Hier heb je sowieso eens per maand koopzondag, dat heb je in Barneveld (of Schubbekutteveen) echt nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh thanx, dat wist ik niet. Dat dat kan in refoland, allemaal Jack z'n schuld
.
Noek
Helemaal mee eens, als hij het in de tuin van een ander zou doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Katten zijn jagers, die horen duiven en muizen en wat al niet te meer te vermoorden, dat is wat ze graag doen. Goed zo Bumba, brèèèèèèf beest
Ben jij niet jarig vandaag? Volgens mij wel toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah joh, is gezellig toch, samen met Marrije en mij![]()
Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent
Nee joh, wel de 12de, maar dan in Septemberquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben jij niet jarig vandaag? Volgens mij wel toch?
Van harte
M'n telefoon begon vannacht op 12 uur te piepen dat er iemand jarig wasquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Is Leandra jarig?
*Gaat telefoon checkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, wel de 12de, maar dan in September
Jij toch de 18de? (van deze maand...)
Dat dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n telefoon begon vannacht op 12 uur te piepen dat er iemand jarig was![]()
Of ik heb ik de naam verkeerd gelezen of het is Leandra
Jij hebt serieus de verjaardagen van een aantal SC'ers in je telefoon staan ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
M'n telefoon begon vannacht op 12 uur te piepen dat er iemand jarig was![]()
Of ik heb ik de naam verkeerd gelezen of het is Leandra
Eén letter verschil met Leandra, of met mijn eigen naam??quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*Gaat telefoon checken![]()
Ok, één letter verschil. Maar ik weet niet meer wie dat is
Ja, maar nu weet ik niet wie er wel jarig is. Ik ben schijnbaar totaal vergeten wie ze was en ze moet toch wel enige impact gehad hebben, want haar jaardag staat in mijn telefoon.quote:
Jij niet dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jij hebt serieus de verjaardagen van een aantal SC'ers in je telefoon staan ofzo?![]()
Hee.... Teun en ik hebben wel eens samenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt serieus de verjaardagen van een aantal SC'ers in je telefoon staan ofzo?![]()
Iesch liefquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb heel veel verjaardagen in mijn agenda. Voorlopig nog geen SC-er naar nu blijkt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En helemaal als ze een naam heeft die op mijn (echte) naam lijkt, dan is het helemaal vreemd dat je niet meer weet wie er bij zo'n aparte naam hoort.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik niet wie er wel jarig is. Ik ben schijnbaar totaal vergeten wie ze was en ze moet toch wel enige impact gehad hebben, want haar jaardag staat in mijn telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |