She can chew me up ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is gewoon gejank van een paar verlaten en gefrustreerde exen. Melissa doet gewoon d'r ding en heeft plezier in het leven.

Ze kan mijn rug ook wel op. Ik ga nog even vier uurtjes werken om daarna een lang weekend te vierenquote:

Werk zequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze kan mijn rug ook wel op. Ik ga nog even vier uurtjes werken om daarna een lang weekend te vieren

Ja, terwijl nu de snelwegen al weer aan het vollopen zijn met malloten die het woon-werkverkeer weer zonodig dwars moeten zitten met hun korte vakantie. Weer laat thuis dus vanavondquote:

Jack zal branden in de helquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
Jack liep weer eens zijn lul achterna..
Wat een stupidity...voor een vrouw je carriere op het spel zetten....
Niet dat het mij wat uitmaakt, al neukt hij twintig vrouwen, masar goed,,blijkbaar in de calvinistische kringen is dit not-done....

M'n briljantje, wat doe je!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
Sorry Pietje![]()
Ik was dat gedram van dat figuur ff zat![]()

In dat geval is er ook nog hoop voor Jan-Peter op een buitenechtelijke relatiequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
Macht zal wel erotiseren, ook in dit geval.

Het gaat natuurlijk niet alleen om het feit dat het binnen het gereformeerde gristelijke CDA speelt, maar ook (en vooral) het feit dat hij het met een werkneemster heeft gedaan, dat is niet verstandig, en juist als het gaat om Defensie (de afdeling van Jack) is Jack degene die relaties op de werkvloer waarbij er sprake is van een machtsverhouding het zwaarst veroordeelt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
Jack liep weer eens zijn lul achterna..
Wat een stupidity...voor een vrouw je carriere op het spel zetten....
Niet dat het mij wat uitmaakt, al neukt hij twintig vrouwen, masar goed,,blijkbaar in de calvinistische kringen is dit not-done....

JPB trouwde zelfs met zijn vrouw zodat ze konden neuken, terwijl ze pas veel later gingen samenwonen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval is er ook nog hoop voor Jan-Peter op een buitenechtelijke relatie

Ik heb een hekel aan droogmoddende kutnewbies.... en hij was in FB ook al bezig geweest, dus toen knalde hij tegen mijn grens aanquote:

Serieus? Geile bok!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Leandra het volgende:
JPB trouwde zelfs met zijn vrouw zodat ze konden neuken, terwijl ze pas veel later gingen samenwonen.

Ik weet het niet, hij is mij hier net even te enthousiastquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
JPB trouwde zelfs met zijn vrouw zodat ze konden neuken, terwijl ze pas veel later gingen samenwonen.
Op een of andere manier schat ik de kans op een buitenechtelijke relatie dan net wat kleiner in

Typisch. De reden voor die scheiding van tafel en bed is onbekend?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
In 1996 trouwde Balkenende met de juriste Bianca Hoogendijk, die hij in 1988 had leren kennen toen ze fractieassistent van de Tweede Kamerfractie van het CDA was. De eerste jaren leefde het getrouwde echtpaar nog gescheiden: pas nadat dochter Amelie geboren werd (1999) ging het echtpaar samenwonen in Capelle aan den IJssel.
Bron

En z'n adjudant lijkt ook nog eens lobbyist te zijn voor de JSF.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
Hij is dus niet alleen politiek/religieus heel hypocriet bezig geweest, maar ook als meerdere op de werkvloer.

De moeder van JPB vond hem nog niet oud genoeg voor een tweepersoons bed.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch. De reden voor die scheiding van tafel en bed is onbekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |