Ja maar dan nog.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee.... Teun en ik hebben wel eens samengedronken hè... ik ben niet zomaar een SC'er
![]()
Ik ook. Omdat ik vergeet mijn verjaardagskalender naar de volgende maand te draaienquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, zelfs niet van familie.
Die vergeet ik dan ook regelmatig te bellen als ze jarig zijn.
Ook dat inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee.... Teun en ik hebben wel eens samengedronken hè... ik ben niet zomaar een SC'er
![]()
Wat een onzin, jij hebt er toch ook op hyves. Whuts the difference?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.![]()
Willen jullie 23 juli even noteren in jullie telefoon?
Nou, mijn oude telefoon liet nogal eens de ringtones die ik bij een persoon had verdwijnen, en mijn nieuwe telefoon doet dat met verjaardagen, en daar baal ik echt enorm vanquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.![]()
Mja ik weet niet, ik ben sowieso een ramp met verjaardagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb heel veel verjaardagen in mijn agenda. Voorlopig nog geen SC-er naar nu blijkt.
Maar wat is er zo lachwekkend aan? Er zijn mensen die serieus mensen gaan ontmoeten uit een SC en er zelfs de liefde mee bedrijven. Een datum is dan nog relatief onschuldig toch?
Gun d'r haar momentje. Als het een ander zou zijn was het vast en zeker eenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt er toch ook op hyves. Whuts the difference?
Ook daar lees ik die mailtjes niet van: oh er is bijna iemand jarigquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt er toch ook op hyves. Whuts the difference?
Ja want oh oh oh, wat ben ik aan het sneren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gun d'r haar momentje. Als het een ander zou zijn was het vast en zeker eengeweest. Nu is het een
![]()
Dan ben je toch helemaal niet jarig?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.![]()
Kunnen ze de kraan niet maken ipv sjouwen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
de kraan van mn wasmachine is kapoet....gelukkig heb ik boven nog een aansluiting dus straks D_k en een vriend lief aankijken of ze de wasmachine naar boven willen dragen...of de kraan willen maken....anders kook ik gewoon niet voor ze
![]()
en als dat allemaal niet haalbaar is vrijdag maar ff achter een monteur aan
Das heel bummer, een kapotte kraanquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
de kraan van mn wasmachine is kapoet....gelukkig heb ik boven nog een aansluiting dus straks D_k en een vriend lief aankijken of ze de wasmachine naar boven willen dragen...of de kraan willen maken....anders kook ik gewoon niet voor ze
![]()
en als dat allemaal niet haalbaar is vrijdag maar ff achter een monteur aan
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Kunnen ze de kraan niet maken ipv sjouwen?
quote:
Het komt wel goed. Die mannen lossen het wel op. En adem uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te maken![]()
Ik neem aan dat je een koophuis hebt als je gaat proberen iets wat bij het huis hoort zelf te repareren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te maken![]()
[..]
ja...en net nu alles weer een beetje oke gaat...zal je net zien
Nee dat gelukkig niet....er komt geen water meer uit....ik merkte van de week al dat ie niet helemaal meer open draaide en toen dacht ik al van ''ohooowww''....net de slang losgemaakt en het waterslot er af en idd geen water uit de kraan....ik heb toch zo'n hekel aan dit soort dingen...net nu ik in een schoonmaakbui benquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
Lekt die kraan dan Laysa? En nu, je hele keuken blank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |