Hoi Fok!kers,
Ik zit vlakbij Beverwijk (

) op school, en ik had al langere plannen om eens die stad te gaan bekijken. Ik liep daar dus in, en opeens kom ik in een steegje een groep (ik denk Surinamers) tegen. In de eerste instantie liep ik gewoon door, maar die vriend die mee was wilde even een vuurtje vragen. Dit had hij beter niet kunnen doen, want ze begonnen hem meteen uit te schelden voor kaaskop en PVV'er. Gewoon totaal onterecht dus. Ik liep verder, ik wilde er niks mee te maken hebben dus ben na 10 minuten terug gelopen hoe het er met die vriend voor stond. Deze kwam terug met een manke voet, en ik vroeg hem dus waarom. 'ja. ze hebben mij in elkaar geslagen, en toen in een vuilnisbak getyft, daarna zei ik dat ze op moesten rotten uit dit stukje aarde en toen gaf ik mezelf verloren' zei hij, en ik geloofde dat dus totaal niet. Later kwam ik diezelfde gasten dus weer tegen. Met een hele harde schop roste ik die Surinamer helemaal de tering in, en rende zo hard ik kon weg die steeg uit. Toen kwamen er een paar van die gasten aan om wraak te nemen. met een harde vuist sla ik 2 van die mannen op de grond, en was het echt menens. Dit resulteerde tot een hevige knokpartij die wij uiteindelijk wonnen. Ik sleepte deze jongen naar een hekje en sloeg hem met oude judo kunsten helemaal naar de tering. De politie keek vanaf een afstandje mee, en gaf ons in het gelijk want dit deden ze wel vaker. het waren jongens die stoer wilden doen met hun leeftijd van 25/26 denk ik. Thuis aangekomen vertelde ik alles aan mijn ouders, en gaan dit verhaal ook doorvertellen aan andere familie. Maar echt serieus, deze gasten waren zo slap, ik ken op dat moment gewoon mijn krachten niet. Het zit in me en ik weet gewoon dat ik deze gasten aan kan. Als kind droomde ik er al van om dit soort belhamels naar de grond te laten wijzen en vanmiddag was dat dus even mooi gelukt. Ik voel me nu gewoon terecht hartstikke trots dat ik dit hier kan plaatsen, en ik heb me nog nooit zo goed en heldhaftig gevoeld. Je had die bek van die jongen met die bruine pet moeten zien , haha. helemaal naar de tering!
Klacht: Mensen die je aanvallen, en niet weten dat jij veel sterker bent als hun
[ Bericht 1% gewijzigd door RichCalibier op 11-05-2010 14:48:41 ]