14 juni begint het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer is die eigenlijk?Vroeger was het toch altijd in mei?
http://www.annies.nu/AnniesMenu.pdfquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben erbij.
Kun je ook lunchen bij annie's trouwens? En in welke prijsklasse is dat? : D
Dat zijn beste prijzenquote:
Ik heb een bankquote:Op woensdag 12 mei 2010 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
OMG slechtste gamestoel ooit! Hij heeft zeker nog wieltjes ook!
Ik ga eerst F1 kijken: het is in monaco en ze voorspellen regen. Ik kan er dus vanaf half vijf zijn ongeveerquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:20 schreef Bastard het volgende:
ZONDAG as GIJSJESMEET toch?
Hoe laat spreken we af en wie komen er nou een drankje drinken?
Ow.. tegen die tijd ben ik weer pleiten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga eerst F1 kijken: het is in monaco en ze voorspellen regen. Ik kan er dus vanaf half vijf zijn ongeveer
quote:Problem is, Steve Jobs - who is certainly one of the greatest geniuses of our lifetime - has this odd phobia of buttons. Great. Guess what? We're not going to be able to play flight sim games with no buttons. You have to provide the gamer the tools he needs to play the game. Nintendo carries it to the extreme with the Wii zapper and steering wheel and all that stuff. The controls have to fit the game. And the iPad can't do that.
Ik download wel een F1 app. Kun je hem daar op volgen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga eerst F1 kijken: het is in monaco en ze voorspellen regen. Ik kan er dus vanaf half vijf zijn ongeveer
F1 appquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik download wel een F1 app. Kun je hem daar op volgen.
Monaco is toch 2 uur lang achter elkaar aanrijden.
Wat is dat voor bullshit quote!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:45 schreef Bastard het volgende:
Dus op de Ipad geen flight sim.. nou dan hoef ik hem ook niet te hebben.
Ben je dronken Gijs? Of heb je sex gehad?quote:
Nee, jullie begrijpen het allebei weer niet. Om te gamen heb je iets tastbaars nodig. Feedback. Dat kan met knoppen, met een Wii-stuur, een Zapper, etc. Dé reden dat veel games niet geschikt zijn voor een iPad of Natal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit quote!![]()
![]()
Geen buttons = geen flight sim?
Je kunt toch een virtuele cockpit maken waar je alles kunt aanraken? En wie zit er tegenwoordig nog op een Flight Sim te wachten.Te triest voor woorden. Als ze hier over zeiken betekent alleen dat ze niks anders hebben om over te zeuren.
En trouwens:
[ afbeelding ]
Gijs ik zou toch geen Ipad aanschaffen om op te gamenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit quote!![]()
![]()
Geen buttons = geen flight sim?
Je kunt toch een virtuele cockpit maken waar je alles kunt aanraken? En wie zit er tegenwoordig nog op een Flight Sim te wachten.Te triest voor woorden. Als ze hier over zeiken betekent alleen dat ze niks anders hebben om over te zeuren.
En trouwens:
[ afbeelding ]
Oh we begrijpen het weer niet huh.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, jullie begrijpen het allebei weer niet. Om te gamen heb je iets tastbaars nodig. Feedback. Dat kan met knoppen, met een Wii-stuur, een Zapper, etc. Dé reden dat veel games niet geschikt zijn voor een iPad of Natal.
Een flightsim is hier enkel een voorbeeld omdat je weliswaar een cockpit met knopjes kunt simuleren, maar nooit fatsoenlijke analoge stickcontrols kunt implementeren.
Ik voel me soms net Van Gaal hier!quote:
Nee, maar wel om een boek of tijdschrift met interactieve elementen te lezen. Lekker op de bank te surfen of een filmpje of serie te kijken. Als reiscomputer om onderweg foto's op te plaatsen, snel wat informatie op te zoeken of een blogje te plaatsen, op het werk om notities te maken tijdens een overleg, etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
Gijs ik zou toch geen Ipad aanschaffen om op te gamen![]()
Ja, al worden deze wel uitvergroot of in een venster getoond. Er zijn van veel apps inmiddels wel HD iPad versies verkrijgbaar. O.a. van Plant vs Zombies en Civ Revo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je gedownloade iPhone games eigenlijk meenemen naar een nieuwe iPhone? Of overzetten op je iPad?
Gijs, dat is zo ouderwets!quote:Krijg je er een doosje bij? Handleiding?
Kun je je mannetje weer aankleden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:04 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een held is het ook, die Clint.
Vroeger vond ik die Dusters uit Once Upon a Time in the West altijd zo vet.
Maar die Poncho look van Clint is ook erg vet!
Meh, ik wil gewoon fysieke media voor een groot deel van mijn games. Kan me niet voorstellen dat ik Final Fantasy XV niet in mijn kast kan zetten maar enkel op HDD heb staan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, al worden deze wel uitvergroot of in een venster getoond. Er zijn van veel apps inmiddels wel HD iPad versies verkrijgbaar. O.a. van Plant vs Zombies en Civ Revo.
[..]
Gijs, dat is zo ouderwets!Van mij mag alles digitaal!
Vandaag verschijnt Steam voor de Mac! Straks meteen uitproberen! Wereldapplicatie voor het kopen/spelen van digitale games.
Valve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |