abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2000 @ 07:33:00 #1
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_265089
Tot mijn grote verrassing en blijheid is Essie er toch uitgestemd. Ik heb niet gekeken en ben nu toch wel erg nieuwsgierig wie op wie heeft gestemd. Ik kon dit niet vinden op de voorgaande topics.

Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
pi_265090
Eric - Esmeralda
Iwan - Esmeralda
Ant - Esmeralda

Reden: we zijn allemaal helaas het best bevriend met Tesje, zodoende.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 23 mei 2000 @ 07:43:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265091
Esmeralda + Tessa op de bank

Antoinet-->Esmeralda exit
Iwan------>Esmeralda exit
Eric------>Esmeralda exit


Bij het bekendenmaken van de populairiteitslijst viel Eric's mond open van verbazing en keek Tessa Iwan aan met een veelbetekende blik, vervolgens keek ze naar Esmeralda, die waarschijnlijk ook voor zichzelf razendsnel een rekensommetje had gemaakt.

Bij het weggaan
hielp Tessa mee inpakken,Esmeralda vroeg haar nog of ze iets wilde hebben, lachende antwoord van Tessa was:"nee, want het past me toch niet".

Bij het afscheidnemen bij de tuindeur, was Esmeralda erg nerveus en wilde tegen iedereen nog iets zeggen, Eric wuifte al met zijn hand (gebaar van:"ja nou weten we het wel, ga nou maar") alvorens Esmeralda was uitgesproken.

Esmeralda verliet verder "vrolijk"de bus, want buiten de bus,in Almere, wachten haar vader,
(--> moeder (<--)broer ,vrienden en vriendinnen én Büllent op haar.

"hallo, hallo, hallo, dit was Essie, hallo ,hallo, hallo, Essie uit de bus"

Enkel Tessa liet emoties zien, en was nogal in de war.Antoinet reageerde op de Antoinet manier, alleen had ik tijdens de bekendmaking van het feit dat zij wederom op 1 stond, enigzins de indruk dat ook Antoinet razendsnel kon rekenen (zij voorspelde enige weken geleden al, dat als ze Te lang op 1 blijft staan, ze nooit de uiteindelijke winnaar zal zijn),Antoinet bleef, mijns inziens, nogal kil(net als Eric)
En Iwan,vond het duidelijk ook moeilijk.

Wat mij nog opviel in het programma dat Eric nogal op een vreemde wijze naar voren word geschoven, Sylvana liet affiches zien,en een bierflesje, met daarop "bel voor Eric"(of iets van die strekking) Volgens Sylvana kwam het door de acties die Eric's familie en vrienden hadden ondernomen in Brabnt (posters aan bomen en in bushokjes, bierflesjes met daarop Eric's hoofd)dat Eric nu op de 4e plaats stond.
Er was, volgens Sylvana ,massaal gebeld.

m.a.w een oproep aan alle familieleden/vrienden van Antoinet,Iwan en Tessa om deze week eens diep in de buidel te tasten en ook van dit soort acties op te zetten om mensen te bewegen om voor hen te bellen.

MAAR.....Eric, het neefje van Christine van der Horst , zei de afgelopen week 's nachts tegen o.a Iwan, dat hij door Christine ook al eens was gevraagd om in haar programma te komen zingen, alleen voelde Eric daar nix voor vanwege het feit dat hij vind dat daar enkel maar "B keus artiesten in optreden"(hij noemde het later zelfs D keusjes en moest lachen om de domheid en onproffessionaliteit van de mensen die er wel wilde optreden)

mijn simpele conclusie: Eric is de Mol!!!!
Zijn gesponserde familie laat aan de familie en vrienden van de drie anderen zien, hoe je een campagne moet starten en maar vooral veel moet bellen, want dan red je het wel tot die eerste plaats .
sbs blij!!
Eric blij!!

Of de familie en vrienden van de anderen na deze 'k-bel-mij-arm actie, dat valt nog te betwijfelen.

Ik bel niet.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 25 Mei 2000).]

pi_265092
HOe kan essie op de bank komen. Ze stond vorige week toch noch bijna bovenaan???
Wat is dit voor grote bullshit......
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 23 mei 2000 @ 16:18:00 #5
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_265093
Scherp gezien, Quenda! Het lijkt er op dat SBS Essie heeft geofferd om de kijkers thuis aan te zetten (alsnog) te gaan bellen, nu ze het de afgelopen weken massaal hebben laten afweten.

Vandaar ook dat totaal niet ter zake doende lulverhaal over een lokale flyer-actie voor Eric, die zogenaamd voldoende Brabanders overgehaald zou hebben een telefoontje te plegen ter verlenging van het verblijf van onze gezalliche vriend.

Heel interessant te horen dat Eric al aardig de ronde heeft gedaan bij de verschillende commerciële zenders, als dank voor zijn late en dus vrijwel kansloze deelname aan de Bus is ook hem vast wel een platencontractje beloofd...

De boodschap aan de kijker is duidelijk :zie wat er gebeurt als je niet belt, dan gaan de blonde lokjes van jullie lievelingetje (Esmeralda was immers van oudsher het populairst, zie ook enorme aantal leden van haar fanclub) onder de guillotine.
Om haar tegen de gehate Tessa te plaatsen is natuurlijk helemaal meesterlijk, de ontzetting dat de kwade slang mocht blijven terwijl Esmeralda het veld moest ruimen zal iedereen extra motiveren om er volgende keer definitief voor te zorgen dat de feeks bij het grofvuil wordt gezet.

Het zal me benieuwen of het wat uithaalt. Als het aan de kijkers ligt, gaat Tessa volgende week exit, zoveel lijkt vrijwel zeker. Enig voorbehoud daarbij is natuurlijk verstandig, want de tot nu toe buiten beeld blijvende leden van Four4Ever (5,6,7-4ever?) bij de redactie lijken hardnekkig van plan haar met alle mogelijke kunstgrepen zo lang mogelijk de hand boven het hoofd te houden. Blijft over: de titanenstrijd tussen Antonette en Iwan. Zal het voldoende mensen aanzetten te bellen of zelfs maar aandachtig te kijken...???

  dinsdag 23 mei 2000 @ 16:27:00 #6
3175 maussss
*tralalalalalala*
pi_265094
Het valt mij al weken op, en zo ook gister dan Sylvana altijd aan Eric 'andere' vragen stelt als aan de andere op 1-of-andere manier zijn de vragen aan Eric persoonlijker en lacht ze er meer bij als dan bij de andere, let er maar eens op

Dit is denk ik de manier om Eric naar voren te schuiven, of Sylvana zou wels een frikandelletje willen eten met Eric wie weet

Aan sommige passagiers vraagt ze zelfs niks, maar ALTIJD vraagt ze wat aan Eric, of vraagt ze door op de antwoorden die Eric geeft. Het valt dus op

--bikkelen--


pi_265095
gisteren een boekje 'hacken voor dummy's' gelezen.
en ja hoor...kijk es wat ik bij SBS op de server vond :

ome Koos denkt dat Iwan gaat winnen.


------------------
MultiMediaSpons en UPC HATER

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos (Datum 25 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 22:42:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265096
Meister, vanavond heb ik een stukje van de uitzending bekeken (ik wilde namelijk Esmeralda's taxi verhaal en thuiskomst zien)

Tessa zei op een gegeven moment tegen Eric, hoe knap ze het wel niet vond dat Eric zo hoog was gekomen (ze noemde o.a de flyeractie)
Eric direct:"ja maar het BELLEN , daardoor kom je hoog....

(en zo ook aan het tafeltje buiten...vooral BELLEN!!)

Dit bevestigde voor mij alleen maar des te meer wat ik al dacht.De rol van Eric is voor mij duidelijk .

  dinsdag 23 mei 2000 @ 22:43:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265097
Overigens Koos Voos, knap graafwerk
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 23:19:00 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265098
Koos!! Gweldig !!
Wij wisten het natuurlijk al.
Maar nu eindelijk het bewijs!!!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_265099
quote:
op 05-23-2000 om 07:43 AM schreef Quenda® het volgende:

Wat mij nog opviel in het programma dat Eric nogal op een vreemde wijze naar voren word geschoeven, Sylvana liet affiches zien,en een bierflesje, met daarop "bel voor Eric"(of iets van die strekking) Volgens Sylvana kwam het door de acties die Eric's familie en vrienden hadden ondernomen in Brabant (posters aan bomen en in bushokjes, bierflesjes met daarop Eric's hoofd)dat Eric nu op de 4e plaats stond.
Er was, volgens Sylvana ,massaal gebeld.


Zit er niemand uit de woonplaats van Eric op FOK!??
Die moet er dan toch 'tegen aan lopen'.

Of heeft de vader van Eric gewoon 10 kopietjes in de hal het plaatselijk postkantoor staan maken.


P.S.

Koos hij is prachtig!!

  dinsdag 23 mei 2000 @ 23:42:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265100
De ouders van Tessa zullen het idd weer erg druk krijgen met foldertjes lopen in Zwollywood.
(Hebben ze namelijk ook gedaan voor Tessa de bus inging)

  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 23:48:00 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_265101
In St. Oedenrode, waar onze vriend Eric woont, wonen 17.000 zielen. In Eindhoven, even verderop, 230.000.
Nou, 'k heb hier dus nog helemaal niets van Eric gezien of gehoord.
Eric is ook niet bepaald het gesprek van de dag hiero (geen reclame!), iig niet in positieve zin. Maar, wel GEZALLICH, natuurlijk
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_265102
quote:
op 05-23-2000 om 11:42 PM schreef Quenda® het volgende:


Zwollywood.


pi_265103
ome Koos is diep ontroerd door al die (familie ?) complimentjes.

ben een beetje aan het oefenen want ik wil
binnenkort gaan telebankieren.

veel liefs van ome Koos

ps hoe heb ik kunnen leven zonder FOK!

  donderdag 25 mei 2000 @ 04:33:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265104
Geen idee Ome Koos, maar Uw graafwerk en knutselwerkjes getuigen van een creatieve FOKgeest, dus hoop ik dat U blijft logeren
  donderdag 25 mei 2000 @ 13:34:00 #17
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265105
Heb hier ook eens in het rond gekeken. Ik kom uit Veldhoven en dat ligt tegen Eindhoven aan en dus niet zover uit de buurt van st oedenrode. Ik heb nog geen flyertje kunnen ontdekken dus een brabantbrede actie zit er in ieder geval niet in. Ik zal even rondvragen. Ken vast wel mensen die uit st.oedenrode komen. Misschien kunnen die mij iets meer vertellen. Duim maar even.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')