quote:Op zondag 16 mei 2010 13:41 schreef PierreTT het volgende:
Wat een rust hier... trouwens, die vriend van mij die geschept was bij het station, die maakt het ondertussen al iets beter. Hij is van de IC af, maar wordt nog wel kunstmatig in slaap gehouden, in ieder geval is er al iets verbetering
Dat is al een hele verbetering. Ik hoop dat ie snel herstelt en dat ie er niks aan over houdt..quote:Op maandag 17 mei 2010 02:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]![]()
Hij wordt niet meer kunstmatig in slaap gehouden. Is af en toe bij kennis en gewoon scherp dus neem aan dat er geen ernstig letsel is qua hersenbeschadiging.
http://www.brabantsdagbla(...)-over-geldgebrek.ecequote:Willem II licht personeel in over geldgebrek
TILBURG - Willem II licht maandag 17 mei het personeel in over de financiële noodsituatie. Rond het middaguur zijn alle werknemers uitgenodigd op het stadion.
Even na de middag geeft de club op een persconferentie openheid van zaken.
De club zou zodanig in de problemen zitten dat de salarissen van het personeel, onder wie ook de voetballers, niet betaald kunnen worden.
http://www.willem-ii.nl/nieuws-detail.asp?id=7354&hoofdID=7&rubriek=13quote:Vanavond informatiebijeenkomst voor supporters en sponsors
17/5/2010 -
Zondagmiddag heeft Willem II een tumultueus seizoen afgesloten. De Tricolores zijn er in geslaagd zich via de Jupiler Play-Offs te handhaven in de Eredivisie. Desalniettemin is de situatie van de club niet rooskleurig. Kwartiermaker en inmiddels interim bestuurder Paul Bottelier heeft zich de afgelopen maand vooral verdiept in de financiën van de club en zijn conclusie is dat deze zeer zorgelijk zijn. Bottelier zal dat vanavond uitvoerig toelichten. Supporters, sponsors en vrijwilligers zijn vanaf 20.00 uur van harte welkom in het Koning Willem II stadion
Wees maar blij, het zou ebter zijn geweest als deze vent niks had gezegd...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
mjah ben hem niet aan het volgen, zit op werk
whehe, is het zo erg jah ?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wees maar blij, het zou ebter zijn geweest als deze vent niks had gezegd...
Leuk joh! Best geluk ook, heb hier nog nooit iets gewonnenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef aardappel het volgende:
Het is na 2 shirts (twv 20 eurie per stuk) en een reiskoffer (twv 80 eurie) weer lang geleden dat ik iets heb gewonnen op Fok, gelukkig tik ik nu een mooie converse tas twv 60 euro binnen![]()
Wat een geweldige site is dit toch =)
Zozo, doe je goed!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:45 schreef aardappel het volgende:
Het is na 2 shirts (twv 20 eurie per stuk) en een reiskoffer (twv 80 eurie) weer lang geleden dat ik iets heb gewonnen op Fok, gelukkig tik ik nu een mooie converse tas twv 60 euro binnen![]()
Wat een geweldige site is dit toch =)
Ja, dat blijktquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef aardappel het volgende:
Het is de moeite, zeker met de prijzen die soms voorbij komen =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |