www.mat64.nlquote:Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand welke trein er op Leidschendam depot staat. Tis een groene trein, lijkt op de gele "hond" zeg maar. Heeft schade aan de neus en staat er al een aantal jaren denk ik.
Lekker duidelijk he?
quote:
Geen dank, zelfs vanuit Peru werkt de "welke trein is dat hotline"!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]serieus
tering, ik dacht dat is een vraag waar jullie niks mee kunnen maar dat is niet waar
![]()
Ik zie hem dagelijks namelijk als ik mijn voertuig vanaf Leidschendam moet pakken (Randstadrail) en vraag me al die tijd af wat er mee gebeurt is
Thanks in ieder geval![]()
AA is htm bestuurder?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]serieus
tering, ik dacht dat is een vraag waar jullie niks mee kunnen maar dat is niet waar
![]()
Ik zie hem dagelijks namelijk als ik mijn voertuig vanaf Leidschendam moet pakken (Randstadrail) en vraag me al die tijd af wat er mee gebeurt is
Thanks in ieder geval![]()
Je zal vast Werkplaats Leidschendam bedoelen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand welke trein er op Leidschendam depot staat. Tis een groene trein, lijkt op de gele "hond" zeg maar. Heeft schade aan de neus en staat er al een aantal jaren denk ik.
Lekker duidelijk he?
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:20 schreef James1988 het volgende:
...
Ik kon 'm niet bijhouden, zo hard ging dat ding ik.
Daar heb je gelijk in:quote:Op maandag 17 mei 2010 10:24 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij is de Betuweroute max 120km/h, dus het zou makkelijk moeten kunnen
Meer informatie hierover is in een PDF bestandje van KeyRail te vinden: http://www.keyrail.nl/viewer/file.aspx?FileInfoID=314 (pagina 8 zijn verschillen opgesomd/vergeleken)quote:Typen beveiliging:
Kijfhoek/IJsselmonde ATB Lichtseinen
Havenlijn level 1 Lichtseinen
A15 traject level 2 SMB
Alles aan de betuweroute is kut.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:50 schreef James1988 het volgende:
Hij ging echt wel harder dan 120... mijn teller gaf namelijk 145 aan en nog liep de Traxx uit. En de afwijking van mijn teller is maar iets van 2 km/h
Wel vreemd dat ze hogesnelheidstestritten op de betuweroute dan... level 2 kan men ook gaan rijden op het zuidelijke deel van de HSLquote:Op maandag 17 mei 2010 11:50 schreef James1988 het volgende:
Hij ging echt wel harder dan 120... mijn teller gaf namelijk 145 aan en nog liep de Traxx uit. En de afwijking van mijn teller is maar iets van 2 km/h
Boehoe, huiliequote:Op maandag 17 mei 2010 12:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alles aan de betuweroute is kut.
Heel mijn omgeving verneukt en er rijden nauwelijks treinen over.
En tussen Dordrecht en Rotterdam zit ik nog steeds achter goederentreinen
Zie jij de voordelen wel dan?quote:
Heeft HSA geen last van uitvallende Thalyssen als die loc er mee kapt.. Nu hebben alleen de goederentreintjes datquote:Op maandag 17 mei 2010 12:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze hogesnelheidstestritten op de betuweroute dan... level 2 kan men ook gaan rijden op het zuidelijke deel van de HSL
Treinen die naar België en dergelijke gaan, gaan niet via de Betuweroute, maar via Dordrecht en Roosendaal, en daar de grens over.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alles aan de betuweroute is kut.
Heel mijn omgeving verneukt en er rijden nauwelijks treinen over.
En tussen Dordrecht en Rotterdam zit ik nog steeds achter goederentreinen
Mwah, de betuweroute is toch juist hét alternatief voor de Brabantroute via Venlo?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef dennistd het volgende:
En het probleem is dat de Zuidtak van de Betuweroute (naar Venlo) niet is aangelegd, waardoor treinen die daar de grens over moeten nog gewoon door Brabant gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |