Toffe vent, mag hem nu alquote:nee gr autohandelaar
----- Original Message -----
From: Inu
To: autohandelaar
Sent: Tuesday, May 11, 2010 1:31 PM
Subject: Reactie advertentie op AutoWeek.nl: Fiat Cinquecento S
Hallo,
Ik zou graag eens komen kijken naar deze auto. Zijn jullie op Hemelvaartsdag ook geopend?
Mvg,
Inu
Hoezo is dat een kamper? Vond het wel een mooi ding.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoi. Inu, dat meisje is een lillijke kamper, dus hoezo zou de ietwat dikke jongen daar niks mee kunnen hebben?
Ik vind dunne meisjes bij dikke jongens altijd een beetje vreemd... Misschien ook omdat ik zelf dikke jongens heel onaantrekkelijk vindquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoi. Inu, dat meisje is een lillijke kamper, dus hoezo zou de ietwat dikke jongen daar niks mee kunnen hebben?
Geweldig tochquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef -moppie- het volgende:
Na die mail zie ik echt zo'n loesje man voor me, met een leren jekkie, een shaggie in z'n mond
Ze heeft een kamperhoofd... kan dat niet echt uitleggen, maar ik ken teveel kampers die er ongeveer zo uitzienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo is dat een kamper? Vond het wel een mooi ding.
Nou ja, dikke meisjes kunnen ook dunne jongens hebben, dus andersom net zo goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind dunne meisjes bij dikke jongens altijd een beetje vreemd... Misschien ook omdat ik zelf dikke jongens heel onaantrekkelijk vind
duh.... en jack en shag.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Geweldig tochEn vet aan zn handen
p.s. tis louche![]()
En dan ook nog rood haar en een baard *bibber*quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft een kamperhoofd... kan dat niet echt uitleggen, maar ik ken teveel kampers die er ongeveer zo uitzien
[..]
Nou ja, dikke meisjes kunnen ook dunne jongens hebben, dus andersom net zo goed
Doe es beeld van dat meisjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan ook nog rood haar en een baard *bibber*
[ afbeelding ]
Meh, snap de ophef niet, maar goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan ook nog rood haar en een baard *bibber*
[ afbeelding ]
quote:Lieve mensen,
Via mij kunt u gehaakte mutsen bestellen, jaja!
Een lieve vriendin van me, Christy, zit momenteel in Jeffreys Bay / Zuid-Afrika.
Hierdoor steunt u haar met het kopen (10 euro) van een gehaakte muts en uw hoofd + oren blijven heerlijk warm door dit modieuze hoofddeksel!
Wat wil je nog meer? Juist ja, bestellen
Of is dat alleen mijn sick mind die daar iets racistisch in ziet?quote:Ik heb een zwarte thuis, niet via je vriendin helaas, maar het zijn leuke mutsen!
Geplaatst door: Dancinglady | 29 januari 2007 om 13:04
ik denk hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:56 schreef Inu het volgende:
![]()
![]()
http://bethere.web-log.nl/bethere/2007/01/gehaakte_mutsen.html
[..]
[..]
Of is dat alleen mijn sick mind die daar iets racistisch in ziet?
Oh ja, haar hoofd zit een beetje tegen.. Jee waar kijk ik dan altijd naar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is idd een beetje kamperig, maar er zijn vast zelfs knappere kamperts
Ja, en er zijn vast ook wel dikkere rooiere mannen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is idd een beetje kamperig, maar er zijn vast zelfs knappere kamperts
Nu al beter dan Eindhoven Winterstad iigquote:
Nee, mannelijke kamperts bedoelde ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en er zijn vast ook wel dikkere rooiere mannen.
tuurlijk wel, er is altijd wel een knapper iemand te vinden. En dan vind je de reclame onrealistisch?quote:
Ik vind het een lieve reclame.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n belachelijke reclame. Net of zo'n dikkige roodharige vent zo'n meisje kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |