Mja ik weet niet, ik ben sowieso een ramp met verjaardagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb heel veel verjaardagen in mijn agenda. Voorlopig nog geen SC-er naar nu blijkt.
Maar wat is er zo lachwekkend aan? Er zijn mensen die serieus mensen gaan ontmoeten uit een SC en er zelfs de liefde mee bedrijven. Een datum is dan nog relatief onschuldig toch?
Gun d'r haar momentje. Als het een ander zou zijn was het vast en zeker eenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt er toch ook op hyves. Whuts the difference?
Ook daar lees ik die mailtjes niet van: oh er is bijna iemand jarigquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt er toch ook op hyves. Whuts the difference?
Ja want oh oh oh, wat ben ik aan het sneren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gun d'r haar momentje. Als het een ander zou zijn was het vast en zeker eengeweest. Nu is het een
![]()
Dan ben je toch helemaal niet jarig?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.![]()
Willen jullie 23 juli even noteren in jullie telefoon?
Kunnen ze de kraan niet maken ipv sjouwen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
de kraan van mn wasmachine is kapoet....gelukkig heb ik boven nog een aansluiting dus straks D_k en een vriend lief aankijken of ze de wasmachine naar boven willen dragen...of de kraan willen maken....anders kook ik gewoon niet voor ze
![]()
en als dat allemaal niet haalbaar is vrijdag maar ff achter een monteur aan
Das heel bummer, een kapotte kraanquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
de kraan van mn wasmachine is kapoet....gelukkig heb ik boven nog een aansluiting dus straks D_k en een vriend lief aankijken of ze de wasmachine naar boven willen dragen...of de kraan willen maken....anders kook ik gewoon niet voor ze
![]()
en als dat allemaal niet haalbaar is vrijdag maar ff achter een monteur aan
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Kunnen ze de kraan niet maken ipv sjouwen?
quote:
Het komt wel goed. Die mannen lossen het wel op. En adem uit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te maken![]()
Ik neem aan dat je een koophuis hebt als je gaat proberen iets wat bij het huis hoort zelf te repareren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ja de volgorde was idd verkeerd dus eerst maar proberen die kraan te maken![]()
[..]
ja...en net nu alles weer een beetje oke gaat...zal je net zien
Nee dat gelukkig niet....er komt geen water meer uit....ik merkte van de week al dat ie niet helemaal meer open draaide en toen dacht ik al van ''ohooowww''....net de slang losgemaakt en het waterslot er af en idd geen water uit de kraan....ik heb toch zo'n hekel aan dit soort dingen...net nu ik in een schoonmaakbui benquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
Lekt die kraan dan Laysa? En nu, je hele keuken blank?
Owquote:
och en anders bel ik vrijdag gewoon de verhuurderquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Het komt wel goed. Die mannen lossen het wel op. En adem uit.
Ik had gisteren de storingsdienst aan de telefoon die wel zou kijken of er nog iemand die dag kon langskomen. Excuse me?Kijk maar even heel goed, zei ik want anders bel ik nu een ander die het wél zeker weet. Een uur later had ik weer warm water.
Ik zat mij wanhopig af te vragen wanneer jij ook alweer jarig was, juni ergens?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow
Ik ben nog slechter in verjaardagen dan jij denk ik
Maar ik denk niet dat ik kom, ik trek je vriendje nog niet
Dat zou ook wel een raar verjaardagscadeau zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef remlof het volgende:
Maar ik denk niet dat ik kom, ik trek je vriendje nog niet
Nee huur....antikraak....maar ik laat ze ook geen rare dingen doen...als het niet gaat dan bel ik of een monteur of die wasmachine gaat naar boven...en stiekum zou dat wel het handigst zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een koophuis hebt als je gaat proberen iets wat bij het huis hoort zelf te repareren?
Waarom vrijdag pas?? Een kraan is een aard- en nagelvast onderdeel van het huis, en als die er al zat toen jij het huurde, of door de verhuurder geplaatst is nadat jij het begon te huren, dan is het onderhouden ervan ook de taak van de verhuurder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:01 schreef Laysa het volgende:
och en anders bel ik vrijdag gewoon de verhuurder![]()
Maar wel een verrassing!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een raar verjaardagscadeau zijn.
8 juni.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat mij wanhopig af te vragen wanneer jij ook alweer jarig was, juni ergens?
quote:En mijn vriendje trek ik zelf wel als het moet.
Ah okay, dan gelden wellicht weer wat andere regels dan voor reguliere verhuur (als in: reken er niet op dat de verhuurder een luxeprobleem komt oplossenquote:
Ah..... okay, dan moet ie natuurlijk sowieso naar boven... laat die kraan beneden dan maar zittenquote:maar ik laat ze ook geen rare dingen doen...als het niet gaat dan bel ik of een monteur of die wasmachine gaat naar boven...en stiekum zou dat wel het handigst zijn
Ik luister nu hier naar:quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
Ah nein, nein, nein!
Een leuk liedje.![]()
Mijn liedjes zijn op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |