Ik begrijp het wel. Ze verdienen klauwen met geld aan die low-tech console. Op elke unit zit in tegenstelling tot de PS3 en de Xbox360 een flinke winstmarge, en dat wordt alleen maar meer. En zolang ze als warme broodjes verkopen, waarom zouden ze de stap naar HD maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap dat ook niet hoor. Hun games zouden echt schijnen in HD! Anno 2010 is er geen CRT TV meer te koop,... maar upgraden,... nee hoor
Service? Klant gerichtheid? De Wii verkoopt immers het laatste half jaar niet meer zoals ze deed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ze verdienen klauwen met geld aan die low-tech console. Op elke unit zit in tegenstelling tot de PS3 en de Xbox360 een flinke winstmarge, en dat wordt alleen maar meer. En zolang ze als warme broodjes verkopen, waarom zouden ze de stap naar HD maken?
Ze verkopen nog steeds flink toch? En hij is er nu ook in het zwart.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:04 schreef Chocobo het volgende:
Service? Klant gerichtheid? De Wii verkoopt immers het laatste half jaar niet meer zoals ze deed!
Ik las laatst iets over volle magazijnen en verminderde sales. Weet niet meer waar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze verkopen nog steeds flink toch? En hij is er nu ook in het zwart.
Ik ben benieuwd wat hij de komende maanden gaat doen. Komen toch weer wat echte “gamers games” uit. NMH2, Monster Hunter Tri, Mario Galaxy 2, Metroit Other M, Sin & Punishement 2. Niet dat ik er weer een ga kopen, maar ik vind het toch leuk om het business aspect te volgen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik las laatst iets over volle magazijnen en verminderde sales. Weet niet meer waar.
1 nieuwe 'echte' Zelda aankondiging en ik ben klaar en volledig hyped!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij de komende maanden gaat doen. Komen toch weer wat echte “gamers games” uit. NMH2, Monster Hunter Tri, Mario Galaxy 2, Metroit Other M, Sin & Punishement 2. Niet dat ik er weer een ga kopen, maar ik vind het toch leuk om het business aspect te volgen.Benieuwd of ze op de E3 met iets komen. Ik vermoed van niet. Dit jaar draait het om de 3DS. Volgend jaar Wii HD.
Enige wat me zou kunnen overhalen is een remake van RE2 in de stijl van de Resident Evil 1 op de GC. Dat en een 10/10 van Eurogamer en Edge voor Metroid Prime Other M. Dan mogen ze hem van mij dichtsolderen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:42 schreef Chocobo het volgende:
1 nieuwe 'echte' Zelda aankondiging en ik ben klaar en volledig hyped!
Volgende maand weer he? Heb er zin inquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze op de E3 met iets komen. Ik vermoed van niet. Dit jaar draait het om de 3DS. Volgend jaar Wii HD.
Ja,... half juni weer. Vind de 3 grote persconferenties leuk, maar de rest boeit me niet zo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Volgende maand weer he? Heb er zin inNintendo vorig jaar… dat vrouwenaandeel
vitality sensor
Ik ben erbij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:20 schreef Bastard het volgende:
ZONDAG as GIJSJESMEET toch?
Hoe laat spreken we af en wie komen er nou een drankje drinken?
Ik ben erbijquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:20 schreef Bastard het volgende:
ZONDAG as GIJSJESMEET toch?
Hoe laat spreken we af en wie komen er nou een drankje drinken?
Wanneer is die eigenlijk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op mn blog trouwens al een kleine E3 pre hypeWordt echt gaaf dit jaar
14 juni begint het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer is die eigenlijk?Vroeger was het toch altijd in mei?
http://www.annies.nu/AnniesMenu.pdfquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben erbij.
Kun je ook lunchen bij annie's trouwens? En in welke prijsklasse is dat? : D
Dat zijn beste prijzenquote:
Ik heb een bankquote:Op woensdag 12 mei 2010 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
OMG slechtste gamestoel ooit! Hij heeft zeker nog wieltjes ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |