quote:
Ik heb idd getwijfeld of ik dat heb. Ik ben een paar jaar geleden uitgebreid psychologisch onderzocht en toen had ik ook aangekaart of ik dat mogelijk zou hebben. Ik heb het niet. Wel kwam eruit dat ik moeite heb met vaardigheden en informatieverwerking die te maken hebben met concentratievermogen.
Ik ben wel het overzicht snel kwijt. Heb ik ook thuis als ik de boel wil opruimen. Als ik bijvoorbeeld een hoop spullen wil opruimen, is het logisch dat je eerst de dingen verzameld die in een bepaalde kast horen en daarna de dingen die weer ergens anders thuishoren. In de praktijk lukt me dat gewoon niet. Ik begin met iets. Dan word ik afgeleid omdat ik bijvoorbeeld iets zie liggen wat ook gedaan moet worden en dan ga ik daar weer aan beginnen terwijl het andere nog niet klaar was.
Op mijn werk gaat dat wel beter, maar ik ben heel onzeker over mijn productiviteit. Als ik voor mijn gevoel wel lekker hard heb doorgewerkt, zou het naar mijn idee zomaar kunnen dat anderen vinden dat ik geen flikker heb uitgevoerd.