Oh, hehe.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik schrok me net helemaal kapot. De vriend van een huisgenoot was blijven slapen, maar ik dacht dat hij tegelijk met haar weg was gegaan vanochtend. Komt hij net uit het niets de woonkamer binnen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Whoppa, komt braagje weer met die faalpics de hele tijd
Ja hoor. Zie je het al voor je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, m'n vader zei altijd dat je vuur met vuur moet bestrijden.
quote:
Ik vind het geen leuke grap eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie je het al voor je?
De brandweer die bij een brandend huis komt aanzetten met een zooi vlammenwerpers?
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Skylark. het volgende:
Woow man gisternacht wéér beef. Dit is echt m'n favo SC.
Lelijke schoenen lelijke wenkbrauw lelijke snor.quote:
Dit is de reeks waar de meeste bans vallen en dat is niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Skylark. het volgende:
Woow man gisternacht wéér beef. Dit is echt m'n favo SC.
Mensen die fucken met Liam fucking Gallagher weten van geen ene kaaaaaaaaaaankerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lelijke schoenen lelijke wenkbrauw lelijke snor.
C-C-C-C-Combobreak.quote:
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit is de reeks waar de meeste bans vallen en dat is niet iets om trots op te zijn.
Ik ben ook Outta Here.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.
Irritant hé.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Skylark. het volgende:
Oh godverdomme, zit ik weer in zo'n kaulo SC vol met plaatjes.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik boek hem weer, ik ben volgens mij een van de weinigen die zich niet droogfapt op meisjes met kleren aan.
gelukkigquote:
Idd, dat vind ik ook zo kankersad. Heb IQM er echt wel miljoen keer voor doodgewenst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Schoonheid staat niet altijd in verband te staan met voorhuidjoggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij is toch van Slumdog Millionaire?quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Schoonheid staat niet altijd in verband te staan met voorhuidjoggen.
Zie mijn voorgaande posts.quote:
Met name Sophia.quote:
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat mannen van voetbal hóren te houden. Ik hou ook van vrouwen, maar niet digitaal. Jeej, een plaatje van een mooie vrouw. En jeej, alweer een plaatje van een mooie vrouw. Wat moet ik daarmeequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.
Nee, ok. Maar de hele tijd van die nietszeggende plaatjes a la bragi stylo is ook fucking irritant.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Als er gemiept wordt over voetbal hoor je mij ook niet.
Heb je dat eerste plaatje op je site gezet, ja Bragi?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef me die boks ouwe, want zwaar eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat mannen van voetbal hóren te houden. Ik hou ook van vrouwen, maar niet digitaal. Jeej, een plaatje van een mooie vrouw. En jeej, alweer een plaatje van een mooie vrouw. Wat moet ik daarmee.
Genieten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat mannen van voetbal hóren te houden. Ik hou ook van vrouwen, maar niet digitaal. Jeej, een plaatje van een mooie vrouw. En jeej, alweer een plaatje van een mooie vrouw. Wat moet ik daarmee.
Door jou begon het.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar de hele tijd van die nietszeggende plaatjes a la bragi stylo is ook fucking irritant.
Ik tik 'm aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geef me die boks ouwe, want zwaar eens.
Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je dat eerste plaatje op je site gezet, ja Bragi?
Als ik wil genieten pak ik wel een schaal borrelnootjes, een glas whiskey, een sigaar en ga ik op de veranda in m'n schommelstoel van insectengeluiden genieten.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een notering in de top 25.
KLB SC heerst.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar de hele tijd van die nietszeggende plaatjes a la bragi stylo is ook fucking irritant.
Gasten, ik post er twee per dag of zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens de gniffel-smiley.quote:
Doe mij maar toastjes, speciaalbieren en een sigaret.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik wil genieten pak ik wel een schaal borrelnootjes, een glas whiskey, een sigaar en ga ik op de veranda in m'n schommelstoel van insectengeluiden genieten.
Dat probeert ze mij duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden we nou verslagen door een SC met nog levenlozere mensen?
Alleen op vrijdagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden we nou verslagen door een SC met nog levenlozere mensen?
Ja daarom geef ik er nu een weg aan Bragi, maar ik heb er nog een over want ik kreeg er 2 van jou.quote:
Jullie wisselen nierstenen uit?quote:
Kan me nog herinneren dat jij samen met wd alleen maar van die faalplaatjes zat te posten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Gasten, ik post er twee per dag of zo.Da's nog altijd minder dan die duizenden youtube-links waar geen hond op klikt.
Ik zei nierstenen, de hoeveelheid is onbekend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom geef ik er nu een weg aan Bragi, maar ik heb er nog een over want ik kreeg er 2 van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |