Geen idee, het blijft vreemd natuurlijk, maar ik zie eigenlijk geen andere reden voor zo'n constructie dan dat je graag wilt neuken maar vindt dat dat niet mag zonder trouwring.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. De reden voor die scheiding van tafel en bed is onbekend?

Jack staat behoorlijk hoog aangeschreven bij het CDA, ware dat niet zo, dan was hij al weggeweest waarschijnlijk. Maar ik ga er toch vanuit dat hij dit uiteindelijk niet "overleeft".quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:59 schreef hondjes het volgende:
En door al dat geneuk werd Jack natuurlijk chantabel....
Zal dit nog een staartje krijgen....

Dan heb je wel een korte grensquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan droogmoddende kutnewbies.... en hij was in FB ook al bezig geweest, dus toen knalde hij tegen mijn grens aan

Zeur toch niet zo, ik reageerde op Pietje, en ik had in het andere topic al duidelijk gezegd wat ik van je posts vond.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel een korte grens
Maar goed, weten we ook weer dat je achter mijn rug om zo bezig bent. Heb dan het lef mij gewoon te PM'en.

Je weet het niet, er zijn er meer die af en toe een "adjudantje" doen. Bij de SP loopt er ook eentje rond die er geen hekel aan heeft. De nummer 2 op de lijst, iets met een Harry of zoquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack staat behoorlijk hoog aangeschreven bij het CDA, ware dat niet zo, dan was hij al weggeweest waarschijnlijk. Maar ik ga er toch vanuit dat hij dit uiteindelijk niet "overleeft".

Jij hier?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel een korte grens
Maar goed, weten we ook weer dat je achter mijn rug om zo bezig bent. Heb dan het lef mij gewoon te PM'en.

Jep, maar op de weg merk je daar niets van, 't is even drukquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
Joh, schrikt ervan, er zaten 62 Nederlanders in dat vliegtuig dat is neergestort !

Jup, de reden waarom ga ik niet herhalen hierquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hier?
Overigens is de belediger van onze grootouders terug in NWS. Toch geen lange ban dus.

Ja.... hij moet een zwangere even gaan vertellen dat ze een korte grens heeftquote:

Tja. See you elsewhere.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jup, de reden waarom ga ik niet herhalen hier
Ja ik zag het. Nou ja, het zal dan wel zullen we maar zeggen he
gegroet.

Hou toch op met je gedram. Het staat mij vrij om in een topic waar ik regelmatig kom te zeggen wat ik wil als ik daar door de TS van een ander topic aangesproken word.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Amos_ het volgende:
Geen PM, maar ik ben een nogal achterdochtig aangelegd type. Niet zonder reden zo blijkt.
Maar no harm done, ik blijf hier wel weg. Wel duidelijk nu hoe je in elkaar steekt.
Mensen die nieuw zijn zien als minderwaardig..![]()

Joh, ik snap helemaal niet waar het vandaan komt en wat Pietje ermee te maken heeft of waar het over gingquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... hij moet een zwangere even gaan vertellen dat ze een korte grens heeft![]()
Dat maak ik zelf wel even uit, en als ik daar volstrekt onredelijk in ben dan hoort dat er gewoon bij, maar dat iemand mij daarvoor gaat stalken?? Flikker op zeg.

Kop op Teun, een goed luisterboek erbij en je je zit helemaal top in zo'n filequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar op de weg merk je daar niets van, 't is even druk

Ik wil eigenlijk een digitale vooruit met Fok! in het scherm. Bij sommigen zet ik dan even de ruitenwissers aanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Kop op Teun, een goed luisterboek erbij en je je zit helemaal top in zo'n file
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |