Tjsa, sinds het internet worden de lijnen steeds korter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het walgelijk om dat arme kind zo dichtbij in mijn huiskamer te zien!
Hoe kom je nou aan die eerste zin? Je roept maar wat en dan wil je dat andere mensen dat voor je uitzoeken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef Chooselife het volgende:
Het zijn de laatste 2 jaar alleen maar airbussen. Kan iemand dat verifieren?
Tuurlijk is dat logisch, of begrijp je echt niet dat een ramp dichter bij huis komt omdat er landgenoten bij betrokken zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Blistering het volgende:
Benieuwd of al die huilende reacties hier ook geplaatst waren als het een Zuid-Afrikaans of andere nationaliteit jongetje geweest was. Waarschijnlijk waren we sowieso pas bij deel 1 van dit topic geweest als het niet zoveel Nederlanders betrof. Maar goed, dat zal wel ''logisch'' zijn..
In mijn ogen is het onzin, maar goed, het zal welquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat logisch, of begrijp je echt niet dat een ramp dichter bij huis komt omdat er landgenoten bij betrokken zijn?
zeiden ze op de NOS.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Staat nergens dat zij de enige kinderen waren.
Hahahaquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Corkscrew het volgende:
Nu begint de NOS ineens hypocriet te benadrukken hoe belangrijk betrouwbare berichtgeving is
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
jongentje misschien toch geen nederlander
Leg eens uit waarom jij het onzin vindt dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
In mijn ogen is het onzin, maar goed, het zal wel.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef marcodej het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rash__.html?sn=prive
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef marcodej het volgende:
Wat een aanstellerig sensationeel sensatiegericht kutland zijn we ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef marcodej het volgende:
Bel het informatienummer, of familie van die vrienden. Er is dus een lijst met mensen die op die vlucht zouden moeten zitten, maar niet zeker of iedereen op die lijst daadwerkelijk in het vliegtuig zat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef MaLo het volgende:
Hoeveel vluchten komen er per dag van Johannesburg naar Amsterdam / Brussel? Ik ben druk aan het googlen maar kan zo niks vinden.
Mijn moeder maakt zich lichtelijk zorgen om vrienden die vandaag vanaf Johannesburg na een rondreis in Z-A weer naar huis zouden vliegen.
Wat is naar huis? Dit vliegtuig was niet onderweg naar Amsterdam.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef MaLo het volgende:
Hoeveel vluchten komen er per dag van Johannesburg naar Amsterdam / Brussel? Ik ben druk aan het googlen maar kan zo niks vinden.
Mijn moeder maakt zich lichtelijk zorgen om vrienden die vandaag vanaf Johannesburg na een rondreis in Z-A weer naar huis zouden vliegen.
Is koeiepoep: www.planecrashinfo.comquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hoe kom je nou aan die eerste zin? Je roept maar wat en dan wil je dat andere mensen dat voor je uitzoeken?
Klopt, dat is gewoon de technologie tegenwoordig, maar zet het dan op internet, dan kan ik er zelf voor kiezen om te kijken. En 9/11 was gewoon live breaking news wat je per se wilde volgen destijds. Ik zie het nu niet van het uitzenden van deze beelden van dat jochie. Smakeloos. Hoofden van de grootste criminele smeerlappen worden op alle mogelijke manieren geblokt met balkjes en andere onzin, maar dit kind kijk je recht in z'n ogen aan. Dat vind ik pas schending van privacy!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Tjsa, sinds het internet worden de lijnen steeds korter.
9 jaar geleden zagen wereldwijd ook miljoenen mensen het 2de vliegtuig live een van de WTC torens in vliegen.
Confronterend? Zeker.
Moet het daarom niet uitgezonden worden? Nee, het is nieuws en dat willen we zien.
Jezusquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef marcodej het volgende:
Weet ze (of jij) niet met welke maatschappij of reisorganisatie is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef MaLo het volgende:
Ja en? Dat geeft de media niet het recht de beelden maar uit te zenden, en het kind is zelf niet oud genoeg om te kunnen beslissen dat het idd uitgezonden mag worden, lijkt me sterk dat ze al toestemming van opa en oma hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Van mij ook niet.
Van de andere kant, als je nabestaande bent weet je dan ook wie het is.
Ik las ergens dat er maar 2 kinderen aan boord waren, en als je weet dat, bijvoorbeeld, jouw kleinkind onderweg is...
Rondreis Zuid Afrika doe je niet in 9 dagen, daarbij is het meer een bestemming voor mensen reizend zonder kinderen vanwege de lange afstanden in de bus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat? Vind het namelijk zo vreemd dat er in een toestel met 105 personen maar 2(!) kinderen zaten, die ook nog broertjes waren. Bovendien is het vakantieperiode.
Het is ontzettend erg wat er gebeurd is, maar juist dit soort berichtgeving en de continue herhaling van een beperkt aantal feiten op tv zorgen ervoor dat ik zulk soort dingen steeds minder volg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef marcodej het volgende:
Brits en Z-Aquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef Tegan het volgende:
Die andere 31 passagiers, wat zijn de nationaliteiten daarvan?
Die BN'ers kunnen er ook niets aan doen dat de Telegraaf zo'n bericht over ze schrijftquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef marcodej het volgende:
is nog niet bekend, waarschijnlijk zit er nog wat brits tussen en gezien de terugvlucht naar dusseldorf ook wel wat duitsers zeker? Maar daar heb ik nog niets eenduidends over gehoord.....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef Tegan het volgende:
Wel naar Londen en Brussel ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is naar huis? Dit vliegtuig was niet onderweg naar Amsterdam.
Kinderen zijn veel flexibeler daar in, maar het gaat wel lastig worden ja..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef Amos_ het volgende:
Dat kind dat nog leeft. Dat kun je toch bijna niet verwerken zoiets?
of Dusseldorfquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wel naar Londen en Brussel ...
Raar dat daar niets over bekend is, en wel het exacte aantal Nederlandersquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
is nog niet bekend, waarschijnlijk zit er nog wat brits tussen en gezien de terugvlucht naar dusseldorf ook wel wat duitsers zeker? Maar daar heb ik nog niets eenduidends over gehoord.....
nu wel het goeie topic haha, ik zag je post ook in het andere topic staan![]()
Daarom vraag ik, wat is naar huis?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zapte ook meteen naar CNN toen ik het hoorde, maar niets.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Frederic het volgende:
CNN en BBC vinden het allemaal niet zo belangrijk, blijkbaar......
dacht dat er 21 Libiërs bij zatenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef Tegan het volgende:
Hangt van de maatschappij af. KLM/Delta vliegt dagelijks rechtstreeks van Johannesburg naar Amsterdam. Das dus 1 vlucht per dag. Verder natuurlijk zat vluchten met tussenstops of overstappen. Je zult iets meer info moeten weten over hun reis om dit met zekerheid te kunnen achterhalen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef MaLo het volgende:
BBC heeft het meer over de verkiezingen. Logisch ook, aangezien dat belangrijker is. Zouden ze hier ook mee door moeten gaan ipv uit respect stoppenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Frederic het volgende:
Het is ook meerquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die BN'ers kunnen er ook niets aan doen dat de Telegraaf zo'n bericht over ze schrijft. En Twitteren, tja, als je het toch doet kan zo'n bericht ook wel.
Het toestel was onderweg naar London. De Nederlanders aan boord moesten waarschijnlijk overstappen naar Dusseldorf of Brussel. Naar Amsterdam vlogen ze niet volgens mij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
omdat het niet in hun land is gebeurt en omdat er weinig tot geen burgers uit die landen inzaten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Frederic het volgende:
Het word echt één groot mediacircus zoquote:AMSTERDAM - De Telegraaf brengt donderdag, op Hemelvaartsdag, een speciale editie uit van de krant in verband met de vliegramp. De gratis tabloid wordt uitsluitend verspreid via grote benzinestations, dus niet door de bezorgers aan huis.
In principe ligt de gratis tabloid donderdagochtend vroeg bij alle bemande Shell- en Total-pompstations. Daarmee komt het aantal afhaalpunten op 823.
"Met man en macht gaan we als Telegraaf een extra krant maken om al onze lezers volledig te voorzien van de laatste ontwikkelingen over een van de grote rampen die ons land heeft gekend", aldus Telegraaf-hoofdredacteur Sjuul Paradijs.
Alles voor de (toekomstige) verkoopcijfersquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Corkscrew het volgende:
Morgen extra editie De Telegraaf
[..]
Het word echt één groot mediacircus zo
OMFGquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Corkscrew het volgende:
Morgen extra editie De Telegraaf
[..]
Het word echt één groot mediacircus zo
www.schiphol.nl --> lijkt erop dat er 2 per 12 uur landen. Maar geen idee of je vluchten via Libie zo ook kan zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef MaLo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |