Ja. De rancune is gezaaid door hem op die plaats te zetten en hij voelt goed aan waarom!! Zijn akkefietjes dus plus met de dalende peilingen van de laatste tijd is het ook geen wet van Meden en Perzen dat ie in de kamer komt. Vandaar ook die roep om voorkeurstemmen!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar waarom Coos? Hij krijgt gewoon een zetel in de tweede kamer. Waarom zou hij zichzelf nu onmogelijk maken binnen de PVV?
Enkel vanwege wrok om die elfde of dertiende plaats?
Wilders is kind aan huis bij die ambassade hier in den Haag hoor. Hij schijnt daar echt wekelijks even te langs te gaan. Bovendien heeft hij voor Joden in de VS lezingen gegeven (afgelopen jaar?)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarbij ik nog niet eens zo geloof dat ze Wilders zelf actief benaderd hebben, maar Wilders weet wel heel goed hoe goed hij bij bepaalde groepen (ook in het buitenland) ligt.
zomg, ja, foutjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Pietje toch....
Je zou beter moeten weten, en dus ga ik er vanuit dat het geen foutje of typo is![]()
We wachten in spanning afquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Let maar op de komende tijd er komt nog wel wat "vuil" bovendrijven.
Wilders is voor die joden de vooruitgeschoven pion in de strijd tegen de islam in Europa!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wilders is kind aan huis bij die ambassade hier in den Haag hoor. Hij schijnt daar echt wekelijks even te langs te gaan. Bovendien heeft hij voor Joden in de VS lezingen gegeven (afgelopen jaar?)
Daarnaast getrouwd met een Hongaarse jodin, gewerkt in een kibboets, jaar lang daar gewoond. Hij is gek op Israël, dat is overal te traceren. En die gasten kunnen zo'n anti-Islam marionet in deze tijden waar toch kritisch naar ze gekeken wordt goed gebruiken.
Als het magquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey, kom je ook? Gaan we ´t saampjes op een zuipen zetten.
Tuukquote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Wilders is voor die joden de vooruitgeschoven pion in de strijd tegen de islam in Europa!
Niet meer niet minder!
LOL, nee, ik ben net 10 weken, en eerlijk gezegd draag ik al wel broeken die ik nog had van een tijd dat ik nog meer woog, omdat het uitdijen wat dat betreft wel wat sneller begon deze zwangerschap, maar mijn verhoudingen zijn normaal al zo dat je denkt "stevige tante" en als ik zwanger ben lijk ik alleen maar nog dikkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Lea, ik vroeg me straks zo af toen ik richting de super de boer ging. Heb je al een dikke buik of hoeveel maanden ben je nu? Kan je ´t al goed zien?
Ben benieuwd of we Jumping Jack nog terugzien. Ik vermoed dat die gewoon achter de coulissen blijft vanaf nuquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beterIk ben gek op verkiezingstijd
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:17 schreef Leandra het volgende:
LOL, nee, ik ben net 10 weken, en eerlijk gezegd draag ik al wel broeken die ik nog had van een tijd dat ik nog meer woog, omdat het uitdijen wat dat betreft wel wat sneller begon deze zwangerschap, maar mijn verhoudingen zijn normaal al zo dat je denkt "stevige tante" en als ik zwanger ben lijk ik alleen maar nog dikker
Dus als je een (heule) dikke kont ziet en iets een buikje, maar minder dan je op basis van die kont verwacht had, dan ben ik het waarschijnlijk, zwanger en wel![]()
Hoe laat was je bij de Super de boer?
Ik was om 18.12 nog bij de AH en had de auto op de parkeerplaats bij het Kruidvat staan.
Voor alle joden, daar is Nederland uberhaupt te klein voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Coos het volgende:
Wilders is voor die joden de vooruitgeschoven pion in de strijd tegen de islam in Europa!
Niet meer niet minder!
Neuh, toen was ik allang weer thuis, die 18.12 wist ik ook alleen maar omdat het bonnetje nog in m'n kontzak zatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, ok
. Nee iets later, kwart voor 7 of zo
.
+1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beterIk ben gek op verkiezingstijd
Pietje begrijpt er dus geen fuck van.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor alle joden, daar is Nederland uberhaupt te klein voor.
Ik denk dat ie het donders goed beseft.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Wilders zelf weet of beseft het volgens mij niet of maar half
Gelukkig jij wel, hou ´t vooral voor jezelf. Straks stelt er nog iemand een kritische vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |