Je moet het doen wanneer je er echt klaar voor bent. En dan met Champix, dan heb je het makkelijker en dat mag best.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi.. Veel succes ermee. Ik hoestte me de tering vanmorgen. Véél te veel gerookt. Ooit ga ik er ook voor. Voorlopig niet
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wilders kon er niet ineens mee op de proppen komen,,,dus het kan een opzetje zijn....
Willen ze de campagne ingaan en eventueel met CDA regeren, hebben ze dit onderwerp
op een ludieke manier in scene gezet...
Ik begin ook die kant op te denkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?
En jij bent nog steeds net zo positief als een paar dagen geleden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprong
Yep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds net zo positief als een paar dagen geleden?
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het doen wanneer je er echt klaar voor bent. En dan met Champix, dan heb je het makkelijker en dat mag best.
Geweldig. Ik ben er ook zó blij mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag was![]()
Smaak en geur, het komt allemaal weer terug, al is dat niet altijd een voordeelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.
Vanmiddag liep ik op de kermis foto's te maken en al die luchten zeg... wat penetrant ineensOok shag en sigaretten, maar ik kreeg er geen behoefte door.
Mijn zus een faalhaas na drie maandenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.
quote:
Ja dat is zonde, maar dan was het haar tijd niet. Ik ben zelf ook al eens eerder een paar jaar gestopt geweest en dan toch weer beginnen he. Het gevaar blijft gewoon heel lang op de loer liggen, al denk ik er nu zeker van te zijn nooit meer te roken.quote:
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpenquote:
Ze was zo stoer.. en ineens hop de fik erin. Ze baalt er zelf ook wel van. Maar haar man rookt ook veel. Dat is extra lastigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, maar dan was het haar tijd niet. Ik ben zelf ook al eens eerder een paar jaar gestopt geweest en dan toch weer beginnen he. Het gevaar blijft gewoon heel lang op de loer liggen, al denk ik er nu zeker van te zijn nooit meer te roken.
Zo is dat, ga rustig door met wat je deedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpen
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.quote:
Hé ouwe lul kappen met dat spulquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekker kleffe post helpt Teun de zwaarste tijd door, je zou ook even kunnen helpen
Dan ben je echt een niet-roker gewordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smaak en geur, het komt allemaal weer terug, al is dat niet altijd een voordeel![]()
Soms, heel soms vind ik verse sigerettenrook lekker ruiken, maar niet dat ik er ooit weer eentje op zou willen steken.
Als een soort van spreekbuis van Wilders om alvast iedereen te masseren dat hij ook best en heel graag wil regeren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.
Eigenlijk is het gewoon zijn schuld, is hij Marokkaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was zo stoer.. en ineens hop de fik erin. Ze baalt er zelf ook wel van. Maar haar man rookt ook veel. Dat is extra lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |