Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?
En Rottenberg....ach, who the fuck is Felix
Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genietenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprong
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets aan te doen, en mensen gaan er niet dood aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genieten
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaft
Je moet het doen wanneer je er echt klaar voor bent. En dan met Champix, dan heb je het makkelijker en dat mag best.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi.. Veel succes ermee. Ik hoestte me de tering vanmorgen. Véél te veel gerookt. Ooit ga ik er ook voor. Voorlopig niet
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wilders kon er niet ineens mee op de proppen komen,,,dus het kan een opzetje zijn....
Willen ze de campagne ingaan en eventueel met CDA regeren, hebben ze dit onderwerp
op een ludieke manier in scene gezet...
Ik begin ook die kant op te denkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?
En jij bent nog steeds net zo positief als een paar dagen geleden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds net zo positief als een paar dagen geleden?
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet het doen wanneer je er echt klaar voor bent. En dan met Champix, dan heb je het makkelijker en dat mag best.
Geweldig. Ik ben er ook zó blij mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag was![]()
Smaak en geur, het komt allemaal weer terug, al is dat niet altijd een voordeelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep.
Vanmiddag liep ik op de kermis foto's te maken en al die luchten zeg... wat penetrant ineensOok shag en sigaretten, maar ik kreeg er geen behoefte door.
Mijn zus een faalhaas na drie maandenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gestopt, na een paar vruchteloze pogingen op mijn aanraden een recept voor Champix gevraagd en nu al 6 weken rookloos.
quote:
Ja dat is zonde, maar dan was het haar tijd niet. Ik ben zelf ook al eens eerder een paar jaar gestopt geweest en dan toch weer beginnen he. Het gevaar blijft gewoon heel lang op de loer liggen, al denk ik er nu zeker van te zijn nooit meer te roken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |