Is dat zo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef Guard het volgende:
[..]
jammer, wij zijn natuurlijk als stad best wel goed genoeg voor meerdere open topics tegelijkertijd
Dat had ik ook al gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar ik was zo slim om eerst een keer te F5en voordat ik op 'Invoeren' drukte.
Dat heeft er niets mee te maken, haha. Guard zei dat Tilburg het verdiende om meerdere topics tegelijk te hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das maar 1 of 2x per jaar als we op dreef zijn en 4 topics per dag maken
Haha. Ik vroeg het mij gewoon afquote:
De snelle tijdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das maar 1 of 2x per jaar als we op dreef zijn en 4 topics per dag maken
Je bent hier gewoon te weinig als je je dat soort dingen gaat afvragenquote:
Dat kan best inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon te weinig als je je dat soort dingen gaat afvragen
Vandaar dus 2km langzaam rijdend verkeer daar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Rij ik net over de A58 vanuit Breda naar Tilburg loopt er bij de afslag Goirle een vrouw in de middenberm met telkens een stap te maken naar het verkeer... Redelijk psycho. 112 gebeld en daar zeiden ze dat ze haar zouden oppikken... Bleegh ziet er wel eng uit als je iemand zo tussen de auto's ziet lopen die allemaal met 100 voorbijscheuren...
Ik snap deze zin niet: "een stap te maken naar het verkeer?" Ze loopt op de middenberm en wat doet ze dan? Telkens een stap op de weg zetten en dan weer terug naar de middenberm?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Rij ik net over de A58 vanuit Breda naar Tilburg loopt er bij de afslag Goirle een vrouw in de middenberm met telkens een stap te maken naar het verkeer... Redelijk psycho. 112 gebeld en daar zeiden ze dat ze haar zouden oppikken... Bleegh ziet er wel eng uit als je iemand zo tussen de auto's ziet lopen die allemaal met 100 voorbijscheuren...
Zo lees ik het ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet: "een stap te maken naar het verkeer?" Ze loopt op de middenberm en wat doet ze dan? Telkens een stap op de weg zetten en dan weer terug naar de middenberm?
Ja schijnbewegingen, zijwaartse stappen, omdraaien via de rijbaan... Denk dat mevrouw niet helemaal spoort!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet: "een stap te maken naar het verkeer?" Ze loopt op de middenberm en wat doet ze dan? Telkens een stap op de weg zetten en dan weer terug naar de middenberm?
Dat lijkt me inderdaad niet neequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja schijnbewegingen, zijwaartse stappen, omdraaien via de rijbaan... Denk dat mevrouw niet helemaal spoort!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, een vriend van mij is gister volle bak geschept door een auto @ station, die ligt nu dus op de IC
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zit btw te wachten op de namen van dat vliegtuig... Vrienden van mij zitten via Kras in Afrika en zouden rond deze tijd weer terugkomen
Geen idee nog, maar hij schijnt met een redelijke vaart van de zijkant geschept te zijn en de helft van zijn gezicht gebroken te hebbenquote:
Eiuw... Das nasty...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar hij schijnt met een redelijke vaart van de zijkant geschept te zijn en de helft van zijn gezicht gebroken te hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |