You lost me... de inheemse stammen van de Amazone?quote:Waar moet je alleen binnen je eigen ras/groep trouwen en kinderen maken?
Zeg Amos, ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Regal het volgende:
Tsja, dat is niet hier in Europa, want hier ben je al gauw een racist als je bij je eigen ras wilt blijven als het om trouwen en kinderen maken gaat. Diezefde mensen willen dat niet en promoten dus het andere, maar dat is voor die mensen niet van toepassing als het om hen ras/groep gaat. Beetje hypocriet...
Ik niet. Met de toenemende globalisering is een versmelting van mensen al gaande en mochten we elkaar in de tussen tijd niet afmaken een kwestie van tijd.quote:
Er staat nergens in m'n tekst dat je niet mag mixen. Sterker nog, ik gaf zelfs nog aan dat dat niet erg is. Ik denk dat je de tekst toch wat beter moet lezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
TS. Heb het stuk een paar keer gelezen, maar wat is de kern van je betoog? Dat we niet moeten mixen?
Of bedoel je wat anders?
Reptilians, Illuminati en de NWO in grote lijnen is ook spreken met mysterien net zoals een elite, dus waar heb jij het dan over? Bovendien weet jij absoluut waar ik het over heb, want jij zit mij erg vaak belachelijk te maken op dit forum. Te labelen, uit te lachen en te vertellen dat alles wat ik hier neerzet onmogelijk is. Toch blijf je reageren op al deze rare berichten. Waarom?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:03 schreef Amos_ het volgende:
Wie is die elite dan? Hou eens op met spreken in mysterien en zeg gewoon wie die elite zijn? Reptilians? Illuminati? NWO?
Dus het gaat over Joden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef Regal het volgende:
[..]
Er staat nergens in m'n tekst dat je niet mag mixen. Sterker nog, ik gaf zelfs nog aan dat dat niet erg is. Ik denk dat je de tekst toch wat beter moet lezen.
Het gaat erom dat we hier met een internationale elite te maken hebben, die een dubbele agenda heeft. Over de grens het ene propageren en binnen de grenzen je eigen vertrouwde agenda hanteren. Ook jij zal zo langzamerhand moeten weten op wie ik nou doel. Waarvoor gaf je me anders al die waarschuwingen?
Nee, je zit mensen bewust te irriteren en haalt uit op een onbeschofte wijze wanneer je die mogelijkheid ziet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:10 schreef Amos_ het volgende:
Ik probeer gewoon serieus antwoord te krijgen op mijn vraag. Voor hetzelfde geld heb je het nu over de Smurfen
Zucht... moet ik hier nog echt verder op in gaan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:10 schreef Amos_ het volgende:
Ik wil gewoon weten welke elite je bedoelt. De bankiers? Multinationals? Corporates? Maar dat is geen ras. Vandaar Reptilians?
Dat is geen gezwets, want vrij recentelijk nog beschuldigde je mij van zogenaamde haat richting een bepaalde volk en labelde me met de welbekende kreet, dat een wapen is geworden om mensen de mond te snoeren. Je gaat nooit in op de inhoud, heel soms half gebakken, maar daar zet je meer kracht bij met de welbekende termen. Je weet dat ik hier impopulaire teksten neerzet, en dat doe ik ook niet zomaar. Dat doe ik niet uit haatgevoelens, want dat slaat nergens op. Ik werd niet op een dag wakker om ineens kritischer te worden richting bepaalde aspecten waar dit soort mensen toevallig enorm deel uit nemen. Toch vind jij het leuk om kreten naar mij te smijten of zelfs onwetend te doen, terwijl je dondersgoed weet waar ik het over heb. Ach ja, het is een makkelijke uitweg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:10 schreef Amos_ het volgende:
En kap nou eens met dat gezwets dat ik je zou 'labelen' ik werk potdomme niet als vakkenvuller bij de supermarkt.
Globalisering is een economisch proces, niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik niet. Met de toenemende globalisering is een versmelting van mensen al gaande en mochten we elkaar in de tussen tijd niet afmaken een kwestie van tijd.
Ik zet er ook bewust ras/groep bij. En het Jodendom gaat verder dan alleen religie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:49 schreef Amos_ het volgende:
Je bent nu gewoon paranoide bezig. Dit is BNW, het had me niet verbaasd als je het over Reptilians zou hebben gehad (vanwege "ras" ).
En nergens is het mijn intentie om mensen "irritant onderuit te halen"
Maarreh, als Lavenderr gelijkheeft, dan is het jodendom toch geen ras? Gewoon een religie.
Stel je nou verdorie eens niet aan. Je mag gerust zeggen dat je de joden bedoelt, het gaat er meer om hoe je het brengt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:50 schreef Regal het volgende:
En Amos, als ik telkens de namen hier verkondig krijg ik weer de strontkar over me heen, dus ik doe het nu iets voorzichtiger. Ik werd bijna gebanned, omdat bepaalde moderators mij te ver vonden gaan, maar daar geen uitleg van konden geven. Tsja.. wat moet ik dan? Zij vragen erna, en nu ben ik dus zogenaamd onduidelijk. Zelfs de moderators vinden me onduidelijk, terwijl ze weten waar ze mij op waarschuwden. Tsja, het is het één of het ander. Ik geef je in elk geval het verzoek om eens keurig dat vetgedrukte te onderzoeken. Dan zul je het zelf ook eens een keer zien, maar waarschijnlijk vind je het dan nog onzin.
Hoe dan? Het is net als de islam en het christendom, dat jodendom een religie is. Meer niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Ik zet er ook bewust ras/groep bij. En het Jodendom gaat verder dan alleen religie.
Ook dat, geheel in lijn met de globalisering van communicatie en data-verkeer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Globalisering is een economisch proces, niets meer, niets minder.
Het verschil is dat je tot het Christendom en Islam kan bekeren. Dat is bij het Jodendom niet zo. Althans, zeker voor de invloedrijke Joden is dit uit den boze. Nee, Joden behoren tot een ander ras. In allerlei rassen komen ze welliswaar voor, maar dat heeft een reden. Joden willen graag een aparte groep zijn die verspreid over verschillende soorten rassen zijn en dus op die manier op de achtergrond blijven. Men denkt dat ze het over blanken, zwarten etc. hebben, maar hebben het helemaal fout. Ze willen overal de touwtjes in handen hebben, ze willen overal repect verdienen, en ondertussen verspreiden ze hun multikul en maken ze mensen zoals jij en ik armer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is net als de islam en het christendom, dat jodendom een religie is. Meer niet.
Nee hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Regal het volgende:
[..]
Hopelijk is dit weer niet te extreem...
Dus al die rijke oliesjeiks in Dubai enzo, dat zijn joden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:13 schreef Regal het volgende:
[..]
Het verschil is dat je tot het Christendom en Islam kan bekeren. Dat is bij het Jodendom niet zo. Althans, zeker voor de invloedrijke Joden is dit uit den boze. Nee, Joden behoren tot een ander ras. In allerlei rassen komen ze welliswaar voor, maar dat heeft een reden. Joden willen graag een aparte groep zijn die verspreid over verschillende soorten rassen zijn en dus op die manier op de achtergrond blijven. Men denkt dat ze het over blanken, zwarten etc. hebben, maar hebben het helemaal fout. Ze willen overal de touwtjes in handen hebben, ze willen overal repect verdienen, en ondertussen verspreiden ze hun multikul en maken ze mensen zoals jij en ik armer.
Hopelijk is dit weer niet te extreem...
En volgens mij valt dat behoorlijk mee, maar helaas zijn er te veel mensen te snel op hun pik getrapt, omdat dit soort onderwerpen te moeilijk voor ze zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Stel je nou verdorie eens niet aan. Je mag gerust zeggen dat je de joden bedoelt, het gaat er meer om hoe je het brengt.
Mooi !quote:
Moet ik nou lachen of huilen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
Maar of je ergens ook maar enig verstand van hebt laten we dan ook maar in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |