Ja dat weet ik ook wel, maar elkaar scherp houden kan geen kwaad. Overigens weet het merendeel op Internet niet wat ze doen en wat de impact van iets kan zijn.quote:
Een echte heldquote:
Zegt de man die foto's van zijn blote billen opstuurt via Xbox Live.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar elkaar scherp houden kan geen kwaad. Overigens weet het merendeel op Internet niet wat ze doen en wat de impact van iets kan zijn.
Dat waardeer ik ook wel, maar ik ben ook eigenwijs genoeg om er toch even tegenin te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar elkaar scherp houden kan geen kwaad. Overigens weet het merendeel op Internet niet wat ze doen en wat de impact van iets kan zijn.
Wat heeft een grap in Godsnaam te maken met privacyschending via social network sitesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zegt de man die foto's van zijn blote billen opstuurt via Xbox Live.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ook wel, maar ik ben ook eigenwijs genoeg om er toch even tegenin te gaan.
[ afbeelding ]
Ow, ik dacht dat het ging over privé-shit rondstrooien op het Internet wat weer tegen je gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat heeft een grap in Godsnaam te maken met privacyschending via social network sites
Nee Gijs,... ik stuurde mijn reet gericht naar mijn vrienden. Daar zit toch geen gevaar in? (Voor zover ik weetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het ging over privé-shit rondstrooien op het Internet wat weer tegen je gebruikt kan worden.
Je billen zijn mijn iPhone wallpaper Gijs.
Gegiechel van Jasmijn filmpje van youtube kwam ook op een poolse site te staan (hence the views) .quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... ik stuurde mijn reet gericht naar mijn vrienden. Daar zit toch geen gevaar in? (Voor zover ik weet)
Ik schrik gewoon soms wat mensen allemaal wel niet posten op social sites (Twitter/Facebook/Hyves/etc.) die soms standaard helemaal open staan voor Google en andere zoekmachines.
Serieus? Met die achternaam van jou ook?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Zie Ijsmeis.rar.
Ik heb het geluk dat ik dezelfde naam heb als een of andere hele actieve wethouder. Eerste paar honderd hits op Google gaan over hem.
En die presentatrice dan, Manon Thomas? Buurman steelt even wat foto uit een open dir. Heel Nederland en haar kinderen kunnen genieten van haar poes.quote:
Ik heb er nog een staan (dacht ik). Overkopen voor een zacht prijsje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n apparaat kan bestellen waar je meerdere componentenkabels in kan stoppen. Dus dat naast mijn 360 ook mijn Wii in de tv kan zitten?
redcoon heeft het vast wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n apparaat kan bestellen waar je meerdere componentenkabels in kan stoppen. Dus dat naast mijn 360 ook mijn Wii in de tv kan zitten?
Xbox HDMI geen optie? Volgende maand wordt de 360-slim aangekondigd ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Ja, maar die foto's zijn bijna nergens meer te vinden. Best knap om zo te verdwijnen op Internet. Maar eens,... niemand kijkt nog 'normaal' naar haarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En die presentatrice dan, Manon Thomas? Buurman steelt even wat foto uit een open dir. Heel Nederland en haar kinderen kunnen genieten van haar poes.
Als je er een hebt graagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een staan (dacht ik). Overkopen voor een zacht prijsje?
Ik heb ze toen via bittorrent gevonden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef Chocobo het volgende:
Ja, maar die foto's zijn bijna nergens meer te vinden. Best knap om zo te verdwijnen op Internet. Maar eens,... niemand kijkt nog 'normaal' naar haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |