ja Teun soms ben je een Horkquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi.. dat zien we niet hier dus.. Ineens waren julie weg. En ik vond het een kut opmerking...
Die van mij dacht een keer een Griek te redden op het strand van Lindos, die lag daar voor dood, dus hij met een aantal mensen aan het reanimeren, maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en die Grieken laat je verzuipen zeker![]()
jullie krijgen die lening echt wel terug hoor![]()
hoop ik
nou jah... toch ook best kutquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van mij dacht een keer een Griek te redden op het strand van Lindos, die lag daar voor dood, dus hij met een aantal mensen aan het reanimeren, maar het mocht niet baten.
Achter bleek het een Nederlander te zijn.
Die komen er zo gevlekt uit .. Das ook wel leuk..quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:48 schreef FANN het volgende:
mijn spijkerbroek zit in de was met nog een paar shirtjes en paarse verf![]()
ben toch benieuwd
Ik snap dat ook niet, zo'n jochie zegt toch 'mama', 'auw' of 'pokemon'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat echt wel heel erg raar...
zaten ze niet toevallig voetbal te kijken in dat vliegtuig?
nee serieus dat is toch echt raaaaaaaaaaaaaaar
quote:
ik heb echt geen flauw ideequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komen er zo gevekt uit .. Das ook wel leuk..
Hartstikke dood wastiequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef FANN het volgende:
oeps was eerste reactie, was ie echt gewoon dood als in DOOD DOOD Dees?
ow goed dat je het zegt, zal ik doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Je moet wel je wasmachine een paar keer extra leeg laten draaien ipv wat op het doosje staat. Ik heb er laatst een dekbedovertrek door verziekt
jah zeker vreemd...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hartstikke dood wastie![]()
We zaten daar op een terras en een hoop tumult, aangezien hij bhv heeft ging hij helpen en even later kwam de dokter met spuiten en een defribillator, maar niets meer aan te doen.
Best wel vreemde ervaring tijdens je vakantie
Vorig jaar 2 jongens van een hoge rots duiken. Een dood nek gebroken en een zwaar gewond.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hartstikke dood wastie![]()
We zaten daar op een terras en een hoop tumult, aangezien hij bhv heeft ging hij helpen en even later kwam de dokter met spuiten en een defribillator, maar niets meer aan te doen.
Best wel vreemde ervaring tijdens je vakantie
Het is ook vast niet het eerste wat dat joch zei, maar het eerste wat die gasten als verstaanbaar opgevangen hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, zo'n jochie zegt toch 'mama', 'auw' of 'pokemon'.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
jah zeker vreemd...
ook kut, ben je eindelijk op vakantie en dan ga je dood...
Vreselijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Vorig jaar 2 jongens van een hoge rots duiken. Een dood nek gebroken en een zwaar gewond.
Ik ben niet gaan kijken want ik kan er echt niet tegen.
Ja is waar, toch best raaaaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker, dan ben je ontspannen en een beetje teveel en je hart stopt ermee
Of "vies wijf, je meurt uit je bek" , o nee dat kan niet ze had een mondkapje voor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is ook vast niet het eerste wat dat joch zei, maar het eerste wat die gasten als verstaanbaar opgevangen hebben.
In zijn situatie heeft ie vermoedelijk eerst gezegd, "Au, au, au," en daarna "Goffedomme, waarom nu juist in dit kutland"
Ambulances, traumaheli, reddingswerkers plus het hele strand dat gaat staan gapen.quote:
¨extra lange uitzending...¨ x100quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de berichtgeving over die vliegramp nu alweer zat. Ik had net even SBS aan, men, wat een sensatiezoekerij, telkens maar weer die beelden van de jochie en dan halen ze er inene de massagraven uit Kosovo bij
Weet ik het, ik ken die gasten niet, het zegt mij ook niets. Erg? Ja natuurlijk, maar ik kan er niet zo goed tegen dat dan tegelijk al die radio's aangepaste programmering hebben, al die persconferenties, etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of "vies wijf, je meurt uit je bek" , o nee dat kan niet ze had een mondkapje voor.
Echt vreselijk is dat, als je er niets te zoeken hebt moet je zorgen dat je uit de buurt blijft.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ambulances, traumaheli, reddingswerkers plus het hele strand dat gaat staan gapen.
maar tis wel waar als er in de krant staat dat er iemand uit jouw straat is vermoordquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik het, ik ken die gasten niet, het zegt mij ook niets. Erg? Ja natuurlijk, maar ik kan er niet zo goed tegen dat dan tegelijk al die radio's aangepaste programmering hebben, al die persconferenties, etc.
Voor mij is het een krantenkop die binnen vijf minuten weer vervangen is door een andere. Er zijn meer dan 100 mensen gesneuveld, kut, doorbladeren naar pagina twee waar ik lees dat er elders 23 omgebracht zijn, daarna pagina drie waar een poging tot een aanslag verijdeld is en zo verder.
Het zegt mij heel vaak geen ene moer meer![]()
Dat zal dan wel afgestompt heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |