al wezen carshoppen ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:11 schreef Nuno_G het volgende:
goedmiddag allemaal, waar gaat het vanddag weer over![]()
ben naar de shops geweest met R. creditcards zijn weer helemaal leeg
nja I knowquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je vandaag wel meer en langer posten dan gisteren? Want dat was wel een bliksembezoek hier
lijkt mij welquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja I knowvrij nutteloos te zwaaien en dan weer te verdwijnen idd
kreeg bezoek
straks gaan we je gewoon yuri 2 noemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja I knowvrij nutteloos te zwaaien en dan weer te verdwijnen idd
kreeg bezoek
dat zeg ik toch, ze zijn helemaal leegquote:
met deze vaart gaat dat dan niet lang duren jaja,quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks gaan we je gewoon yuri 2 noemen![]()
kleding, wat meubels en een schilderijquote:
toch gekozen voor Bak Met Wielen ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, ze zijn helemaal leegniet op mijm c rd maar we hebben inderddad een nieuwe auto gekocht
dat laat jij gewoon decadent luxe voor je organiserenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met deze vaart gaat dat dan niet lang duren jaja,
ga vanavond wat drinken en eten blijkbaar
das helemaal geen leuke settingquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het 2x gespeeld, maar speel nu iedere week een andere van World of Darkness (Vampire: The Masquerade).
Dat vind ik dus een beetje van AD&D. Ben meer into the vampires.quote:
Ja ik steeds kort, maar echt 2 weken weg is al jaren geledenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ben eigenlijk ook al heel lang niet meer op vakantie geweest. Zo van echt ontspannen, paar dagen weg in een hotel leuke dingen doen enzo...
lol ja ter ere van mij:-Pquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat laat jij gewoon decadent luxe voor je organiseren?
Bij ons dus niet.. Veel dialoog en minder battle en weinig rollen.. en bij ons kan een verhaal wel 2 jaar durenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje van AD&D. Ben meer into the vampires.
Plus ik vind AD&D te veel regels hebben ipv fantasie. Je bent voor iedere scheet aan het rollen
zat hen in het woord blijkbaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol ja ter ere van mij:-P
nee 2 vrienden vroegen me mee
het woord?quote:
neequote:
Twee weken kan ik me ook niet meer heugen. 1999 denk ik, bij mijn oom in Engeland. Daarna gingen mijn vakanties op aan Amerika bezoeken en dat vind ik toch niet echt vakantie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik steeds kort, maar echt 2 weken weg is al jaren geleden
2005
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat.......... geen idee
Weet niet met wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |