Zie je de dagboeken ook? Ik weet niet meer of je die alleen als lid kunt zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer zitten bladeren, maar ik vind het nogal lastig inzien. Moet je misschien eerst lid worden om alles gemakkelijker te kunnen bekijken?
En hij moet aan de radijsjes, komkommer en raketjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien werkt het voor jou wel en als het niet werkt kan je het nog altijd op de andere
manier proberen.
maar we gaan er gewoon vanuit dat het lukt
jah.. en aarbeitjes en framboosjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
En hij moet aan de radijsjes, komkommer en raketjes.![]()
Nee dan niettan Fann?
En rookwolkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je mijn schilderij al klaar? Ik wil graag iets met veel bladgoud![]()
ik moet eerst nog een paar andere ''verzoekjes'' verwerkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, delen, alleen de laatste week of zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je de dagboeken ook? Ik weet niet meer of je die alleen als lid kunt zien.
nou dan komt dat toch juist goed uit, framboosje aarbeitjes en komkommers enzo ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan, maar ik ben tevens op een straf dieet.
Boven elk dagboek staat een menu, daar kun je 'dagboek' aanklikken en dan zie je de eerdere delen ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, delen, alleen de laatste week of zo
Aardbeitjes en framboosjes is fruitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan, maar ik ben tevens op een straf dieet.
Goh Teun, was jij pas 20 ten tijde van je operatie .....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Die heb ik al 37 jaar Coos, altijd bij me
nouhou om eerlijk te zijn, liever nog italiaans ijs of natuurlijk v.d. Linde ijsquote:
Ik ben pas 47 hoor, die eerste tien jaar deed ik er niet zoveel meequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Goh Teun, was jij pas 20 ten tijde van je operatie .....
Leuk hè, en dan maar doorzagen over dat gezin als hoeksteen van de samenlevingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schuinsmarcheerder Jeroen begrijp niet wat er triest is aan het "doen van dames"
Balkenende heeft toch ook wel eens aan achterwerken van dames gezeten? Zou dat op advies zijn geweest van Jack?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk hè, en dan maar doorzagen over dat gezin als hoeksteen van de samenleving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |