Maar ja, zolang Pietje Dancing with the stars belangrijker vindt.............................quote:Op woensdag 12 mei 2010 02:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nog een paar geschiedenislesjes voor Pietje
Tegenlicht - De Israël Lobby
en wat meningen:
http://www.nujij.nl/vpro-tegenlicht-de-joodse-lobby.1703822.lynkx
Tegenlicht - Eindspel:een onheilspellende toekomstvisie op de Plaats des Oordeels
quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:25 schreef Coos het volgende:
Maar ja, zolang Pietje Dancing with the stars belangrijker vindt.............................![]()
of zoiets
Kun je mooi de herhaling van dancing with the stars kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook hier een lekker bakkie, morgen vrij trouwens.
Kun je wel een keer winkelen, het is morgenmiddag "koopzondag" in de stad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook hier een lekker bakkie, morgen vrij trouwens.
Was je ziek?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Gister veel gespuugd en veel geslapen. Nu gaat het wel weer redelijk.
Jeej!
Misschien helpt het om een halsbandje met belletje om te doen, dat wil ik mijn 2 nieuwe katjes ook proberen aan te wennen om gevogelte buiten de deur te houden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en met bumba heb ik echt puur kwaad in huis gehaald.
Van het weekend heeft hij een duif vermoord, gister een muis.
Oh thanx, dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:38 schreef Leandra het volgende:
Kun je wel een keer winkelen, het is morgenmiddag "koopzondag" in de stad.
Ah dat is wel een goede tip ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien helpt het om een halsbandje met belletje om te doen, dat wil ik mijn 2 nieuwe katjes ook proberen aan te wennen om gevogelte buiten de deur te houden.
Even een boterhammetje met extra oude Noord-Hollandse kaas weg werken
Ah joh, is gezellig toch, samen met Marrije en mijquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik hopen van niet.
Nee gewoon ziek.
Katten zijn jagers, die horen duiven en muizen en wat al niet te meer te vermoorden, dat is wat ze graag doen. Goed zo Bumba, brèèèèèèf beestquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en met bumba heb ik echt puur kwaad in huis gehaald.
Van het weekend heeft hij een duif vermoord, gister een muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |