Meisje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
Het jongetje heeft twee gebroken benen maar alle vitale organen lijken intact te zijn. Radio 1.
Het is nog niet eens bekend of het wel een jongetje is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:28 schreef dieselnoi het volgende:
Is het ook bekend hoe dit jongetje precies het ongeluk overleefd heeft?
Volgens mij heb ik maar één keer een vraag gesteld en in de rest van de posts antwoord gegeven op vragenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ok, maar je blijft vragen stellen die wij ook niet kunnen ruiken, je kan alleen zo info vragen...
En Amsterdam spreekt voor CNN natuurlijk veel meer tot de verbeelding. Schiphol Airport is voor veel (westerse) business travellers een bekende bestemming.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt denk ik ook van de plek af, nederland is op dat gebied toegankelijker dan Libië
Het is niet bekend, maar eerst zeiden ze jongenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de radio ging het toch over een jongetje? Of ik moet wel erg doof zijn
Er schijnt net een filmpje uit te zijn en er is sprake van een jongetje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet bekend, maar eerst zeiden ze jongen.
Ik heb met Keya Airways van Nairobi nog rechtstreeks naar Amsterdam gevlogenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kenya Airways vliegt via Nairobi en Air France via Parijs.
Dat mailtje wat net op RTL7 werd voorgelezen? Die persoon had het erover dat de maatschappij maar 1 A330 had terwijl het er 3 zijn, dus dat zegt ook al genoeg over de betrouwbaarheid ervan, me dunktquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:33 schreef Qebbel het volgende:
Oeh, dit is wel interessant: in April vogels in 1 van de motoren van het toestel. Grote kans dat dat iets te maken heeft met de crash, als je't mij vraagt!
Iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef EchoAlpha het volgende:
Smokende delen
Astrid, serieus hou je smoel en laat Eva ofzo komen
Het wisselt telkens, de leeftijd en de nationaliteit lijken ook nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Er schijnt net een filmpje uit te zijn en er is sprake van een jongetje.
inderdaad airbus had al medegedeeld dat ze 3 nieuwe vliegtuigen hebben geleverd aan de maatschapijquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat mailtje wat net op RTL7 werd voorgelezen? Die persoon had het erover dat de maatschappij maar 1 A330 had terwijl het er 3 zijn, dus dat zegt ook al genoeg over de betrouwbaarheid ervan, me dunkt
Hoi kind, ze willen in Nederland weten van welk geslacht je bent, doe je broek is omlaag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:36 schreef lily het volgende:
Ze zenden wel beelden van het kind uit maar zijn/haar geslacht kunnen ze maar niet achterkomen...
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hoi kind, ze willen in Nederland weten van welk geslacht je bent, doe je broek is omlaag.
Ok bedankt, doei!
Zou me inderdaad niet eens verbazen als het iemand is die daar rondliep en door een brokstuk is geraakt..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef Corkscrew het volgende:
En of hij of zij ook op de vlucht zat?
Waarom val je alleen mij aan? Ik zie genoeg mensen het ook doen. En tja, ik vond dat het kon, geen grapje over de doden ofzo, jammer dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
natuurlijk best een goed moment om een geintje te maken
Ja, dat mailtje idd. Ok, wist niet dat het er idd 3 waren ja. Maar goed, ook die missende winglet zegt misschien wel iets over het onderhoud?? Mocht het idd hetzelfde toestel betreffen. Al zullen voordat de onderzoeksuitslagen bekend zijn heus een hoop spookverhalen de ronde doen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat mailtje wat net op RTL7 werd voorgelezen? Die persoon had het erover dat de maatschappij maar 1 A330 had terwijl het er 3 zijn, dus dat zegt ook al genoeg over de betrouwbaarheid ervan, me dunkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |