Het verbaast me ook helemaal niets, maar ik zou me als Duitse overheid toch wel even bedenken voor ik iets aan de Fransen gun, niet vanwege 1918 maar vanwege 2010quote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, je weet hoe hypocriet die camembertvreters zijn he. Met de kop nog helemaal in 1870.
Ik meende gehoord het hebben dat er 1 kaduuk in Blerick staat en dat de andere in de achterhoek verblijft.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Over lint treinen gesproken, waar rijdt het andere treinstel in de twents kleurstelling?![]()
Of is die kadoek?
Die andere rijdt gewoon tussen Almelo en Marienbergquote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik meende gehoord het hebben dat er 1 kaduuk in Blerick staat en dat de andere in de achterhoek verblijft.
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:57 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt mij het beste de vraag hier te stellen..
Ik moet (overigens voor school, voor het gedonder over misbruik van OV kaarten weer begint) naar nogal wat evenementen op verschillende plaatsen. Donderdag bijvoorbeeld moet ik in Amsterdam zijn. Nou zie ik dat de NS routeplanner hier de route planned met de Fyra. Daar staat dus bij dat daarvoor toeslag betaald moet worden. Ik heb even globaal de topics met Fyra in de titel door gegraven maar kan niks vinden. Kan ik, met een studenten OV gewoon gebruik maken van die Fyra, of moet ik dan bijtikken? Scheelt namelijk wel wat in reistijd en ik wil dat ook wel eens meemaken
Nogmaals, ben daar voor studiegerelateerde zaken.
Zie dus boven je postquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:09 schreef BlackLining het volgende:
Ah, dat is jammerMaar bedankt
Ga ik toch eens kijken wat dat kost. Wil er toch wel een keer in zitten en scheelt me een half uur reistijd.
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:51 schreef James1988 het volgende:
Een ICE schommelt anders ook behoorlijk op Nederlands grondgebied...
Om 16.30 te Zv, spoor 3 richting Did een ATB storing en 20.30 tussen/te Wl en Did een blokstoring waarbij ovw. 39.7 gestoord was.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:47 schreef greavy het volgende:
De wonderen lijken de wereld nog niet uit te zijn: Vandaag (nog) niet een storing op Arnhem - Zevenaar - Winterswijk..
Heb ik nog maar 1 keer ingezeten, tussen Utrecht en Arnhemquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:51 schreef James1988 het volgende:
Een ICE schommelt anders ook behoorlijk op Nederlands grondgebied...
mja, dat valt je tegen. Vaak zijn meerdere overwegen in storing en dan wordt het al snel +5 of meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:02 schreef dennistd het volgende:
een overwegstoring is niet zo heel erg, kost je misschien een minuutje
Heb daardoor eens een aansluting gemist in Maastricht idd, alle overwegen tussen Eijsden en Mt in de prak. Hoppa, +30 voor alles naar SIttard en verderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat valt je tegen. Vaak zijn meerdere overwegen in storing en dan wordt het al snel +5 of meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |