quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:49 schreef Rave_NL het volgende:
Dan ben ik een militair, volgens de Fok!-standaard dus gelijk een hersenloze robot (mét een piem0l van >25cm). Maar ik hoef hopelijk hier niet te vertellen dat als ik diegene ooit in levende lijve tegenkom en hij durft met droge ogen te herhalen wat hij hier als anonieme toetsenboedheld klakkeloos neerploft, ik hoogstpersoonlijk zijn kop van zijn romp afscheur en zijn hoofd zo hard in zijn eigen reet ram dat hij zijn eigen blindedarm kan likken.
Ik zal er eens op gaan letten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee nee, zie ze juist gewoon in het verkeer erg vaak achterop auto's
Nee, maar sommige opmerkingen konden best weg gehaald worden.. geen enkele toevoegende waardequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:49 schreef EllaN het volgende:
Naja meningen verschillen nu eenmaal. Op zich is er toch niets heel erg extreems gezegd? Niets dat niet eerder is geroepen hier in ieder geval. Het hoeft niet allemaal yay-defensie te zijn. Nu al gaan modden vind ik een beetje censuur-ig hoor.
Maar het is aan de mods natuurlijk.
Zal je net zien dat je ze niet spotquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten.
Eens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, maar sommige opmerkingen konden best weg gehaald worden.. geen enkele toevoegende waarde![]()
Waarschijnlijkquote:[..]
Zal je net zien dat je ze niet spot![]()
Snap je punt, maar geen goede vergelijking. Elke maand worden er wereldwijd miljoenen vluchten uitgevoerd waar er <1 crasht. De kans is dus echt ongelofelijk klein.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Northside het volgende:
Dat is net zoiets als zeggen dat nabestaanden niet moeten zeiken over mensen die omkomen bij een vliegtuigcrash, want ze zijn zelf in dat vliegtuig gaan zitten en hebben het risico op een crash bewust genomen.
Zo werkt de wereld niet.
Een betere vergelijking is dan misschien beroepsgroepen als politie of brandweer. Die zijn zich ook bewust van de risico's, maar het maakt het niet minder erg als er één in functie het leven laat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:55 schreef Zwansen het volgende:
Snap je punt, maar geen goede vergelijking. Elke maand worden er wereldwijd miljoenen vluchten uitgevoerd waar er <1 crasht. De kans is dus echt ongelofelijk klein.
Dat is een helder en duidelijk standpunt en ik kan mij daarquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef vosss het volgende:
Ik ben van mening dat wij daar totaal niets te zoeken hebben en
beter vandaag nog vertrekken.
Leuk dat die militairen zelf vinden dat ze goed werk verrichten,
ik vind dat niet.
Een groot deel van de bevolking daar wil ons niet hebben.
Laat dat derderangs gare kutland maar verrekken.
Lullig voor de paar goeie die er wonen.
het zijn over het algemeen niet de militairen die piepen dat er mensen naar oorlogsgebieden worden uitgezonden ...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dat is een helder en duidelijk standpunt en ik kan mij daar
zeker in vinden.
Dealniettemin vind ik wel dat indien je onder de wapenen
bent,niet moet gaan piepen als je wordt uitgezonden naar
een oorlogsgebied.
Dat is inherent aan het soldaat zijn.![]()
Idd. Maar een tijd geleden heb ik wel gehoord over een soldaat die niet uitgezonden wilde worden. Dat is nog een stuk erger. Iedereen die solliciteert bij Defensie weet dat je uitgezonden gaat worden.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zijn over het algemeen niet de militairen die piepen dat er mensen naar oorlogsgebieden worden uitgezonden ...
Weet je wat voor reden die soldaat heeft? Wie weet is er wel een geldige reden waarom een militair eens zegt niet op uitzending te willen of kunnen. Als je bijvoorbeeld al 3x geweest bent kan ik me voorstellen dat je nu eens zoiets hebt van laat een ander maar ff gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
Idd. Maar een tijd geleden heb ik wel gehoord over een soldaat die niet uitgezonden wilde worden. Dat is nog een stuk erger. Iedereen die solliciteert bij Defensie weet dat je uitgezonden gaat worden.
Wat ik mij dan afvraag, en niet om het feit dat deze militair weigerde, zijn keuze zijn redenen. Maar ik dacht dat er een soort "lijsten" waren dat als je uitgezonden bent je als het ware onderaan de lijst komt te staan en dat het best enige tijd kan duren voordat je weer wordt uitgezonden.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:11 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Weet je wat voor reden die soldaat heeft? Wie weet is er wel een geldige reden waarom een militair eens zegt niet op uitzending te willen of kunnen. Als je bijvoorbeeld al 3x geweest bent kan ik me voorstellen dat je nu eens zoiets hebt van laat een ander maar ff gaan.
Tot nu toe nog niet maar ik woon ook in een gehucht.quote:
Ligt eraan waar je plaatsing is na de uitzending. Wil/kom je bij een club die na een halfjaar wordt opgewerkt voor een uitzending, dan ga je weer. Ze gaan geen eenheden samenstellen op grond van wie hoe vaak op uitzending is geweest, dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag, en niet om het feit dat deze militair weigerde, zijn keuze zijn redenen. Maar ik dacht dat er een soort "lijsten" waren dat als je uitgezonden bent je als het ware onderaan de lijst komt te staan en dat het best enige tijd kan duren voordat je weer wordt uitgezonden.
Overigens weet ik wel dat veel militairen zelf terug willen naar Afghanistan.. dus dat ze er daarom meerdere keren zijn geweest.
Oke oke, ik ben eerlijk!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet maar ik woon ook in een gehucht.
Nee idd, ik snap wat je bedoelt!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je plaatsing is na de uitzending. Wil/kom je bij een club die na een halfjaar wordt opgewerkt voor een uitzending, dan ga je weer. Ze gaan geen eenheden samenstellen op grond van wie hoe vaak op uitzending is geweest, dat schiet natuurlijk niet op.
Niemand mij zien rondrijden?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:27 schreef Maitje het volgende:
Oke oke, ik ben eerlijk!
Ik heb er uiteraard ook opgelet..sorry! Niets gezien!
Hey Schenkie... als je bij het leger gaat krijg je wel vrouwen!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Oorlogsindustrie, is er oorlog dan is er werk. Dus business as asual. Ik denk niet dat je dat moet romantiseren. Het is gewoon wat het is. Onze politici spreken in het openbaar wel op de meest morele toon over van alles. Maar tegelijkertijd zijn zij ook zakenmannen/ en vrouwen voor de wapenfabrikanten/"defensie" en andere corporaties.
Net zoals Obama. Obama spreekt wereldwijd openlijk 'politiek correct' over alles wat je maar wil horen dat uit zijn bek rolt. Maar achter de schermen fungeert hij ook als zakenman voor de wapenfabrikanten en andere corporaties zoals Big-pharma.
Steun je dan ook de ambtenaren in den haag bijvoorbeeld? Die zorgen er ook voor dat alles hier normaal blijft, en hoe langer wij het goed hebben hoe meer er geroepen wordt dat ambtenaren niet nodig zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Des te langer wij ervoor zorgen dat alles normaal blijft, des te luider wordt de schreeuw dat wij niet nodig zijn.
quote:Maar ik hoef hopelijk hier niet te vertellen dat als ik diegene ooit in levende lijve tegenkom en hij durft met droge ogen te herhalen wat hij hier als anonieme toetsenboedheld klakkeloos neerploft, ik hoogstpersoonlijk zijn kop van zijn romp afscheur en zijn hoofd zo hard in zijn eigen reet ram dat hij zijn eigen blindedarm kan likken.
Maar leren soldaten hier nou niet mee omgaan? Als iemand mij IRL zou vertellen dat hij blij wordt van elke dode persoon die mijn beroep uitvoert zou ik eerst een glimlach geven (want laag niveau doet mij vrolijk maken) en dan discussie aangaan (verbaal) en/of uiteindelijk schouders ophalen en verder leven. Ik ga niet opeens in de 'KOP VAN ZN ROMP AF TREKKEN!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:41 schreef Pumatje het volgende:
Mij kun je beter ook niet tegenkomen terwijl je je zo uit irl.
Ik blijf het vreemd vinden dat als een mod niet wilt dat iemand post, en deze persoon al heeft aangegeven dat hij niet meer zal posten, dat je er toch over blijft doordrammen om reacties uit te lokken. Vind het een beetje natrappen.quote:het zou je sieren door je te houden aan je eigen belofte hier niet meer te posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |