O ja, vroeger weekend dus ook vroeeger zat he Vlarpiequote:
of je brengt gewoon een nieuwe film uit maar dan in b.v het park, de boerderij, het grenswisselkantoor, het distributiecentrum van Jamin, de donkere kamer van de ontwikkelcentrale, de pantry op een kantoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net of jij niet aktief was op je 14e. Ik ook, maar dan met meisjes.
weer die fucking garage. ik moet dat zeker nog heel lang aanhoren, right?
cockblocker??quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is het zo nodig om mij als cockblocker te definieren?
weekend...... WEEKEND?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, vroeger weekend dus ook vroeeger zat he Vlarpie
Wat ZUL je geenieten!!!
tis bijna 5 uur. bottoms up. Nee, niet die bottomquote:
moet je straks ook nog huis versieren en zo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... ben ik even tusen de bruiloft door.... vanavond deel 2 met een leuk feestje
Ja, want Steve sluit aan okm 10 uurquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, vroeger weekend dus ook vroeeger zat he Vlarpie
Wat ZUL je geenieten!!!
ik ken genoeg lokaties. dat was mijn beroep, u know. Wel in samenspraak.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je brengt gewoon een nieuwe film uit maar dan in b.v het park, de boerderij, het grenswisselkantoor, het distributiecentrum van Jamin, de donkere kamer van de ontwikkelcentrale, de pantry op een kantoor
keuze genoeg
Nee dat is zo 1990quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je straks ook nog huis versieren en zo?
Tis elke dag weekend voor mij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weekend...... WEEKEND?
vrijdag is toch een gewone werkdag? althanks voor mij dus wel
kijk, dus een enkel probleem om van dat garage imago af te komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken genoeg lokaties. dat was mijn beroep, u know. Wel in samenspraak.
daarom is het zeker nog steeds bon ton bij ons in schubbenkutterveen en in het ex las vegas van brabantquote:
Jij bent vroeg opquote:
een bruiloft van wie?quote:
mnaar dat was maar 1 keer. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk, dus een enkel probleem om van dat garage imago af te komen
vroeg? Tis al bijna noon.quote:
maar het smaakte je dus niet naar meer ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mnaar dat was maar 1 keer. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
in NYV lummel jij volgens mij elke dagquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vroeg? Tis al bijna noon.
ik was al voor achten wakker. kon niet meer slapen. Ben nu aan het lummelen, internetten met jan en alleman, daarna trainen.
een vriend van mequote:
o, dan ga ik maar trouwen. Krijg ik allemaal cadeautjes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jie weet het, van een bruiloft komt de volgende bruiloft
Neuh, ik sta niet graag in de picture.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het smaakte je dus niet naar meer ?
Nee, tis keihard werken normaliter. nou ja, vroeger dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in NYV lummel jij volgens mij elke dag
Maar dat was niet je eerste postquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vroeg? Tis al bijna noon.
ik was al voor achten wakker. kon niet meer slapen. Ben nu aan het lummelen, internetten met jan en alleman, daarna trainen.
is ie niet jaloers als jij je nog kan omdraaien?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat was niet je eerste post
Ik was ook voor achten wakker maar toen Brad naar z'n werk was, ging ik lekker weer slapen
tegenwoordig krijg toch elk bruidspaar heel onpersoonlijk een kaart in een enveloppe met een geldelijke bijdrage ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dan ga ik maar trouwen. Krijg ik allemaal cadeautjes.![]()
toch wel raar, huilen als je klaarkomt.quote:
vroeger ja, dat is dus meer dan 2 jaar geledenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tis keihard werken normaliter. nou ja, vroeger dan.maar soms heb ik s ochtends opstartproblemen. Ligt er natuurlijk ook aan wat ik de avond ervoor heb gedaan.
Het is een vorm van genocide.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toch wel raar, huilen als je klaarkomt.
geld is toch ook leuk?! wat moet ik nou met 3 blenders o.i.d.? I heb nog wel hier mijn suske en wiske longdrinkglazenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tegenwoordig krijg toch elk bruidspaar heel onpersoonlijk een kaart in een enveloppe met een geldelijke bijdrage ?
vriend van mij is nog tradioneel getrouwd in Wisconsinquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geld is toch ook leuk?! wat moet ik nou met 3 blenders o.i.d.? I heb nog wel hier mijn suske en wiske longdrinkglazen
twee jaar alweer? tijd gaat snel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeger ja, dat is dus meer dan 2 jaar geleden![]()
ik had het over het heden en nu![]()
en opstart problemen als de olie is nog dik en traag, en er zit VIMzand in de raderen/tandwielen
wat maakt dat beetje extra vocht op het hoogtepunt nu voor verschilquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toch wel raar, huilen als je klaarkomt.
Jij bent naar mijn hart.quote:
ga je je sling trouwens ook mee verhuizen vanuit NYC naar Amsterdam ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
twee jaar alweer? tijd gaat snel.![]()
Nee, ik ben vandaag de dag ook druk met van alles en nog wat bezig.
VIM? hallo, ik ben geen Mickey Hoogendijk.![]()
quote:
heerlijk! nou heb ik honger.quote:
is weer eens wat ander dan een goldenshower.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat maakt dat beetje extra vocht op het hoogtepunt nu voor verschil
ach altijd datzelfde gezeik ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is weer eens wat ander dan een goldenshower.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je je sling trouwens ook mee verhuizen vanuit NYC naar Amsterdam ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |