Nope, helemaal nieuw in het doosje. Weet eigenlijk niet of er n vulling bij zit, maar denk van wel.quote:
Hoe kan ie nou nieuw zijn en jij weet dat je er niet lekker mee kan schrijven?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:40 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Nope, helemaal nieuw in het doosje. Weet eigenlijk niet of er n vulling bij zit, maar denk van wel.
Dat ik niet met een vulpen kan schrijven is een algemeen iets en staat los van deze pen. Ik heb liever een balben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hoe kan ie nou nieuw zijn en jij weet dat je er niet lekker mee kan schrijven?
Het is niet zo veel voor een Waterman.quote:
Thnx!quote:
Beide foto's zijn van dezelfde pen, maar kleur van de bovenste foto is het meest reëel. De officiële kleurnaam is Glacier Blue.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef lynda het volgende:
Het is ook de blauwe? (buitenkant kleur pen)
Dan had ik n foto van n zwarte pen geplaatstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef lynda het volgende:
Dacht ik helaas al!
Als hij zwart was geweest was het goed geweest.. helaasch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U hebt PMquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:35 schreef parapono het volgende:
Delen we de verzendkosten? Dan betaal ik je vraagprijs. Mvg parapono
U hebt ook PMquote:Op maandag 17 mei 2010 19:45 schreef Jackal_Omega het volgende:
Anders heb ik nog wel call of duty mw1 in de aanbieding. Wil hem graag ruilen
Done! Haal nu je mail maar uit je bericht, ivm de spamquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Jackal_Omega het volgende:
Stuur me even een mailtje op tomkoerts@gmail.com. Kan wel je pm lezen maar niet reageren op mijn iphone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |