Ik zal eens luisteren. Ik youtube het zelf wel hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik luister nu hier naar:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)007646061/index.html
Ik heb vandaag niet veel tijd en vrijdag iets meer...en ik heb gelukkig nog andere mogelijkheden om te wassenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah okay, dan gelden wellicht weer wat andere regels dan voor reguliere verhuur (als in: reken er niet op dat de verhuurder een luxeprobleem komt oplossen).
[..]
Ah..... okay, dan moet ie natuurlijk sowieso naar boven... laat die kraan beneden dan maar zitten
Wel even bij de verhuurder melden dat hij niet meer functioneert, anders heb jij m strax "kapot gemaakt".
In principe ben je verder wel bi en zo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat ik kom, ik trek je vriendje nog niet
Sloeg ie maar met z'n lul op dat drumstel, dan was het allemaal niet zo ver gekomenquote:
Jack is onschuldigquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sloeg ie maar met z'n lul op dat drumstel, dan was het allemaal niet zo ver gekomen
Dat is gewoon gejank van een paar verlaten en gefrustreerde exen. Melissa doet gewoon d'r ding en heeft plezier in het leven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack is onschuldig![]()
Jack de Vries' Melissa is 'manneneter'
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Melissa houdt van machtige mannen. Staatssecretaris Jack de Vries (42) was dan ook onweerstaanbaar voor zijn 30-jarige blonde minnares.
She can chew me up ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is gewoon gejank van een paar verlaten en gefrustreerde exen. Melissa doet gewoon d'r ding en heeft plezier in het leven.
Ze kan mijn rug ook wel op. Ik ga nog even vier uurtjes werken om daarna een lang weekend te vierenquote:
Werk zequote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze kan mijn rug ook wel op. Ik ga nog even vier uurtjes werken om daarna een lang weekend te vieren
Ja, terwijl nu de snelwegen al weer aan het vollopen zijn met malloten die het woon-werkverkeer weer zonodig dwars moeten zitten met hun korte vakantie. Weer laat thuis dus vanavondquote:
Jack zal branden in de helquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
Jack liep weer eens zijn lul achterna..
Wat een stupidity...voor een vrouw je carriere op het spel zetten....
Niet dat het mij wat uitmaakt, al neukt hij twintig vrouwen, masar goed,,blijkbaar in de calvinistische kringen is dit not-done....
M'n briljantje, wat doe je!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
Sorry Pietje![]()
Ik was dat gedram van dat figuur ff zat![]()
In dat geval is er ook nog hoop voor Jan-Peter op een buitenechtelijke relatiequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
Macht zal wel erotiseren, ook in dit geval.
Het gaat natuurlijk niet alleen om het feit dat het binnen het gereformeerde gristelijke CDA speelt, maar ook (en vooral) het feit dat hij het met een werkneemster heeft gedaan, dat is niet verstandig, en juist als het gaat om Defensie (de afdeling van Jack) is Jack degene die relaties op de werkvloer waarbij er sprake is van een machtsverhouding het zwaarst veroordeelt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef hondjes het volgende:
Jack liep weer eens zijn lul achterna..
Wat een stupidity...voor een vrouw je carriere op het spel zetten....
Niet dat het mij wat uitmaakt, al neukt hij twintig vrouwen, masar goed,,blijkbaar in de calvinistische kringen is dit not-done....
JPB trouwde zelfs met zijn vrouw zodat ze konden neuken, terwijl ze pas veel later gingen samenwonen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval is er ook nog hoop voor Jan-Peter op een buitenechtelijke relatie
Ik heb een hekel aan droogmoddende kutnewbies.... en hij was in FB ook al bezig geweest, dus toen knalde hij tegen mijn grens aanquote:
Serieus? Geile bok!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:37 schreef Leandra het volgende:
JPB trouwde zelfs met zijn vrouw zodat ze konden neuken, terwijl ze pas veel later gingen samenwonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |