Dus die 30 euro pp? Dat vind ik zelf ook wel er weinig zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:06 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik bereid ben om de helft te betalen, maar zij gaan hier niet mee akkoord.
Dus moeten we nog even een andere oplossing zoeken.
Als ik geld van mijn ouders leen gaat het niet om 300 euro maar om minimaal 700 euro.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zooo... dat is dus gelijk de laatste vakantie/uitstap dat jij mee mag met vriendinnen dus
Knap lullig wat je ze nu flikt, toestemmen op vakantie te gaan, alles geboekt en dan komen met "ja maar ik heb geen geld en geen bijbaantje"
Ben van mening dat je ze toch echt dat geld zou moeten terug betalen, jij maakt er een puinzooi van, niet hun. Zullen zelf ook geen rijke scholieren zijn die een berg geld over hebben. Zij werken hard voor hun geld etc, dat jij geen bijbaantje hebt moet niet andermans probleem worden.
Ik zou die 300 euro van je ouders proberen te lenen, excuses aanbieden aan je vriendinnen en op vakantie gaan, en de rest van de vakantie keihard gaan werken om dat geld terug te betalen.
Misschien wel 40. Maar hoger ga ik niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dus die 30 euro pp? Dat vind ik zelf ook wel er weinig zoals ik al eerder zei.
Tja, de enige faire oplossing is dat jij je eigen problemen oplost. Dus je betaald de onkosten voor hun omdat jij niet meegaat of je gaat wel mee, maar leent het geld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:06 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik bereid ben om de helft te betalen, maar zij gaan hier niet mee akkoord.
Dus moeten we nog even een andere oplossing zoeken.
In dat geval. Jouw reden om niet te gaan, dat het teveel geld kost, valt in het niet als je zoveel extra kosten moet maken. Maar je vriendinnen kunnen daar niets aan doen. Zou het goedkoper zijn als ze gewoon alsnog gaan met die vakantie? Denk het ook niet. Lastige situatie. Maar het gaat je sowieso veel geld kosten, misschien wel evenveel als gewoon gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Ik heb niet voor niks navraag gedaan bij 't reisbureau, en ik neem aan dat zij weten waar ze over praten.
Het is voor hun goedkoper om iets anders te boeken dan deze reis alsnog te nemen? Zonee, dan betalen, zoja, dan moeten ze het zelf maar betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Misschien wel 40. Maar hoger ga ik niet.
Ik vind het ook vrij kinderachtig van hen, want zij wilden zo graag op vakantie.
En nu ik niet meer mee ga, willen ze in een keer niet meer.
Het is niet dat ik voor deze bestemming heb gekozen of iets dergelijks.
Die annulering slaat nergens, dat moeten ze zelf maar grotendeels financieren. Maar dat jij het grootste deel van die extra kosten draagt vind ik niet meer dan logisch eigenlijk, dan is het hun om dat eventueel te matigen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Misschien wel 40. Maar hoger ga ik niet.
Ik vind het ook vrij kinderachtig van hen, want zij wilden zo graag op vakantie.
En nu ik niet meer mee ga, willen ze in een keer niet meer.
Het is niet dat ik voor deze bestemming heb gekozen of iets dergelijks.
En jij niet zo en daarom boekte je ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef miss_poes het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het gaat je sowieso veel geld kosten, misschien wel evenveel als gewoon gaan.
Ja maar dan heb je wel een vakantie erbij, anders niks.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Het gaat me sowieso +/- 300 euro kosten.
Maar dit valt ook weer in het niet tegen de +/- 1000 euro als ik wel zou gaan.
Je moest 300 euro betalen voor je telefoon rekening. Dáárom kon je niet mee. Toch? Waarom kom je nu ineens 700 te kort dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Als ik geld van mijn ouders leen gaat het niet om 300 euro maar om minimaal 700 euro.
Zij zeggen dat ze iets goedkopers All-Inclusive hebben gevonden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is voor hun goedkoper om iets anders te boeken dan deze reis alsnog te nemen? Zonee, dan betalen, zoja, dan moeten ze het zelf maar betalen.
En vier vriendinnen over.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef arucard het volgende:
Ja maar dan heb je wel een vakantie erbij, anders niks.
En je kunt geen werk zoeken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Het gaat me sowieso +/- 300 euro kosten.
Maar dit valt ook weer in het niet tegen de +/- 1000 euro als ik wel zou gaan.
Ik ga sowieso nooit stappen, omdat ik dat ook niet kan betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En je kunt geen werk zoeken?
Afstuderen of niet, je kunt toch best een paar vrije zaterdagen opofferen om wat bij te werken. Misschien even in het weekend wat minder stappen en meer werken.
Zat studenten met zware studies zijn alsnog gedwongen een paar uurtjes in de week te werken, omdat ze helemaal niks van hun ouders krijgen.
Dus ze hebben iets goedkopers gevonden en gebruiken nu jou om te laten betalen voor het annuleren van hun oude vakantiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Zij zeggen dat ze iets goedkopers All-Inclusive hebben gevonden.
Dus moet ik jou optiek nu wél of niet betalen?
....omdat je niet werkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit stappen, omdat ik dat ook niet kan betalen
Waarom boek je dan een vakantie van 700 euro?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit stappen, omdat ik dat ook niet kan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |