loopse en gr aan je pa.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vast wel. En bekers natuurlijk.
Volgens mij heeft ze gisteren niet uitgezonden. Ik heb iig niet gekeken.
Hond uilaten en even een bezoekje aan mijn pa brengen. Toedels.
Oww okee. Komt vast door die bbq van Ruud.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa jij bent ook opbeurend Disana dat paars hahah nee paars is de nieuwe modekleur he.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww okee. Komt vast door die bbq van Ruud.
Maar het gaat verder goed hoor! Haha.
De bloesems hier zijn alweer bijna over hun hoogtepunt heen. En de zon schijnt hier ook weer, die was vanmiddag een paar uur weg. Gelukkig komt er nu echt wat beter weer aan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ach ja en zo lullen we ook weer deze COS voloh heerlijk toch wat is het leven mooi, en ik kijk nu zo naar buiten, heb een wit/roze boombloesemboom die ik zie met een ondergaande zon, mooi gezicht.
ik heb rtl4 op mijn man heeft een hobby, wat ben ik blij dat ik geen man hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
De bloesems hier zijn alweer bijna over hun hoogtepunt heen. En de zon schijnt hier ook weer, die was vanmiddag een paar uur weg. Gelukkig komt er nu echt wat beter weer aan.
Ik ga misschien zo een domme film kijken op RTL8. Of zal ik heel educatief de geschiedenisquiz op N2 doen
Hahahaha, zo erg? Bij ons is het House geworden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb rtl4 op mijn man heeft een hobby, wat ben ik blij dat ik geen man heb
en ik erger me altijd het appenlazerus aan die john Williams wat vind ik dat een nare vent haha echt hoe hij de boel opstookt, oke zal wel moeten om het programma intressanter te maken maar nare vent, ook toen bij dat Bonje bij de buren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha, zo erg? Bij ons is het House geworden.
Da's die donkere hè? Die heb ik 1 keer gezien in Bonje bij de buren, ik vond hem ook een stoker. Als je echt goed bent is dat nergens voor nodig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik erger me altijd het appenlazerus aan die john Williams wat vind ik dat een nare vent haha echt hoe hij de boel opstookt, oke zal wel moeten om het programma intressanter te maken maar nare vent, ook toen bij dat Bonje bij de buren.
dat kijk ik ook, maar ben blij dat ik wel een man hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb rtl4 op mijn man heeft een hobby, wat ben ik blij dat ik geen man heb
Ach nou ja, smaken verschillen en ik vind hem nogal een niemendalletjequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vind John Williams juist erg leuk, sympathieke vent
maar heeft jou man ook zo een dure hobbyquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat kijk ik ook, maar ben blij dat ik wel een man heb
oke hahaha heerlijk zo hobby.deze moest een paar helicopters verkopen, sympathieke vent leuk gezin maar toch he, ik zie al dat je je man opgeeft voor zo een programma, maar deze man heeft zijn best gedaan.quote:
Pa en ik kwamen toch tot de 2e ronde, met pijn en moeite en wat gokjes.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
.Of zal ik heel educatief de geschiedenisquiz op N2 doen
Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel rondes er waren hoe goed je was, en ik heb niet gekeken dus ik kan het niet beoordelenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pa en ik kwamen toch tot de 2e ronde, met pijn en moeite en wat gokjes.
Is ook niet echt belangrijk. Pa en ik hebben gezellig meegedaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef Disana het volgende:
Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel rondes er waren hoe goed je was, en ik heb niet gekeken dus ik kan het niet beoordelen
Dat is het enige dat telt. Ikzelf had bij nader inzien toch geen zin om na te denkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook niet echt belangrijk. Pa en ik hebben gezellig meegedaan.![]()
Waarschijnlijk heeft die vrouw de hoop al opgegeven en zag ze dit echt als enige oplossing. . . Zou ook niet mijn idee zijn hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke hahaha heerlijk zo hobby.deze moest een paar helicopters verkopen, sympathieke vent leuk gezin maar toch he, ik zie al dat je je man opgeeft voor zo een programma, maar deze man heeft zijn best gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |