het dikgdrukte tekst en zoek het zelf op. Beantwoord voor jezelf de vragen. Ik laat het er dus bewust uit. Bekijk het zelf, en misschien dat je daarna met valse beschuldigingen kunt komen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:19:42 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81350400
Ja inderdaad. Ik was zo laatst een lekker blank chicky aan het playen in de disco. Komt er iemand van de Europese Geslachtsgemeenschap Politie EuGaPol naar me toe. Echt zovan "ej jij daar... met je blanke penis.... ga is lekker die thaise chicks daar playen... Laatste waarschuwing ja?"

Dus dat ben ik toen maar gaan doen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_81352858
quote:
Waar moet je alleen binnen je eigen ras/groep trouwen en kinderen maken?
You lost me... de inheemse stammen van de Amazone?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 19:44:03 #4
249559 crew  Lavenderr
pi_81353830
TS. Heb het stuk een paar keer gelezen, maar wat is de kern van je betoog? Dat we niet moeten mixen?
Of bedoel je wat anders?
pi_81354064
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Regal het volgende:
Tsja, dat is niet hier in Europa, want hier ben je al gauw een racist als je bij je eigen ras wilt blijven als het om trouwen en kinderen maken gaat. Diezefde mensen willen dat niet en promoten dus het andere, maar dat is voor die mensen niet van toepassing als het om hen ras/groep gaat. Beetje hypocriet...
Zeg Amos, ik denk dat je gelijk hebt!

woensdag 12 mei 2010 @ 19:51:08 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81354159
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:48 schreef Regal het volgende:

[..]

Zeg Amos, ik denk dat je gelijk hebt!

Ik niet. Met de toenemende globalisering is een versmelting van mensen al gaande en mochten we elkaar in de tussen tijd niet afmaken een kwestie van tijd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_81354552
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
TS. Heb het stuk een paar keer gelezen, maar wat is de kern van je betoog? Dat we niet moeten mixen?
Of bedoel je wat anders?
Er staat nergens in m'n tekst dat je niet mag mixen. Sterker nog, ik gaf zelfs nog aan dat dat niet erg is. Ik denk dat je de tekst toch wat beter moet lezen.

Het gaat erom dat we hier met een internationale elite te maken hebben, die een dubbele agenda heeft. Over de grens het ene propageren en binnen de grenzen je eigen vertrouwde agenda hanteren. Ook jij zal zo langzamerhand moeten weten op wie ik nou doel. Waarvoor gaf je me anders al die waarschuwingen?
pi_81354773
Wie is die elite dan? Hou eens op met spreken in mysterien en zeg gewoon wie die elite zijn? Reptilians? Illuminati? NWO?
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:15:52 #9
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_81355365
Ik heb onmiddellijk de Modsad op de hoogte gesteld van het bestaan van dit topic.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_81355863
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:03 schreef Amos_ het volgende:
Wie is die elite dan? Hou eens op met spreken in mysterien en zeg gewoon wie die elite zijn? Reptilians? Illuminati? NWO?
Reptilians, Illuminati en de NWO in grote lijnen is ook spreken met mysterien net zoals een elite, dus waar heb jij het dan over? Bovendien weet jij absoluut waar ik het over heb, want jij zit mij erg vaak belachelijk te maken op dit forum. Te labelen, uit te lachen en te vertellen dat alles wat ik hier neerzet onmogelijk is. Toch blijf je reageren op al deze rare berichten. Waarom?

En nee, ik duik nu niet de slachtofferrol in, want dat heb ik nooit gedaan. Ik constateer iets, doe mijn kant van het verhaal en laat andere mensen erover nadenken. Dat personen zoals jij dat steeds weer tegen willen houden is apart. De ene keer label je me weer en de andere keer weet je zogenaamd weer niet waar ik het over heb... Ik vraag hetzelfde aan jou... Onderzoek dat vetgedrukte voor jezelf eens even. Doe er mee wat je wilt...
pi_81364363
Ik probeer gewoon serieus antwoord te krijgen op mijn vraag. Voor hetzelfde geld heb je het nu over de Smurfen

Ik wil gewoon weten welke elite je bedoelt. De bankiers? Multinationals? Corporates? Maar dat is geen ras. Vandaar Reptilians?

En kap nou eens met dat gezwets dat ik je zou 'labelen' ik werk potdomme niet als vakkenvuller bij de supermarkt.
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 23:31:03 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_81365386
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Regal het volgende:

[..]

Er staat nergens in m'n tekst dat je niet mag mixen. Sterker nog, ik gaf zelfs nog aan dat dat niet erg is. Ik denk dat je de tekst toch wat beter moet lezen.

Het gaat erom dat we hier met een internationale elite te maken hebben, die een dubbele agenda heeft. Over de grens het ene propageren en binnen de grenzen je eigen vertrouwde agenda hanteren. Ook jij zal zo langzamerhand moeten weten op wie ik nou doel. Waarvoor gaf je me anders al die waarschuwingen?
Dus het gaat over Joden?
Of begrijp ik het weer verkeerd?
Zég nu gewoon wat je bedoelt, dit gegis is niet nodig als je gewoon duidelijk bent.
pi_81368369
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:10 schreef Amos_ het volgende:
Ik probeer gewoon serieus antwoord te krijgen op mijn vraag. Voor hetzelfde geld heb je het nu over de Smurfen
Nee, je zit mensen bewust te irriteren en haalt uit op een onbeschofte wijze wanneer je die mogelijkheid ziet.
quote:
Ik wil gewoon weten welke elite je bedoelt. De bankiers? Multinationals? Corporates? Maar dat is geen ras. Vandaar Reptilians?
Zucht... moet ik hier nog echt verder op in gaan?
quote:
En kap nou eens met dat gezwets dat ik je zou 'labelen' ik werk potdomme niet als vakkenvuller bij de supermarkt.
Dat is geen gezwets, want vrij recentelijk nog beschuldigde je mij van zogenaamde haat richting een bepaalde volk en labelde me met de welbekende kreet, dat een wapen is geworden om mensen de mond te snoeren. Je gaat nooit in op de inhoud, heel soms half gebakken, maar daar zet je meer kracht bij met de welbekende termen. Je weet dat ik hier impopulaire teksten neerzet, en dat doe ik ook niet zomaar. Dat doe ik niet uit haatgevoelens, want dat slaat nergens op. Ik werd niet op een dag wakker om ineens kritischer te worden richting bepaalde aspecten waar dit soort mensen toevallig enorm deel uit nemen. Toch vind jij het leuk om kreten naar mij te smijten of zelfs onwetend te doen, terwijl je dondersgoed weet waar ik het over heb. Ach ja, het is een makkelijke uitweg.
pi_81368456
Je bent nu gewoon paranoide bezig. Dit is BNW, het had me niet verbaasd als je het over Reptilians zou hebben gehad (vanwege "ras" ).
En nergens is het mijn intentie om mensen "irritant onderuit te halen"

Maarreh, als Lavenderr gelijkheeft, dan is het jodendom toch geen ras? Gewoon een religie.

Zit er nou niet zo omheen te muggenziften, bedoel je de rijke elite? Bedoel je de corporate bankers? Het riedeltje "de joden" gaat niet op als het gaat om een 'elite' die de wereld in haar macht houdt of wil houden. Dan hadden ze dat heel anders moeten aanpakken.
pi_81368500
En Amos, als ik telkens de namen hier verkondig krijg ik weer de strontkar over me heen, dus ik doe het nu iets voorzichtiger. Ik werd bijna gebanned, omdat bepaalde moderators mij te ver vonden gaan, maar daar geen uitleg van konden geven. Tsja.. wat moet ik dan? Zij vragen erna, en nu ben ik dus zogenaamd onduidelijk. Zelfs de moderators vinden me onduidelijk, terwijl ze weten waar ze mij op waarschuwden. Tsja, het is het één of het ander. Ik geef je in elk geval het verzoek om eens keurig dat vetgedrukte te onderzoeken. Dan zul je het zelf ook eens een keer zien, maar waarschijnlijk vind je het dan nog onzin.
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:51:31 #16
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_81368524
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik niet. Met de toenemende globalisering is een versmelting van mensen al gaande en mochten we elkaar in de tussen tijd niet afmaken een kwestie van tijd.
Globalisering is een economisch proces, niets meer, niets minder.
pi_81368551
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:49 schreef Amos_ het volgende:
Je bent nu gewoon paranoide bezig. Dit is BNW, het had me niet verbaasd als je het over Reptilians zou hebben gehad (vanwege "ras" ).
En nergens is het mijn intentie om mensen "irritant onderuit te halen"

Maarreh, als Lavenderr gelijkheeft, dan is het jodendom toch geen ras? Gewoon een religie.
Ik zet er ook bewust ras/groep bij. En het Jodendom gaat verder dan alleen religie.
pi_81368582
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef Regal het volgende:
En Amos, als ik telkens de namen hier verkondig krijg ik weer de strontkar over me heen, dus ik doe het nu iets voorzichtiger. Ik werd bijna gebanned, omdat bepaalde moderators mij te ver vonden gaan, maar daar geen uitleg van konden geven. Tsja.. wat moet ik dan? Zij vragen erna, en nu ben ik dus zogenaamd onduidelijk. Zelfs de moderators vinden me onduidelijk, terwijl ze weten waar ze mij op waarschuwden. Tsja, het is het één of het ander. Ik geef je in elk geval het verzoek om eens keurig dat vetgedrukte te onderzoeken. Dan zul je het zelf ook eens een keer zien, maar waarschijnlijk vind je het dan nog onzin.
Stel je nou verdorie eens niet aan. Je mag gerust zeggen dat je de joden bedoelt, het gaat er meer om hoe je het brengt.

En uiteraard wat voor bewijs je ervoor meebrengt.

Je maakt nu de "ik mag er niks van zeggen"-cultuur groter dan dat ze werkelijk is, enkel door je starre houding en het verhullen in nevelen.
pi_81368594
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef Regal het volgende:

[..]

Ik zet er ook bewust ras/groep bij. En het Jodendom gaat verder dan alleen religie.
Hoe dan? Het is net als de islam en het christendom, dat jodendom een religie is. Meer niet.
pi_81368611
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Globalisering is een economisch proces, niets meer, niets minder.
Ook dat, geheel in lijn met de globalisering van communicatie en data-verkeer.
pi_81369106
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Hoe dan? Het is net als de islam en het christendom, dat jodendom een religie is. Meer niet.
Het verschil is dat je tot het Christendom en Islam kan bekeren. Dat is bij het Jodendom niet zo. Althans, zeker voor de invloedrijke Joden is dit uit den boze. Nee, Joden behoren tot een ander ras. In allerlei rassen komen ze welliswaar voor, maar dat heeft een reden. Joden willen graag een aparte groep zijn die verspreid over verschillende soorten rassen zijn en dus op die manier op de achtergrond blijven. Men denkt dat ze het over blanken, zwarten etc. hebben, maar hebben het helemaal fout. Ze willen overal de touwtjes in handen hebben, ze willen overal repect verdienen, en ondertussen verspreiden ze hun multikul en maken ze mensen zoals jij en ik armer.

Hopelijk is dit weer niet te extreem...
pi_81369246
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Regal het volgende:

[..]

Nee hoor

Maar of je ergens ook maar enig verstand van hebt laten we dan ook maar in het midden.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_81369269
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Regal het volgende:

[..]

Het verschil is dat je tot het Christendom en Islam kan bekeren. Dat is bij het Jodendom niet zo. Althans, zeker voor de invloedrijke Joden is dit uit den boze. Nee, Joden behoren tot een ander ras. In allerlei rassen komen ze welliswaar voor, maar dat heeft een reden. Joden willen graag een aparte groep zijn die verspreid over verschillende soorten rassen zijn en dus op die manier op de achtergrond blijven. Men denkt dat ze het over blanken, zwarten etc. hebben, maar hebben het helemaal fout. Ze willen overal de touwtjes in handen hebben, ze willen overal repect verdienen, en ondertussen verspreiden ze hun multikul en maken ze mensen zoals jij en ik armer.

Dus al die rijke oliesjeiks in Dubai enzo, dat zijn joden?
pi_81369281
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Stel je nou verdorie eens niet aan. Je mag gerust zeggen dat je de joden bedoelt, het gaat er meer om hoe je het brengt.
En volgens mij valt dat behoorlijk mee, maar helaas zijn er te veel mensen te snel op hun pik getrapt, omdat dit soort onderwerpen te moeilijk voor ze zijn.

Serieus, heb je mij ooit Joden uit zien schelden of mij verwensingen zien doen richting deze groep? Nee toch? Wat zeurt men dan? Men wil er gewoon liever niet over praten. Natuurlijk kunnen ze wel alsof doen, maar dat is half.
pi_81369378
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 01:20 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Nee hoor
Mooi !
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 01:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
Maar of je ergens ook maar enig verstand van hebt laten we dan ook maar in het midden.
Moet ik nou lachen of huilen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')