Goed. Ik heb 't eens opgezocht maar kon er niet veel over vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
Op BBC2 nu.
Vertel straks meer (als het afgelopen is)
Is dat de zus van?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:46 schreef larry_flynt het volgende:
Louise Theroux in Sud Afrika
[ afbeelding ]
net gezien. Mooie repo. Mooi einde ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
deze is wel aardig. gemaakt door een gozer in een rolstoel, gaat over zwervers die flessen en blikjes verzamelen terwijl ze met winkelwagentjes van heuvels af racen.
Breng ze aub niet op ideeën.quote:Op zondag 21 november 2010 13:29 schreef Apotheose het volgende:
Waarom zit er hier geen statiegeld op blikjes
Best geinige documentaire. Vooral de italiaanse regisseur is erg grappig om te zien, die neemt de film nog steeds serieusquote:A look at the making of the film Troll 2 and its journey from being crowned the "worst film of all time" to a cherished cult classic.
Ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef Iemand91 het volgende:
Vanavond op tv:
Nederland 3, 21:00 uur: Louis Theroux (ja daar is ie weer ): Law & disorder in Lagos.
De straten van de Nigeriaanse stad Lagos worden gedomineerd door gewelddadige jongens, een bende die zich de Area Boys noemen. De politie is in geen velden of wegen te bekennen. Documentairemaker Louis Theroux, bekend om zijn documentaires over straatculturen, ging met ze op pad en loopt mee terwijl de jongens in hun buurt patrouilleren, vechten met rivaliserende bendes, en hun problemen oplossen op hun eigen manier.
De Area Boys verdienen hun geld met het willekeurig innen van belastingen, die ze ophalen bij lokale ondernemers. Louis leert de glamoureuze bendeleider MC kennen, vroeger een straatjongen, nu een vriend van de machtigste mensen van de stad. Onder de hoede van MC filmt hij de wereld van de Area Boys van binnenuit, inclusief een rondleiding door MC's huis, die eindigt in een schietpartij.
Hij loopt ook mee met KAI ( Kick Against Indiscipline), een paramilitaire organisatie van de overheid, die regelmatig invallen doet in verschillende districten van de stad, illegale bouwsels plat walst en mensen arresteert wanneer de wet wordt overtreden.
Louis worstelt met het leven in een stad waarin rechtsstaat en anarchie niet goed van elkaar zijn te scheiden, en niets is wat het lijkt.
die was er gister ook nog voorquote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef maily het volgende:
zondagavond 5 december van +/- 23.45 tot +/- 00.45 is er een documentaire geweest op rtl4: "als je vader zelfmoord pleegt". kan m niet terugvinden bij uitzending- programma gemist....
ook niet op youtube.
iemand ideeën waar toch terug te kijken??
Ja, die wilde ik ook nog zien, maar ik was het vergeten. Ben wel benieuwd of die nog ergens terug te zien is!quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef maily het volgende:
zondagavond 5 december van +/- 23.45 tot +/- 00.45 is er een documentaire geweest op rtl4: "als je vader zelfmoord pleegt". kan m niet terugvinden bij uitzending- programma gemist....
ook niet op youtube.
iemand ideeën waar toch terug te kijken??
Erg late reply. Ik zag deze docu deze week en vond hem erg sterk. Renzo Martens is absoluut dominant (welke filmmaker brengt zichzelf zo vaak in beeld?) maar die directe stijl is net een absolute meerwaarde voor de film.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:41 schreef zquing het volgende:
http://humanrights.foreig(...)05/11/enjoy-poverty/
enjoy poverty wil ik nogsteeds zien
Beyond the Game (2008)quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef Nystiq het volgende:
Kent iemand een WoW doc? Lijkt me wel grappig om te zien.
Er is ook aandacht voor Wikileaks en de gelekte Apache video. De ervaringen van die soldaat op de grond met die gewonde kinderen zijn wel erg treurig.quote:John Pilger - The War You Don't See
This new film is a powerful and timely investigation into the medias role in war, tracing the history of embedded and independent reporting from the carnage of World War One to the destruction of Hiroshima, and from the invasion of Vietnam to the current war in Afghanistan and disaster in Iraq. As weapons and propaganda become even more sophisticated, the nature of war is developing into an electronic battlefield
Heb met verbazing zitten kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef Apotheose het volgende:
Moeder die alleen maar rauw wil eten. Gekookt, gebakken etc is al snel vergif etc. En zo voed ze haar zoontje ook op. Had wel te doen met haar zoontje. Zitten ze met de hele fam. aan kerstdiner. Iedereen eet van alles en nog wat en zie je hem en zn mom aan een sapje.....
Heb gekeken na het lezen van jouw post hier! Hele mooie docu! Eenvoudig gemaakt met een mooie onderliggende boodschap. Docu sleept je ook mee als je ernaar zit te kijken...quote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1584016/
Vermakelijke documentaire over een man die via facebook verliefd wordt op een meisje. Meeste mensen kunnen wel voorspellen hoe het afloopt. Vraag me ook af in hoeverre t wel echt is allemaal... maar hij was wel onderhoudend en soms zelfs een beetje spannend
Waar te zien?quote:
Voor de mensen die het interessant vindenquote:Many of you probably have seen the 2007 documentary The King of Kong The movie follows the battle between Steve Wiebe and noted Donkey Kong/vintage video game champion Billy Mitchell, over the world record for Donkey Kong. Since the release of the film, it has been fun tracking the back and fourth battle between Wiebe and Mitchell for the world record.
There has been a lot of action over the past few months. In August, Billy Mitchell beat the Donkey Kong high score with 1,062,800 points — 1,100 points more than the previous record score. Mitchell reportedly quit his Donkey Kong game. Asked why, Mitchell said: “Some say I’m being cocky. Some say I’m being lazy. I say, I’m being Billy Mitchell.” Later that month, Steve Wiebe reclaimed the Donkey Kong World Record with a score of 1,064,500 points. Weibe recorded his championship game on August 30th 2010 for submission to Twin Galaxies.
But now neither Billy nor Steve hold the record high score.
Die had ik idd ook al eens ooit gezien! En ik vraag me nu weer af hoe het met dat jongetje en zijn moeder gaat. Ben benieuwd of ze nog steeds rauw eten.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef Apotheose het volgende:
weet niet of ie al es voorbij is gekomen maar deze heb ik net ff bekeken:
Moeder die alleen maar rauw wil eten. Gekookt, gebakken etc is al snel vergif etc. En zo voed ze haar zoontje ook op. Had wel te doen met haar zoontje. Zitten ze met de hele fam. aan kerstdiner. Iedereen eet van alles en nog wat en zie je hem en zn mom aan een sapje.....
bron? (Ja ik vind het interessant, het was een leuke documentairequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Plastic Surgeon Hank Chien beats Steve Wiebe's Donkey Kong record
[..]
Voor de mensen die het interessant vinden
http://www.imdb.com/news/ni6798955/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:27 schreef e-wok het volgende:
[..]
bron? (Ja ik vind het interessant, het was een leuke documentaire)
quote:
Kijk eens 1 post boven je.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:06 schreef ItWasWritten het volgende:
Laatste tijd hoor ik veel over illuminatie, freemasons etc. etc.
weet iemand hier nog een goede docu over om te stream of dload??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |