SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door T42 op 12-05-2010 10:30:25 ]
www.domeinenrz.nlquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:14 schreef T42 het volgende:
[..]
legaal en goedkoop/gratis... alle 2 zitte niet in je post
hmm nej toch ook niksquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:19 schreef miss_poes het volgende:
[..]
www.domeinenrz.nl
Misschien staat daar iets op.
Vriendin van me heeft daar voor 20 euro goede fiets kunnen kopen.
quote:EMBALLAGE: 70,00
lieft dames maar op heren fietst ze ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:34 schreef invine het volgende:
Ik heb misschien nog wel wat staan, zoek je bepaalde grote? 28" of 26" ? Ik knap zelf af en toe een fietsje op om er een mooie stadsfiets van te maken heb nog wel een wrak of 2 staan. Moet ik wel even kijken, weet het niet zeker namelijk.
En moet het een vrouwen of mannenfiets zijn?
Tussen eindhoven en helmond in trouwens.
tnx!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef invine het volgende:
Ja zal 5 minuten van helmond zijn, zal even navragen wat we hebben staan en wat weg kanweet vanavond meer!
miss kan ik 1 van die 2 makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:28 schreef invine het volgende:
Er staat hier nog een heren fiets, 28" maar mist het achterwiel van en de kabels van de remmen etc. mogen wel vervangen worden. Misschien een andere dames fiets die is van mijn zus maar die is een keer in elkaar getrapt bij het station dus die is niet heel lekker meer en geen idee of ik die weg mag doen
Ik kan er morgen wel even foto van maken mocht dat interessant zijn!
hier?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:43 schreef BYM het volgende:
Je zou het hier eens kunnen proberen.
Alhoewel, ik kreeg geen reaktie meer .....
gouda is te ver wegquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:59 schreef BYM het volgende:
[..]
Mijn ctrl-v haperde(paste-fail
)
[GRATIS] 2 stationsfietsen
ook niet ergquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:42 schreef invine het volgende:
De fiets van mijn zus kan niet weg, de heren fiets wel, kan nog voor je kijken of ik eventueel een achterwiel heb liggen? Maar die zijn allemaal 26" en de fiets is zelf 28"
Ik ga der morgen of misschien vanavond even naar kijken, ga er toch weer 1 opknappen maar die is dan niet gratis meer als ik er klaar mee benquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |