Boeit me niet. Ik vond Fallout 3 fantastisch en haal deze blind! Ongeacht de prijs voor deze LE!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een preview. Het ziet er precies hetzelfde uit als Fallout 3.
Ik gebruik mijn PS3 al anderhalf jaar als DVD-speler, bevalt prima. Heb je die afstandbediening er toentertijd bijgekocht?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik zat er ook aan te denken om mijn DVD speler op te ruimen. DVD/Blu-ray kijk ik wel via de PS3 en de rest down ikOpnemen doe ik echt nooit!
Ik vond Fallout 3 ook geweldig! Maar ik heb hetzelfde als bij Bioshock. Een keer was genoeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ik vond Fallout 3 fantastisch en haal deze blind! Ongeacht de prijs voor deze LE!
Ik doe exact hetzelfdequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn PS3 al anderhalf jaar als DVD-speler, bevalt prima. Heb je die afstandbediening er toentertijd bijgekocht?Streamen gaat via mijn laptop en Airport Extreme naar de PS3.
Ik had mijn HD recorder al 5 maanden niet aangesloten (had stopcontact nodig voor een lamp), nu heb ik hem maar helemaal weggehaald.
Ben zo blij met de originele lunchbox LE. Maar deze,... hoe cool ook haal ik denk ik niet. Spel misschien ook niet na die previewquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ik vond Fallout 3 fantastisch en haal deze blind! Ongeacht de prijs voor deze LE!
Fallout 3 is de enige LE waar ik spijt van heb dat ik die niet gekocht heb. Die bobble headquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo blij met de originele lunchbox LE. Maar deze,... hoe cool ook haal ik denk ik niet. Spel misschien ook niet na die preview
Same here.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fallout 3 is de enige LE waar ik spijt van heb dat ik die niet gekocht heb. Die bobble head
DIe was vies ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En die presentatrice dan, Manon Thomas? Buurman steelt even wat foto uit een open dir. Heel Nederland en haar kinderen kunnen genieten van haar poes.
En ik heb er zo spijt van dat ik die niet heb gekochtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fallout 3 is de enige LE waar ik spijt van heb dat ik die niet gekocht heb. Die bobble head
Hoe ga ik na het uitspelen weer verder?quote:
Ja,... een raam achter linked je door naar de beginhub van chapter 13,... met daar een raam terug naar Pulsequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ga ik na het uitspelen weer verder?Als ik die save laad kom ik weer voor de eindbaas terecht.
Ah, zo eens even checken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... een raam achter linked je door naar de beginhub van chapter 13,... met daar een raam terug naar Pulse
Ik heb alles gelezen. Alle codexen en alle informatie die ik kon vinden. Maarja,... hence ook de 81+ uur denk ik. Kon en kan geen genoeg krijgen van deze setting.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben blij dat ik de strategy guide heb. Kon ik tenminste lezen waar het einde over ging.
Ik zit op 51 uur geloof ik. En had het wel gehad. Maar ik ben blij dat je zo genoten hebt Gijs.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen. Alle codexen en alle informatie die ik kon vinden. Maarja,... hence ook de 81+ uur denk ik. Kon en kan geen genoeg krijgen van deze setting.
Je maakt maar plek, dat ding staat me in de weg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Wessiej het volgende:
Strol ik kijk even, het is niet zo'n kleine splitter maar zo'n groot ding, ik kon met moeite de Wii kwijt dus denk niet dat het ergens past, even kijken of het lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |