abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81317070
ok, hier het verhaal:

Ik, M., heb sinds vorige vakantie een meisje, F., leren kennen, ze is even oud als ik. Sinds de vorige vakantie zijn F. en ik heel goede vrienden, en al die tijd hoopte ik dat we iets zouden krijgen met elkaar. Deze vakantie hadden we met wat anderen afgesproken om in de stad te chillen. F. En ik hebben de hele middag met elkaar gelachen en zoow. Nu, 2 dagen later, krijg ik een anonieme mail met allemaal dingen van wil je wat met me? Enzo. Toen ik de mail las moest ik eigenlijk meteen aan haar denken, maar ik weet het niet zeker omdat we met een best wel grote groep waren.

Moet ik het eigenlijk gewoon vragen? Of zal ik gewoon een mailtje terugsturen?
lll
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:05:37 #2
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_81317120
Hoi M, waarschijnlijk is zij het niet.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_81317140
Ja vraag gewoon iets.

pi_81317285
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef Graseter het volgende:
Hoi M, waarschijnlijk is zij het niet.
Mm ik weet niet, et is wel haar stijl van schrijven in die mail enzo. t voelt gewoon bekend
lll
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:09:42 #5
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_81317391
Wat wil je weten dan? Of ze positief is?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_81317419
Anonieme mail???

lekker negeren..... kom nou...
pi_81317497
Niet op reageren.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:12:03 #8
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_81317560
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef Chocochoco het volgende:

[..]

Mm ik weet niet, et is wel haar stijl van schrijven in die mail enzo. t voelt gewoon bekend
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef ReWout het volgende:
Niet op reageren.

http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_81318253
Post die mail eens hier.
pi_81318399
is vast wel wat te googlen d.m.v. het email adres? moeilijk om met dat soort dingen anoniem te blijven tegenwoordig..
pi_81318422
Als je die mail nou even hier neer zet zoeken we ff uit wie de afzender is. Via ip adres enzo
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_81318426
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef t1m0k het volgende:
Post die mail eens hier.
ok, morgen.
Ik zit nu op mn iphone en daar heb ik m niet
lll
pi_81318494
Waarom vraag je niet gewoon: 'wie is dit?'

Lijkt me het meest logisch.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_81318558
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef Ergis het volgende:
is vast wel wat te googlen d.m.v. het email adres? moeilijk om met dat soort dingen anoniem te blijven tegenwoordig..
Als je er een beetje moeite insteekt (paar keer wat typen, en 40 klikken met je muis ofzo) heb je een nieuw hotmail adres aangemaakt, kom je er heus niet zomaar achter
pi_81318672
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Als je er een beetje moeite insteekt (paar keer wat typen, en 40 klikken met je muis ofzo) heb je een nieuw hotmail adres aangemaakt, kom je er heus niet zomaar achter
True, maar wil niet zeggen dat ze dat ook heeft gedaan? in elk geval de moeite waard om te proberen toch?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:18:17 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_81321536
Mail sturen en vragen wie ze is. Dat is toch niet zo moeilijk?

En anders gewoon vragen aan F. Er kan toch niks misgaan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:01:07 #17
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81325565
Een anonieme mail met 'wil je wat met me'. Serieus, is zij 8 jaar oud?

En hoe the fuck moet jij weten of je wat met haar wilt als je niet eens weet wie het is. Stuur gewoon terug:
quote:
"En wie moge dit zijn?

x"
Onzin ook altijd.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81325590
Gewoon een mailbom die kant uit sturen. Dan is het meteen duidelijk dat je niet van dergelijke kutmailtjes gediend bent
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:03:37 #19
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_81325611
Je 1ste gevoel is vaak juist
Snollebolt
pi_81325831
"wie is dit?" idd

hoe oud is ze, wat een kleuter actie zeg
pi_81326335
Anoniem? Nou ja, beetje kansloos, ik zou denken dat je in de maling wordt genomen door een van je vrienden ofzo.

Doet me denken aan het laatste jaar dat ik op de middelbare school zat, toen hadden we de ultranerd van de klas in de zeik genomen met valentijnsdag. (Het was echt een nare knul overigens, niet zo'n sympatieke 'lieve'' nerd die het gewoon niet snapt, maar een irritante kneus. We wilden hem gewoon eens een keer flink in de zeik nemen en hem een lesje leren.) Eerst met twee vrienden samen een roos namens zijn anonieme aanbieder gestuurd, en later samen met mijn ex hem gemaild , reactie terug, nog een mailtje enzovoorts. Hij kreeg voordat we het door hadden echt het hoofd op hol en begon helemaal geobsedeerd te raken... Het ging eigenlijk te ver: hij raakte extreem emotioneel betrokken binnen een paar dagen, begon gedichtjes te sturen en was geobsedeerd, was er de hele dag mee bezig. Hij ging erover praten met een goede vriend van me (die ervan wist) aangezien hij zelf geen vrienden had, en zo kwamen we er achter dat ons grapje uit de hand was gelopen. Het was zo erg dat we bang waren dat als hij er achter kwam hoe het zat, dat hij zichzelf iets aan zou doen. Uiteindelijk hebben we het hem wel eerlijk verteld, ik voelde me wel schuldig en vond ook dat ik wel zo mans moest zijn om het uit te leggen en de verantwoordelijkheid ervoor te nemen... hij heeft het me nooit vergeven. Hij spoorde al niet op sociaal vlak, en dit heeft zeker niet geholpen. Best wel een trieste actie nu ik er zo aan terugdenk, maar ja, ik was 16, iedereen maakt fouten... Heeft eigenlijk niets met het topic te maken, maar goed, ik moest eraan denken en heb niets te doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81326468
"Hallo Anoniempje,

Aangezien ik niet weet wie je bent, kan ik ook niet zeggen of ik wat met je wil hè?

Groet,

M."
pi_81327392
Wat wil je van me?
82% C1ali5 discounts!!!
Doe eens lief!
pi_81331361
Gewoon terugsturen dat je van je vrienden niet mag omgaan met vreemden, dus dat je toch echt haar naam wilt hebben voor je antwoord kunt geven .
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_81331432
Was die toevallig niet afkomstig van brides.ru ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')