En we gaan hier weer vrolijk verder!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:18 schreef Lief17 het volgende:
[..]
![]()
Het had ook een regionaal belastingkantoor kunnen zijn of zo natuurlijk...
Dat blijft grappig dat ze roepen dagtekening is.. en dat je hem dan 6 dagen daarvoor binnen hebt en het geld zelfs voor de dagtekeningquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef Michel. het volgende:
Vorige week een brief gehad met boekingsdatum 15 mei en vanochtend is het gestort.
12-05-2010 872,00 Bij MEI-DEC NR. IB/PVV 2009
Heel herkenbaar...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef Flappekz het volgende:
Nog nix, maar we wachten rustig af
en ondertussen check ik 12 keer per dag mn saldo, tegen beter weten in uiteraard![]()
Dagtekeningen stellen eigenlijk ook niets voor. Enige is dat de bezwaartermijn er aan hangt....quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat blijft grappig dat ze roepen dagtekening is.. en dat je hem dan 6 dagen daarvoor binnen hebt en het geld zelfs voor de dagtekening
gefeliquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:26 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar...![]()
heb net toch maar even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld en ik kan de brief met dagtekening 15 mei een dezer dagen tegemoet zien!!
Tja, ik heb het op mijn rekening staan, dus trek je conclusiesquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij komt die teruggaaf pas rond augustus, of ben ik gek?
In augustus doen ze een definitieve vaststelling.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij komt die teruggaaf pas rond augustus, of ben ik gek?
que?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In augustus doen ze een definitieve vaststelling.
... en geld zat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Nizno het volgende:
Heb geen zin om de BD te gaan bellen, krijg mn geld toch wel ooit.... Heb de tijd.
Goed om te weten. Ga ik voor de tijd nog snel mijn aangifte indienen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In augustus doen ze een definitieve vaststelling.
sssssssssssssssst dat soort uitspraken mag jij heul niet doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |