Ligt idd wel aardig centraalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar dat waren Groningen en Breda ook niet echt. Het moet weer in Utrecht, geen gezeik met die steden.
En een topic of 4 minder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef Sirolf het volgende:
Och, nu al de stad voor volgend jaar bekendmaken heeft wel als voordeel dat we een jaartje campagnes door steden over kunnen slaan.
Timur zou ook wel leuk zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Timur , Gerard en Giel, en als dr iemand inwisselbaar is dan toch Giel denk ik...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop toch Gerard weer en Giel ook. En Claudia.
Asjeblieft niet zeg, de 2 meest gehate DJ's in mijn ogenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop toch Gerard weer en Giel ook. En Claudia.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Liever geen Giel en Claudia, ondanks dat ik die laatste bijna nooit hoor.
Ik hoop Veenstra, Ekdom en nog iemand
toppiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik in een vorig topic al wilde zeggen, leukste trio in mijn ogen voor aankomend huis: Gerard, Michiel en Rudy
Natuurlijk niet zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Duizendmiljoen keer liever Claudia dan Annemieke nog een keer
Rot op, lekkere kerels zijn dr sowieso niet bij, dus dan hoeven de mannen ook niks te zien te hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet zeg. Er is ook beeld bij!
Paul Rabberingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rot op, lekkere kerels zijn dr sowieso niet bij, dus dan hoeven de mannen ook niks te zien te hebben
Rabbering? Als je daar naar kijk, zie je toch bijna niks door de reflectie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Paul RabberingEn Timur heeft ook wel een guitig koppie
Rudy werkt dan ook niet meer bij 3FM of hij moet nog worden aangenomen bij een andere omroep maar denk het nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik in een vorig topic al wilde zeggen, leukste trio in mijn ogen voor aankomend huis: Gerard, Michiel en Rudy
Paul dan maar inderdaad, krikt het niveau wel op door bij 3fm.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Paul RabberingEn Timur heeft ook wel een guitig koppie
VPROquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Rudy werkt dan ook niet meer bij 3FM of hij moet nog worden aangenomen bij een andere omroep maar denk het niet
Ik snap t ook niet, ik heb dr altijd leuk gevonden idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paul dan maar inderdaad, krikt het niveau wel op door bij 3fm.Als ie die bril maar thuislaat. Maar schrok ervan hoeveel mensen de pest aan Claudia hebben, vind ze wel leuk.
Ik heb haar boekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet, ik heb dr altijd leuk gevonden idd.
Te scheuren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb haar boekMaar ik moet er nog in beginnen
Ben niet zo'n lezer.
Papier scheuren is zonde als je het ook kunt verbrandenquote:
Ik ben een enorme lezer maar ik vergeet haar boek telkens te kopen, ik ga m nu echt es op mn lijstje zettenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb haar boekMaar ik moet er nog in beginnen
Ben niet zo'n lezer.
Je kunt beter '' Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'' van de heer Ekdom en ''Stenders Leesvermaak'' van de heer Stenders kopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben een enorme lezer maar ik vergeet haar boek telkens te kopen, ik ga m nu echt es op mn lijstje zetten
Oh die van Ekdom lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt beter '' Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'' van de heer Ekdom en ''Stenders Leesvermaak'' van de heer Stenders kopen
Om van Noordpool.fm maar te zwijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt beter '' Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'' van de heer Ekdom en ''Stenders Leesvermaak'' van de heer Stenders kopen
Dat heb ik nooit gevolgd op de radio dus ook geen behoefte om dat boek te kopenquote:
Faal van mijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, spammertsBen ff eten en gelijk nieuw topic
Dit wist ik dus ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb weer een #fail begaan
Wist ik veel dat dat nummer van dezelfde band is als Hey Soulsister![]()
Dat zal wel ergens begin december worden. Nog een dag of 200 geduld dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Toch maar wat Graveyard Shifts gaan bekieken in Eindheuven!Gerard zal er wel zeker zitten, Giel ook wel. En dan Timur erbij?
Wanneer worden de DJ's bekend?
Ze hebben in hier de vakanties heel erg slechte gepland, de week van SR is er gewoon schoolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Toch maar wat Graveyard Shifts gaan bekieken in Eindheuven!Gerard zal er wel zeker zitten, Giel ook wel. En dan Timur erbij?
Wanneer worden de DJ's bekend?
Da's volgens mij overal hetzelfde hoor. Komt doordat kerst in het weekend valt (en oud en nieuw ook).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze hebben in hier de vakanties heel erg slechte gepland, de week van SR is er gewoon school![]()
Ja, maar dat is normaal, dat verschuift langzaam. Vorig jaar had je veel geluk omdat Kerst laat in de eerste week vielquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze hebben in hier de vakanties heel erg slechte gepland, de week van SR is er gewoon school![]()
Inderdaad, maar dat neemt niet weg dat het knap beroerd is dat zowel Kerst als Oud en Nieuw in het weekend vallen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's volgens mij overal hetzelfde hoor. Komt doordat kerst in het weekend valt (en oud en nieuw ook).
hier ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik stage. Misschien bij 3FM?! (Al is de kans zeer, zeer kleinquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als je een beetje goed bent moet dat best lukken hoor. Mij is het zelfs ook gelukt!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik stage. Misschien bij 3FM?! (Al is de kans zeer, zeer klein)
Gutenavond.quote:
Is dat niet de grote pimp van de 3FM Awards Paul Stoel die o.a met Tamara(arbeidsvitaminen) gezoend heeftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar heeft de producer van Coen en Sander een wel heel erg retro bureaubladachtergrond.
[ link | afbeelding ]
Aha, thanks voor de info!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je een beetje goed bent moet dat best lukken hoor. Mij is het zelfs ook gelukt!
Als je AV-productie doet kan je het trouwens beter proberen bij GIEL (VARA) dan 3FM zelf, aangezien 3FM hier zelf eigenlijk geen personen voor (nodig) heeft. Ik ken toevallig een Giel-stagiaire die iets soortgelijks heeft gedaan.
Mooi te combineren met een bezoekje aan onsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:04 schreef Brennel het volgende:
Hoi!
Na een halve dag klooien eindelijk het kabeltje goed genoeg in de laptop om hem aan te kunnen zetten, maar dat is vast van korte duur. Durf niet te bewegen nu.
Als ik m'n salaris weer krijg, over 2 weken ongeveer, maar snel op zoek naar een goede en scherp geprijsde laptop.
Jammer, dat het Glazen Huis dit jaar en volgend jaar weer zo ver weg is voor mij
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omg, Direct ook al in die plee op het festival..![]()
Weg hier.
Ja, maar Corrino wordt ingehuurd door de VARA (Giel / Nachtegiel), AVRO (Ekdom in de nacht) en NPS (Ekstra Weekend) en zodoende zal je waarschijnlijk daar moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Je moet dan toch bij Corrino zijn ipv 3FM? Corrino verzorgt de producties van 3FM
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Zo, ben weer terug van een lang en druk dagje. First things first:EINDHOVUHHHHH
Paar keer op 3FM gedraaid vorige week en wellicht ook ergens in een serie of spotje?? Dat ie maar weer een hit wordtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu pas dat Don't Stop Believin' in de Mega Top 5 stond!Iemand een verklaring? (Ik weet dat het lied onlangs in de VS een grote 'boost' heeft gekregen doordat het in de succesvolle serie Glee en tijdens American Idol werd vertolkt maar hier is dat toch niet ter sprake?).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Liever geen Giel en Claudia, ondanks dat ik die laatste bijna nooit hoor.
Ik hoop Veenstra, Ekdom en nog iemand
Ik heb het nummer ontdekt via American Idol (quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar keer op 3FM gedraaid vorige week en wellicht ook ergens in een serie of spotje?? Dat ie maar weer een hit wordt.
Giel weer met zijn colaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
4 dagen maar. Ik hoop dat ze verkeerd geinformeerd zijn.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
Dus de studio gaat in vlammen p wanneer Giel weer eens Cola er overal ingiet en dan zijn het maar 4 dagen GH?quote:
Giel was zelfs nog de weg kwijt op de randweg van Eindhoven!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
Grappig, ik zit net Little Miss Sunshine te kijken met ook zo'n busje. Verder vind ik dit nummer echt tenenkrommend.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu kan ik ook GoedeMIDDAG zeggen. De radio gaat eindelijk op 3FM.
Maar zoals Domien al zegt, Di-Rect DAAAAAG![]()
En nooit meer terugkomen
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Brennel het volgende:
Ik ga maar slapen, om 4.45 loopt de wekker weer af. Trusten!
Corton is vandaag bij Kontrustquote:
Duhh!quote:
3voor12 met Der Rudy want Corton is er niet !quote:
Ah, kijk, en geen Annemiek, dus ik denk wel dat Rudy al vorderingen maakt in zijn gesprekken met vproquote:
Dan ben je toch ook flink het zakje als je daar in staatquote:
Uhu, via iTunes doe ik hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef alors het volgende:
Doet jullie stream het wel? Ik heb alleen maar sneeuw enzoen ik wil MOss horen gvd
iTunes? Gewoon audiostream URL nemen(kopiëren) van die pagina van 3fmfan.nl en dan zetten (plakken) bij geavanceerd -> audiostream openenquote:
De webcam ligt voor de verandering weer eens op z'n gat, maar via de audio-stream werkt het wél.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef alors het volgende:
Doet jullie stream het wel? Ik heb alleen maar sneeuw enzoen ik wil MOss horen gvd
Ik heb dat alleen op m'n mobiel, en hoewel die voor een telefoon best goede speakers heeft, luister in het liever over de boxen. Maar ik heb al een audiostream gevonden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FM-radio hier
Heb jij die niet ergens bij de hand?
Nope, gisteren ook al niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef alors het volgende:
MOI !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Bezoek is weer weg, dus Janne weer online
quote:
Nee, maar ik heb geen gewone radio. Ik luister altijd via stream, en als die het niet doet of als ik onderweg ben via telefoonquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Kreeg smsje van Vincent;
"Net On the Run met Eric. Kerel ging helemaal los xD. Is gefilmd, dus dat beloofd wat
Facking geweldige sfeer hier
."
Ben dus benieuwd naar de beelden
Nee gek dit is MIA jeweet die van Paper Planesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Captain_Slow het volgende:
Is dit Rihanna, maar dan nog slechter?
Dan zijn die in hun niveau wel erg hard naar beneden gedonderdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gek dit is MIA jeweet die van Paper Planes
zal wel goed zitten, gok dat de usual suspects het gaan doen dit jaar (Giel/Ekdom/Veenstra)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Achsoooo!
Hoop wel op een stel goeie DJ's int huis..!
Popcorn dan?quote:
geef mij die popcorn maar, mag Janneke de pringles hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Popcorn dan?
heb de keuze voor je: Pringles of popcorn?
Nah, je mag mn chips gratis en voor niks hebben!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Popcorn dan?
heb de keuze voor je: Pringles of popcorn?
hebben we tenminste wat om vast te houdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nah, je mag mn chips gratis en voor niks hebben!
*voelt de kilo's er meteen weer aan vliegen...*
I agree, maar momenteel wordt t bij mij weer wat te veel van t goeiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hebben we tenminste wat om vast te houden
ik ken dat gevoel maar al te goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I agree, maar momenteel wordt t bij mij weer wat te veel van t goeie
Ligt wel lekker zacht!quote:
dacht iedereen maar zo, hoeven wij niet zo ons best te doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ligt wel lekker zacht!
(khad net een vriend op bezoek, schat van een jongen. Liggen een beetje op de bank, youtubefilmpjes te kijken, gezellig. Maar dan ligt zo'n afgetrainde borstkas toch wat hard... doe mij maar iets meer vetjes...)
Noem je dit goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel cool, te weinig goede hiphop op 3fm
Dit is toch geen goede hiphopquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef alors het volgende:
Ik dacht dit vind vast niemand leuk
Ik vind het wel cool, te weinig goede hiphop op 3fm
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ligt wel lekker zacht!
(khad net een vriend op bezoek, schat van een jongen. Liggen een beetje op de bank, youtubefilmpjes te kijken, gezellig. Maar dan ligt zo'n afgetrainde borstkas toch wat hard... doe mij maar iets meer vetjes...)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dacht iedereen maar zo, hoeven wij niet zo ons best te doen
Amen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]echt hey. nou doe ik dat sowieso al niet maar dat is wat anders. als iemand zich aan m`n uiterlijk stoort kijken ze maar de andere kant op
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Jannekje7 het volgende:
(auwwwww, mn nek!)
(iemand een geniale oplossing voor spierpijn in je nek?)
Veel headbangenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Jannekje7 het volgende:
(auwwwww, mn nek!)
(iemand een geniale oplossing voor spierpijn in je nek?)
Alles is relatief, maar dit is beter dan bv Lil Wayne, 50 cent of ander gangstergespuis wat goed scoort maar wat qua niveau echt om te janken is. En in Nederland dan Ali B, Lange Frans en al hun volgelingen.quote:
Ohh, daar heb ik veeeel van in huis!quote:
Nou, de spierpijn is veroorzaakt doordat we gister met de dansles met ons haar hebben moeten zwiepen. Maar laat ik dat nu net niet gewend zijn...quote:
Dan zou ik idd ook voor bier gaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohh, daar heb ik veeeel van in huis!
Palmpje wordt t nu denk ik![]()
(geweldig, mijn ex-collega's en ik zeiden altijd t zelfde, bier is de oplossing voor álles!)
[..]
Nou, de spierpijn is veroorzaakt doordat we gister met de dansles met ons haar hebben moeten zwiepen. Maar laat ik dat nu net niet gewend zijn...
* Jannekje7 gaat gauw bier pakken
Thanx!quote:
AMEN!quote:
kijk em gelukkig kijken, die Hertog Janquote:
kiek ze goan!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kijk em gelukkig kijken, die Hertog Jan
uuhm, heb zelf ook wat last van mijn nek (schiet er ineens in). Heb je haar nmr?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx!
Mn lekkere dansjuf zegt dat ik een massage moet regelen... mss kan zij me daarbij helpen?
Ik wou het net zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hertog Janneke he
kHeb wel een ontzettende plofkop op die foto trouwens zeg...
wat een toeval Hansquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, heb zelf ook wat last van mijn nek (schiet er ineens in). Heb je haar nmr?.
O.N.E
ik ken er niet veel neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Nounou, 's net of jullie nog nooit dames zijn tegengekomen die goed bier kunnen waarderen!
Of valt dat wel mee?
Mijn beste vriendinnen zijn allemaal bierliefhebbers, vraag me toch af of dat een bepaald slag mensen is...?
In eindhoven schatje, in eindhoven...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, heb zelf ook wat last van mijn nek (schiet er ineens in). Heb je haar nmr?.
Ach, kan een roseetje of wat sterkers op bepaalde momenten ook best waarderen hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ken er niet veel nee![]()
altijd zo'n duur, moet je weer van die zoete troep in huis halen
Hans rijd wel even half nederland over voor een mooie vrouw hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
In eindhoven schatje, in eindhoven...
Overigens zijn de meningen verdeeld of ze nou wel of niet mooi is... ik vind van wel
Ik hoef ook geen bier, en verder drink ik eigenlijk zelden tot nooit. Het doet me gewoon niets en ik vind het niet lekkerder dan een vruchtensapje oid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Nounou, 's net of jullie nog nooit dames zijn tegengekomen die goed bier kunnen waarderen!
Of valt dat wel mee?
Mijn beste vriendinnen zijn allemaal bierliefhebbers, vraag me toch af of dat een bepaald slag mensen is...?
Heel af en toe zie je ze hier bier drinken, maar 95% drinkt of fris of van die mixjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Of valt dat wel mee?
Afstand is geen probleem als ze leuk isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
In eindhoven schatje, in eindhoven...
Overigens zijn de meningen verdeeld of ze nou wel of niet mooi is... ik vind van wel
Dan moet je t ook vooral niet drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bier, en verder drink ik eigenlijk zelden tot nooit. Het doet me gewoon niets en ik vind het niet lekkerder dan een vruchtensapje oid.
Ho ho ho,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t ook vooral niet drinken
Ik heb het in het begin wel moeten leren drinken, maar op een gegeven moment ben ik het echt gaan waarderen! Kan nu ook niks meer met een heineken (yuck) of waterige jupiler ofzo...
Zelfde met koffie trouwens; er gaat niks boven versgemalen koffie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t ook vooral niet drinken
Ik heb het in het begin wel moeten leren drinken, maar op een gegeven moment ben ik het echt gaan waarderen! Kan nu ook niks meer met een heineken (yuck) of waterige jupiler ofzo...
Zelfde met koffie trouwens; er gaat niks boven versgemalen koffie!
She's the best...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Afstand is geen probleem als ze leuk is. Als ze maar mooi van binnen is..
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ho ho ho,
don`t mess with The Jup!Sorry, maar dat vind ik geen bier... tis echt waterige zooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of komt dat doordat ik het enkel drink op cheape festivals en in vage kroegen..?
Hihi!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Koffie! Dat dacht ik ook, miljoenen mensen drinken koffie en bier, dus zo vies kan het niet zijn. En ik heb het echt geprobeerd, maar ik krijg er gewoon kotsneigingen van
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ho ho ho,
don`t mess with The Jup!JupilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leffe
Stella Artois
Maar dan wel vers getapt in Belgie![]()
Ja vast wel. In vergelijking met alle Nederlandse biertjes (behalve Alfa en Brand) is Jup veel beter te drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik geen bier... tis echt waterige zooi...
Of komt dat doordat ik het enkel drink op cheape festivals en in vage kroegen..?
hebben ze snel weten te krijgenquote:
????quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Hans
3fm is het oosten vergeten,misschien bestaan we wel niet.
Hans uit zijn frustratie op de 3fm site?
o, dat jingletje der tussendoor..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat?
Geniaal hoe ze Erics naam uitspreken
reactie op de 3fm site van een persoon die Hans heet, en ik weet dat Hans het huis graag in Zwolle zag staanquote:
Owww, zo!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
reactie op de 3fm site van een persoon die Hans heet, en ik weet dat Hans het huis graag in Zwolle zag staan
Groningen he, 2009quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owww, zo!
Vind t ook wel lullig voor de noorderlingen eigenlijk. Vorig jaar Breda, dit jaar Eindhoven, volgend jaar Leiden... allemaal niet echt naast de deur he?
vorig jaar Groningen hoor, dus dat valt wel meequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owww, zo!
Vind t ook wel lullig voor de noorderlingen eigenlijk. Vorig jaar Breda, dit jaar Eindhoven, volgend jaar Leiden... allemaal niet echt naast de deur he?
Het is de afgelopen jaren al steeds in het noorden en zuiden. Wij randstedelingen worden overgeslagen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owww, zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |