Volgens mij komt op de frontpage alles voorbij, de topics zijn alleen maar voor extra reclame denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt
En kijk je dan altijd via de Frontpage of moet je los in alle topics kijken?
Ooo okequote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef aardappel het volgende:
Volgens mij komt op de frontpage alles voorbij, de topics zijn alleen maar voor extra reclame denk ik
http://www.brabantsdagbla(...)g-voor-Willem-II.ecequote:Politiek Tilburg zoekt naar oplossing voor Willem II
TILBURG - „We willen alles in het werk stellen om Willem II voor de stad te behouden!” De Tilburgse sportwethouder Jan Hamming (PvdA) zegt het nadrukkelijk. Maar ook „in het besef dat de stad voor een enorme bezuinigingsoperatie staat.” Nadat Paul Bottelier, als puinruimer aangesteld bij Willem II, gisteren op twee momenten de Tilburgse politiek heeft bijgepraat, heeft het college in allerijl een onderhandelingsteam samengesteld.
Naast Hamming, delegatieleider, mogen Erik de Ridder (CDA, financiën) en Joost Möller (VVD, gebouwen) proberen met een reddingsplan te komen. De drie stellen binnen veertien dagen een voorstel voor de gemeenteraad op. Hamming: „We hebben ook met financiers gesproken en gaan nu in gesprek met de club.”
Het college waarschuwt daarnaast nadrukkelijk dat de stad ’de nek al bijzonder ver heeft uitgestoken’. „We hebben een huurstop ingesteld en de club kan de komende jaren structureel rekenen op betalingen van 300.000 euro voor de sociaal-maatschappelijke activiteiten in de stad. Vandaag hebben we al 380.000 euro per direct beschikbaar gesteld voor 2010.”
Daarnaast wordt de huur van Willem II volgens de collegeakkoorden verlaagd. De club ziet dat zelf als het ’teruggeven en het erkennen van teveel betaalde huurpenningen’. Hamming: „We hebben in de raad daar al stevig over moeten onderhandelen.”
Dat de stad met een failliet Willem II nog verder van huis is, beseft hij echter ook. Een leeg stadion scheelt Tilburg miljoenen aan huurinkomsten en kost nog jarenlang geld. In het verleden toonde geen enkele projectontwikkelaar belangstelling voor de plek van de voetbaltempel. Hamming: „Van een eventueel faillissement gaan we niet uit, maar we koppelen aan steun wel een aantal keiharde voorwaarden.”
U roept ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:41 schreef theKiD het volgende:
* theKiD zingt:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
USELESS MAN
eeeh jaaaaaaaaaa jaaaaquote:
Middag indeed..quote:
Wij roepen altijd gewoon ee ndag en dan zien we wel wie er mee gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Middag indeed..
Ik zal nog eens een keer voorstellen om met de vriendengroep van m'n vriend een dagje pretpark te doen met z'n allen.
* De een kan telkens niet want werkt in de zorg, onregelmatige diensten, op zondag.. etc. snap ik wel, maar maakt het wel lastig helaas.
* Twee anderen willen geen vrije dag opnemen omdat ze hopen binnenkort n huisje te kunnen kopen en dan willen ze hun dagen opsparen want die kunnen ze dan goed gebruiken
* Mijn oorspronkelijke idee was om buiten de bouwvak doordeweeks te gaan omdat het dan tenminste niet pokkedruk is overal..
* Nu hebben ze het al zo gedraaid dat het een zondag wordt maar OW WACHT Formule 1 is ook op zondag en dat kunnen de mannen niet missen dus een aantal zondagen vallen af![]()
Dan denk ik: als je een huis wil kopen en je gaat lopen miepen over dat je niet één vrije dag wil nemen, zeg dan gewoon dat je niet meegaat want een dagje pretpark is sowieso duur en van die 100 euro kan je weer een vaas kopen ofzo. Als het zo moet.
Help me eraan herinneren dat ik dit soort dingen niet meer roep, want met zo'n groep is het gewoon niet te regelen.
Ik had ook een datum geroepen: 4 juni, heb zelfs al vrijgenomen van mijn werk ervoor maarja d'r is er altijd wel eentje die weer moeilijk moet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij roepen altijd gewoon ee ndag en dan zien we wel wie er mee gaan
en 9 van de 10 zorgen er dan meestal ook wel voor dat ze die dag kunnen gaan.
Open gewoon een datumprikker! Dan kan iedereen kijken wanneer hij/zij kan. Je zegt van tevoren "ik sluit hem op xx" en dan kijk je op welke dag de meeste mensen kunnenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik had ook een datum geroepen: 4 juni, heb zelfs al vrijgenomen van mijn werk ervoor maarja d'r is er altijd wel eentje die weer moeilijk moet doen.
mjah bij ons scheelt het dat we meestal week van te voren plannen, en niemand die op zondag werktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik had ook een datum geroepen: 4 juni, heb zelfs al vrijgenomen van mijn werk ervoor maarja d'r is er altijd wel eentje die weer moeilijk moet doen.
Mja een datum prikken is het probleem niet zozeer, het is meer zo dat een gedeelte niet vrij wil nemen ervoor. Als we gewoon een datum roepen en iedereen zorgt maar dat ie dan mee kan/vrij is, dan is het toch opgelost?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Open gewoon een datumprikker! Dan kan iedereen kijken wanneer hij/zij kan. Je zegt van tevoren "ik sluit hem op xx" en dan kijk je op welke dag de meeste mensen kunnen
Zo doen wij het in ieder geval; ideaal!
Dat is wel echt handig jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef Guard het volgende:
We hebben een vaste dag, lekker doordeweek, buiten de bouwvak, schoolvakanties etc.
Als je niet mee kan of wilt, pech gehad. En ik ga in mijn eentje als het zo uitkomt(maar dat gebeurt niet want iedereen houdt er voortaan rekening mee)
idd, zul je dadelijk zien dat dezelfde mensen zeggen dat er nooit iets gedaan wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja een datum prikken is het probleem niet zozeer, het is meer zo dat een gedeelte niet vrij wil nemen ervoor. Als we gewoon een datum roepen en iedereen zorgt maar dat ie dan mee kan/vrij is, dan is het toch opgelost?
Mwa, het komt er eigenlijk op neer dat het vroeger een stuk mooier was en dat het nu een lelijke graftakkenbaan isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:53 schreef Crazy-M het volgende:
best intressant langs de ringbanen. Tenminste als je deel geschiedenis wil weten. Staan nu allemaal borden met wat er eerst heeft gestaan of wat er nog staat met datum oplevering.
klinkt wel goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl.
Stiekem begint het te kriebelen dat ik toch wel naar Guus Meeuwis wil dit jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |