Kut, dat was inderdaad een mooie geweest.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al had dat een mooi argument voor Ziggy zelf kunnen zijn om mee te komen![]()
Maar goed, ik zal erover ophouden
Ik heb nog 5 van deze kaarten liggen, maar wil ze zelf nog gebruiken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dubbeldeks ICE![]()
Heeft er iemand nog wat kruidvatkaartje's liggen voor het weekend van 30 mei? Ik heb nog wel interesse in 2-5 aangezien ik naar pinkpop moet
Nou ga jij ook de fout in, want in mijn voorbeeldje was het toch overduidelijk dat de machinist op de Betuwelijn voor een rood sein stond.quote:
Ik moet erheen gaan om er van te genieten , t komt niet naar mijquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Je moet naar Pinkpop? Klinkt niet echt alsof je er veel zin in hebt.
Je kan toch ook blijven tot maandagochtend? Dan kan je gewoon terug met je OV. Doe ik ook. Of ga je niet 3 dagen?
OV voor dit soort dingen gebruikenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:25 schreef dennistd het volgende:
Ik ga morgen nog 'even' naar Goes toe, nog niet geweest bij de SGB daar en aangezien ze er morgen ook nog eens een Plan U hebben en mijn OV geldig is, kon ik deze kans niet laten schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, jij ook Dennis?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:25 schreef dennistd het volgende:
Ik ga morgen nog 'even' naar Goes toe, nog niet geweest bij de SGB daar en aangezien ze er morgen ook nog eens een Plan U hebben en mijn OV geldig is, kon ik deze kans niet laten schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Grote kans dat je er in Gouda al genoeg van hebtquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen eindelijk eens een ritje met die SLT dingen maken. Nog nooit in gezetenGewoon ff een slagje Utrecht - Den Haag
Gewoon, klein ritje, toch leuk
Ik mag er in Terwijde ook al uit toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Grote kans dat je er in Gouda al genoeg van hebt
Naja 'k hield er rekening mee dat je waarschijnlijk met een koploper verder wiltquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag er in Terwijde ook al uit toch?
Oh juist. Mag ik zelf ook een mening hebben? Of zeg je van "Mwoa doe maar niet"?quote:
Er staat "154 sprinterrijtuigen" in dat jaarverslag. Dan zullen het 13 viertjes en 17 zesjes (= 32 stellen) moeten zijn wil dat rekensommetje kloppen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
De NS heeft naast de 99 al bestelde SLT'tjes een optie gelicht, zodat er nog eens 16 SLT IV en 16 SLT VI bij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |