8 sessies van 2 uur, incl. cursusmateriaal en koffie en thee.quote:
Dat is het verschil tussen particuliere en zakelijke cursussen natuurlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
8 sessies van 2 uur, incl. cursusmateriaal en koffie en thee.
Dat is echt niks! Ik heb soms trainingen van het werk van 2 dagen die een paar duizend euro kosten.
Voor mij is deze cursus op dit moment juist het geld meer dan waard, als het tenminste oplevert wat ze zeggen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is het verschil tussen particuliere en zakelijke cursussen natuurlijkMaar goed, voor mij is 300 euro echt teveel voor zo'n cursus op dit moment. Ik ben wel benieuwd naar je mening er over en misschien kun je wel wat info delen achteraf.
Waarom geeft Strol ons die cursus straks niet gratisquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen particuliere en zakelijke cursussen natuurlijkMaar goed, voor mij is 300 euro echt teveel voor zo'n cursus op dit moment. Ik ben wel benieuwd naar je mening er over en misschien kun je wel wat info delen achteraf.
,....quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:02 schreef Chocobo het volgende:
LAUNCHTRAILER,.... plaaaaatjeSpel is af
http://www.gametrailers.com/video/launch-trailer-red-dead/100155
[ afbeelding ]
Te baas,.... veel cooler als dit wordt het nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef Scarface2004 het volgende:
ik ga in RDR toch ook maar voor de poncho look, hopelijk kun je hem ook half achterslaan a la Clint
[ afbeelding ]
Serieus, hoe baas kun je op een foto staan, niet normaal meer
Gijs...je bent geen 16 meer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te baas,.... veel cooler als dit wordt het nietHet viel mij laatst ook al op! Hij staat ZO cool.
The man with no name
Ik probeerde even mee te doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...je bent geen 16 meer.
Baas...werkelijk.
[Gerucht] PSP2 op komst?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:18 schreef Chocobo het volgende:
Hoop Sony fails in 1 artikel!
http://www.eurogamer.net/(...)ppointment-last-year
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Niks voor mij Gijs!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[Gerucht] PSP2 op komst?
Misschien dit jaar
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:20 schreef Chocobo het volgende:
De HD Youtube,.... gewoon omdat het kan!Kom we maken er kenkerbaas van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ik hoef hem ook niet. Ik ga dit jaar de PSP afsluiten met een aantal waardige games...maar dan is het klaar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[Gerucht] PSP2 op komst?
Misschien dit jaar
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:20 schreef Chocobo het volgende:
De HD Youtube,.... gewoon omdat het kan!Dank voor link, nu ook op de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Launchtrailer Red Dead Redemption laat ons het Westen herleven
Zo veel zin in
.....Kennedy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |