Helaas is de tijd om de artikelen te ruilen of terug te brengen verstreken. 3 weken geleden gekocht omdat die dingen uit de verkoop gaan. Om het risico te voorkomen dat die vachten ineens weg zouden zijn hebben we ze maar gekocht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef IpodFok het volgende:
laat je niet zo afschepen, je staat gewoon in je recht. ook zonder bon
Heb dat niet geprobeerd maar die haren zitten stevig vast dus daar zal waarschijnlijk geen sprake van zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hoe zit het met haaruitval...
ik bedoel, als je dat ding bijvoorbeeld om je heen slaat en wat gaat rollen op de bank voor de tv... hangt de bank dan vol met haren
Als je bv een afschrift hebt, dan pas heb je niet echt een bon nodig. Je moet in ieder geval wel kunnen aantonen dat je het in die winkel gekocht hebt en voor welk bedrag. Je kan niet zomaar van alles terugbrengen zonder aankoopbewijs. Dus als de TS nog een afschrift van het pinnen heeft kan het waarschijnlijk nog terug. En anders klantenservice bellen, die helpen je meestal ook wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef IpodFok het volgende:
laat je niet zo afschepen, je staat gewoon in je recht. ook zonder bon
Dat idee had mijn vader ook, maar naast de huiden hadden we ook een kast gekocht van 90 euro waardoor het bedrag op de afschrift natuurlijk veel hoger lag, betekent nog niks zei die filiaalmanager. M'n vader begon een beetje geïrriteerd te raken en ik zag al zo'n driftbui aankomenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef link1986 het volgende:
[..]
Als je bv een afschrift hebt, dan pas heb je niet echt een bon nodig. Je moet in ieder geval wel kunnen aantonen dat je het in die winkel gekocht hebt en voor welk bedrag. Je kan niet zomaar van alles terugbrengen zonder aankoopbewijs. Dus als de TS nog een afschrift van het pinnen heeft kan het waarschijnlijk nog terug. En anders klantenservice bellen, die helpen je meestal ook wel.
Ze hoeven helemaal niks terug te geven, als ze dit wel doen valt dit onder service maar ze zijn nergens toe verplicht. En als je ze iets terug willen nemen mogen ze daar zelf ook hun eisen aan stellen (bon, niet langer dan 7 dagen, originele verpakking enz. enz.).quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef link1986 het volgende:
[..]
Als je bv een afschrift hebt, dan pas heb je niet echt een bon nodig. Je moet in ieder geval wel kunnen aantonen dat je het in die winkel gekocht hebt en voor welk bedrag. Je kan niet zomaar van alles terugbrengen zonder aankoopbewijs. Dus als de TS nog een afschrift van het pinnen heeft kan het waarschijnlijk nog terug. En anders klantenservice bellen, die helpen je meestal ook wel.
Hoi ijsmuts, ik wacht tot morgenvroeg af. Zou jij dan eventueel zaterdagmiddag/avond langs kunnen komen?quote:
Maar wat moet ze er anders mee, in de schuur laten liggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:06 schreef PetervdK het volgende:
Niet om het 1 of ander, maar ik vind dat je maar een ondankbare moeder hebt. Iets met gegeven paard en zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |