Ja ik ben er!quote:
idd...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat toch liever via een instantie dan via de TV.
Toch redelijk snel, als je bedenkt dat ze net aan de groene draek aan het verven wasquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mens heeft haar telegram al klaargetypt
Het toestel kwam uit zuid-afrika he, niet van Gran Canaria ofzo...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat? Vind het namelijk zo vreemd dat er in een toestel met 105 personen maar 2(!) kinderen zaten, die ook nog broertjes waren. Bovendien is het vakantieperiode.
Dat van het jongentje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Ludootje het volgende:
...En ze doen het weer...
Schandalig van de NOS!
Waarom? Goed om te zien dat het jochie er redelijk goed uit ziet. Ik denk dat nabestaanden erg blij zijn dat ze zien dat het goed met hem gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Ludootje het volgende:
...En ze doen het weer...
Schandalig van de NOS!
Zit eens niet zo te janken. Dat krijg je nou eenmaal als je enig overlevende bent.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef Ludootje het volgende:
En die arts daar filmen met z'n camera! Schandalig!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article6707477.ece?cid=rssquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat? Vind het namelijk zo vreemd dat er in een toestel met 105 personen maar 2(!) kinderen zaten, die ook nog broertjes waren. Bovendien is het vakantieperiode.
Doe je tv dan dicht huillie of ga een zoetsappige hollywood film kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het walgelijk om dat arme kind zo dichtbij in mijn huiskamer te zien!
nee hoor het is een verzameling voor trollende klonen om "scherp" uit de hoek te komenquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
Dat van het jongentje?
Is gewoon de werkelijkheid. Niks schandaligs aan
Dat kind is 10, heeft net zijn ouders/familie verloren en ligt daar zwaar in shock en wordt nu als icoon gebruikt door de media...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom? Goed om te zien dat het jochie er redelijk goed uit ziet. Ik denk dat nabestaanden erg blij zijn dat ze zien dat het goed met hem gaat.
Die jongen is vast en zeker zwaar verdoofd anders zou hij daar niet zo stil liggen. Hij zou van alles gebroken hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Heftige beelden hoor.... zou dat jochie zo een dikke knuffel willen geven, daar lig je dan, zwaar belabberd zonder papa of mama..... niemand die je kent, geen idee wat er gebeurd is.....
Wel. De NOS is geen Telegraaf. Ze krijgen een bak overheidsgeld en dit hoeft echt niet. Privacy enzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
Dat van het jongentje?
Is gewoon de werkelijkheid. Niks schandaligs aan
Het jongetje dat de vliegtuigramp in Libië heeft overleefd, heeft botbreuken en wordt op dit moment in een ziekenhuis in Tripoli geopereerd. De behandelend arts deelde dit mee aan een medewerker van de Nederlandse ambassade in Libië. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag woensdag laten weten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef blupper het volgende:
Kind ziet er gezond uit, alleen een schroeiplek een de linkerkant van zijn hoofd.
Niks icoon van de media. Waarom zou je iemand die het overleefd heeft niet mogen tonen op tv? Dit laat zien dat hij het goed maakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Dat kind is 10, heeft net zijn ouders/familie verloren en ligt daar zwaar in shock en wordt nu als icoon gebruikt door de media...
Televaagquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het jongetje dat de vliegtuigramp in Libië heeft overleefd, heeft botbreuken en wordt op dit moment in een ziekenhuis in Tripoli geopereerd. De behandelend arts deelde dit mee aan een medewerker van de Nederlandse ambassade in Libië. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag woensdag laten weten.
Volgens Telegraaf.nl
Ik weet niet hoor, maar als ik daar als slachtoffer zou liggen, geen idee van hoe of wat er gebeurd was compleet van slag zou ik het niet zo waarderen als een arts of verpleger mij daar een beetje staat te filmen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te janken. Dat krijg je nou eenmaal als je enig overlevende bent.
quote:
Uit pieteit met de familie en om de privacy van het jongetje te waarborgen kun je ook volstaan met mededelingen dat het jongetje het naar omstandigheden goed maakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niks icoon van de media. Waarom zou je iemand die het overleefd heeft niet mogen tonen op tv? Dit laat zien dat hij het goed maakt.
Ja absoluut. Maar er zitten in ieder toestel toch wel een aantal kinderen? Babies, kleuters, tieners, noem maar op. Iedereen lijkt met zn kroost te vliegen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het toestel kwam uit zuid-afrika he, niet van Gran Canaria ofzo...
Toch een iets minder gangbare vakantiebestemming met kinderen lijkt me.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:55 schreef blupper het volgende:
Kind ziet er gezond uit, alleen een schroeiplek een de linkerkant van zijn hoofd.
En dat verband om zijn hoofd is ook niet voor nietsquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:58 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het jongetje dat de vliegtuigramp in Libië heeft overleefd, heeft botbreuken en wordt op dit moment in een ziekenhuis in Tripoli geopereerd. De behandelend arts deelde dit mee aan een medewerker van de Nederlandse ambassade in Libië. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag woensdag laten weten.
Volgens Telegraaf.nl
Nee, maar wat Shiphol niet een Boeing?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef Chooselife het volgende:
Het zijn de laatste 2 jaar alleen maar airbussen. Kan iemand dat verifieren?
die turkish air was een boeingquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef Chooselife het volgende:
Inderdaad!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ik daar als slachtoffer zou liggen, geen idee van hoe of wat er gebeurd was compleet van slag zou ik het niet zo waarderen als een arts of verpleger mij daar een beetje staat te filmen...
http://www.planecrashinfo.com/recent.htmquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef Chooselife het volgende:
Er is iig wel gezegd dat Airbus onderzoek gaat doen omdat meerdere Airbussen zijn gecrasht het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:01 schreef Chooselife het volgende:
Staat nergens dat zij de enige kinderen waren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Tiemie het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article6707477.ece?cid=rss
daar onder andere.
Natuurlijk is dat logisch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Blistering het volgende:
Benieuwd of al die huilende reacties hier ook geplaatst waren als het een Zuid-Afrikaans of andere nationaliteit jongetje geweest was. Waarschijnlijk waren we sowieso pas bij deel 1 van dit topic geweest als het niet zoveel Nederlanders betrof. Maar goed, dat zal wel ''logisch'' zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |