Ja ik ben er!quote:
idd...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat toch liever via een instantie dan via de TV.
Toch redelijk snel, als je bedenkt dat ze net aan de groene draek aan het verven wasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mens heeft haar telegram al klaargetypt
Het toestel kwam uit zuid-afrika he, niet van Gran Canaria ofzo...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat? Vind het namelijk zo vreemd dat er in een toestel met 105 personen maar 2(!) kinderen zaten, die ook nog broertjes waren. Bovendien is het vakantieperiode.
Dat van het jongentje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Ludootje het volgende:
...En ze doen het weer...
Schandalig van de NOS!
Waarom? Goed om te zien dat het jochie er redelijk goed uit ziet. Ik denk dat nabestaanden erg blij zijn dat ze zien dat het goed met hem gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Ludootje het volgende:
...En ze doen het weer...
Schandalig van de NOS!
Zit eens niet zo te janken. Dat krijg je nou eenmaal als je enig overlevende bent.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Ludootje het volgende:
En die arts daar filmen met z'n camera! Schandalig!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article6707477.ece?cid=rssquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat? Vind het namelijk zo vreemd dat er in een toestel met 105 personen maar 2(!) kinderen zaten, die ook nog broertjes waren. Bovendien is het vakantieperiode.
Doe je tv dan dicht huillie of ga een zoetsappige hollywood film kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het walgelijk om dat arme kind zo dichtbij in mijn huiskamer te zien!
nee hoor het is een verzameling voor trollende klonen om "scherp" uit de hoek te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |