abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2000 @ 08:44:00 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_265106
Dit vraag ik me steeds meer af. Waarom al die moeite om haar in de bus te houden?
Eerst was daar de truc met Aziz, opeens volstond het om 2 mensen op de bank te houden.
Gisteren bleken ze ook nog echt creatief te kunnen zijn, want aan deze oplossing (Tess met Es op de bank) daar had, denk ik, niemand aan gedacht.
Het kan dan ook geen toeval zijn dat de gasten in de studio de ouders van Es waren.
Van de oud-passagiers was het, zover ik kon zien, alleen Bul die in de studio zat. Dus ze wisten al zeker dat de list zou werken.

Maar waarom al dat gekronkel om Tess erin te houden? Is het dan puur omdat ze denken dat als we ons maar blijven ergeren, dat we dan in ieder geval blijven kijken? (net als met Willem van BB).
Iets anders kan ik niet bedenken.

pi_265107
Ik kijk iedergeval niet meer naar dat klote programma waar de hele redactie familie is van teefje Tessa.
Er zitten alleen nog maar 3 biggen en een robot in die hoerenbus, van het ravijn rijden die k*t bus.
Live sucks
I want to be sucked!
  dinsdag 23 mei 2000 @ 17:07:00 #3
3278 pijl
Grrl op het Net
pi_265108
Rocket Ride heeft het scherp opgemerkt: de redactie van De Bus is groot fan van Tessa. Ik zweer je: er lag van elke bussagier al een compilatiefilmpje klaar, behalve van Tessa. Reken maar dat Diana Buddingh herself er voor zal zorgen dat Tessa tot het laatste moment in die Bus zit!!! wedden?
Heb uw lot lief

  dinsdag 23 mei 2000 @ 20:23:00 #4
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265109
Effe off topic.

Rocket waar heb je al die tijd gezeten. Wil je nog niet in de familie?

Sorrie voor deze onderbreking.

(mama vergeef me)

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 24 mei 2000 @ 12:39:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_265110
Over welke familie heb je het, Jolleke?

Ik ben idd de laatste tijd wat minder op Het forum geweest. Ik ben een beetje afgeleid door BB-Vips, wat ik eigenlijk veel leuker vind dat het hele Busje bijelkaar.

pi_265111
quote:
op 05-24-2000 om 12:39 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Over welke familie heb je het, Jolleke?

Kijk maar eens onder registratie adoptieplan. Er is voortaan een echte Fok-familie.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265112
foutje - handjes trillen te veel van afkeer en woede.

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 24 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_265113
quote:
op 05-23-2000 om 05:07 PM schreef pijl het volgende:
Rocket Ride heeft het scherp opgemerkt: de redactie van De Bus is groot fan van Tessa. Ik zweer je: er lag van elke bussagier al een compilatiefilmpje klaar, behalve van Tessa. Reken maar dat Diana Buddingh herself er voor zal zorgen dat Tessa tot het laatste moment in die Bus zit!!! wedden?
Maar....maar.....dat betekent dus dat de Zeug wel degelijk aan onwelvoeglijke 'liefde' met iemand van gelijk geslacht doet!!!!!!!!!!!!!!!! En ze zijn bijna allemaal homo in Hilversum en Aalsmeer, dat wil zeggen, diegenen die echt iets willen bereiken. De niet-homo's zie je in de kantine afwassen, in afwachting tot dat leuke schnabbeltje nu eens niet hun neus voorbij gaat.
Goh, Pot Buddingh wil zeker ook een graantje van de pupil die zij ten koste van werkelijk iedereen naar de top schopt.
Zeg nou zelf, los van wat ik van Esje vind, stond die Barbie toch heus heel lang bovenaan. Van die Zwolsche Vetklep herinner ik me slechts dat ze altijd tegen de gevarenzone zat, maar toen dat werkelijk een feit werd moesten er plotseling nog maar 2 op het bankje.
En toch is de populaire Barbie met de grootste fanclub eruit en probeert de Beffende Zeug het met het Rubensmeisje Antje aan te leggen.

Ik hoor d'r nog zeggen op de 'laatste' dag: Ach Esje, na het vertrek van Bullent begon je wel een beetje mee te vallen.
En die wanstaltige Brabantse Beer (mannetjes zwijn) verzekerde Esje dat ze geen angst hoefde te hebben om eruit gestemd te worden.
Nee, angst had ze niet. Wel zekerheid dat die neusvretende frikandel haar eruit stemde. En al haar 'oude makkertjes' volgden die nieuwe Brabantse dildo en stemden Esje weg.

Wie nu nog kijkt hoopt op een wrange grimlach om nog wat waar voor je telefoonpoen te krijgen, want deze vaginale zooi is het aanzien niet waard.
Zowel inside de Bus als in het theater eromheen is het een grote konkelende manipulerende bende.

De confrontatie met de grootst gemene deler van het gemiddelde grauwe plebs heeft mijn vertrouwen in de mensheid en een betere wereld een danige knauw gegeven.

Als de Zeug geslacht is hoef ik bloedworst noch karbonade. Niet dat ik vegetarier ben, maar ik moet geen voedselvergiftiging door het gifgehalte in de vezels.
Ze moet echt uit Amsterdam wegblijven. Dit is geen dreigement, dit is een advies. We hebben hier geen behoefte aan beffende Zwolsche Zeugen. En evenmin aan kwakende neusvretende wandelende frikandellen.

Driewerf Bah voor het laagste wat de Nederlandse Televisie ons ooit heeft durven voorzetten. Wanneer komt er een End aan Van den Ende? Als je geen genetisch gemanipuleerd Unox-voer blieft wordt die troep tenminste uit de handel genomen omdat de consument tegen die manipulatie ageert. Maar de gemanipuleerde SBS6 'vermakelijkheden' gaan gewoon door en het volk slikt braaf.
Verdomme, onze kinderen worden 'fan' gemaakt van deze zooi, verpest voor de rest van hun leven, omdat ze denken dat dit 'normaal' is.

--------------------
het kotszakje hangt onder uw zitting

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_265114
Hier is maar één woord voor overgrootoma:

BRAVO!

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 25 mei 2000 @ 13:16:00 #10
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_265115
Diana Buddingh heeft een vriendje weet ik uit betrouwbare bron. Dan zou ze bi-sexueel zijn. Misschien herkent ze in Tes...kots (sorry Chinees van gister moet naar buiten), dezelfde twijfel over haar sexuale geaardheid. En probeert ze net als Tes...kots.. van alle walletjes me te eten. De overstap van de AVRO als producente van Sterrenslag naar het ranzige De Bus is wellicht een voorbeeldige weerspiegeling van haar interne tweestrijd.

Lafayette

  donderdag 25 mei 2000 @ 14:04:00 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_265116
Ja ik weet het zeker het riagg gaat het nog druk krijgen met jullie na de bus.
pi_265117
Ja hoor, mag jij zeggen als Newbie. Nog een paar postings en je mag jezelf ook FOK!member noemen, en aansluiten aan de rij wachtenden bij het Riagg.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  donderdag 25 mei 2000 @ 21:02:00 #13
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_265118
quote:
op 05-25-2000 om 07:36 PM schreef Borgia het volgende:
Ja hoor, mag jij zeggen als Newbie. Nog een paar postings en je mag jezelf ook FOK!member noemen, en aansluiten aan de rij wachtenden bij het Riagg.


Krijgen we dan wel familie-korting?

pi_265119
Wat heeft SBS met Tessa?

Het ene moment wordt ze in bescherming genomen, het volgende moment te kakken gezet (het tientje voor Enschede).

In het chatverslag op de officiële site staat dit fragment:

Redactie Antonette, vind je niet dat Tessa manipuleert door te zeggen: “Ik wist wel dat jullie mij niet weg zouden stemmen?”
Eric en Antonette Nee vind ik niet.
Redactie Hoezo niet Antonette?Alsof ze al wist dat je niet voor haar koos en niet voor Essy!LAUTJE
Eric en Antonette Van mij wist ze het wel denk ik.
Redactie Maar ze zei JULLIE en niet JIJ! LAUTJE.
Eric en Antonette daar weet ik niets van en daar kan ik ook niet over oordelen.
Redactie Maar ze zei het tegen jou, buiten. Ze zei letterlijk ik wist dat jullie mij niet wegstemden!! Dat is toch manipuleren?LAUTJE.
Eric en Antonette Het is maar net hoe je dat ziet. Ik ben ook niet verantwoordelijk wat Tessa zegt.
Redactie Iedreen hier is het met mij eens!LAUTJE.
Eric en Antonette Wij kunnen daar niets van zeggen.

Tot zover.

Moeten we er alsvast aan wennen dat ze volgende week vertrekt of, en dat denk ik zelf, is dit fase I van het Willem-scenario.

Het is wel erg vreemd dat er:
A. Kritische vragen toegelaten worden in de chat.
B. Dat 'LAUTJE' volop de gelegenheid krijgt om flink door te zeuren.
C. Dat dit vervolgens in het officiële verslag verschijnt.

Het 'matennaaien' is begonnen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')