wat is dat voor bedrijf? zit het dicht bij jou?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:07 schreef borisz het volgende:
Ik ookAl moet ik wel studeren
.
Nu even naar de persco van BV Veendam kijken.
BV Veendam is de tweede voetbalclub die nu echt failliet isquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is dat voor bedrijf? zit het dicht bij jou?
jemig, wat een diepe gedachte erachterquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:08 schreef Laydina het volgende:
@FF
We hebben eerst een kanteling gehad (systeem naar procesgestuurd) en kantelen, ja dat doen poffertjes, dus toen poffertjes gehad.
En nu is die kanteling klaar en de poffertjes volgroeid, dus nu pannenkoeken omdat we weer naar een nieuw stadium gaan
Er is over nagedacht
Ik zou eventueel vrijdag vrij mogen nemen mocht ik dat willen. Maar tot nu toe werk ik gewoon.
oh, gaat goed dus. nu nog feyenoord faillietquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:09 schreef borisz het volgende:
[..]
BV Veendam is de tweede voetbalclub die nu echt failliet is. Neuh ik woon aan de andere kant van het land dus heb niks met Veendam.
I agreequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh, gaat goed dus. nu nog feyenoord failliet
Mooi hequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemig, wat een diepe gedachte erachter![]()
vrijdag ben ik standaard vrij. ik moet aan mn oude dag denken
gelukkig voel ik me nog 25quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Mooi he
Vraag em af of ze dat ook al bedacht hadden tijdens de poffertjes hehe.
Haha jij oud mens
erg hequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
En toch standaard vrijdag vrij (nodig) hebben![]()
ik wilde net aan jou vragen waar je em hebt gelatenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yesop t weer na! Waar is de zon? Ik heb t koud.
Lol. Ik denk dat ik 4 dagen werken te kort zou vinden en het weekend dan te lang haha.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erg he![]()
ik werk al 3 jaar 4 dagen per week en kan echt niet meer terug na 5 dagen. dan is het weekend veels te kort. dan maar liever (nog) iets minder geld.
mensen van 50 die 5 dagen werken vinden me gek, snap ik niet hoor
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Zooo goeiemoooooorgen!
Klant aan de tel: "mag ik het nr van J. (de baas)"
ik: "nee, dat mag ik alleen geven als u die al heeft"
DONG
geef mij maar 2 maanden weekend, ik vermaak me welquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Lol. Ik denk dat ik 4 dagen werken te kort zou vinden en het weekend dan te lang haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |