Mja, ze is niet debiel, toch? Dan moet ze er zelf maar achter komen. 't Is niet iets wat jij makkelijk kan veranderen, denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou geloof me, ik zou dat van mijn vriendje absoluut niet pikkenmaar zij doet dat dus wel en ik maak me er zorgen over.
Kijk, dat die jongen dit voor elkaar heeft, dat is toch gewoon knapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JAen dat vindt zij ook wel maar toch is ze nog bij hem.
Niet zo moeilijk hoor gewoon een labiele vriendin zoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk, dat die jongen dit voor elkaar heeft, dat is toch gewoon knap.
Wedden dat ik jou labiel kan maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor gewoon een labiele vriendin zoeken.
Ze spreekt hem er wel op aan, maar dan zegt hij dat hij het niet meer zal doen en biedt hij z'n excuses aan. Als ze er daarna weer over begint dan zegt hij dat ze het er 'toch al over hebben gehad?!' en dat ze ruzie aan het zoeken is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Afspreken met ex'en moet kunnen, zo lang je er maar niet over liegt.
Dat is het enige zwakke punt van hem, dat liegen.
Ze is zelf echter te wanhopig om hem erop aan te spreken of wat dan ook.
Natuurlijk.quote:
Ik ben graag een bemoeial.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met sommige zaken van je vriendinnen kun je je beter niet bemoeien.
Ja ze pikt het ook niet maar ze wil ook niet bij hem wegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, ze is niet debiel, toch? Dan moet ze er zelf maar achter komen. 't Is niet iets wat jij makkelijk kan veranderen, denk ik.
Om te knallen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze spreekt hem er wel op aan, maar dan zegt hij dat hij het niet meer zal doen en biedt hij z'n excuses aan. Als ze er daarna weer over begint dan zegt hij dat ze het er 'toch al over hebben gehad?!' en dat ze ruzie aan het zoeken is.
Verder snap ik niet waarom je af wil spreken met je exen.
Ik zit momentel op school.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet allemaal schooldingen doen maar ik heb geen zin.
Niks. Kijk je gewoon lekker overheen, net als dat ik gewoon over jullie voetbal geneuzel heen lees.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat mannen van voetbal hóren te houden. Ik hou ook van vrouwen, maar niet digitaal. Jeej, een plaatje van een mooie vrouw. En jeej, alweer een plaatje van een mooie vrouw. Wat moet ik daarmee.
Wat een faalhomo, die knakker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze spreekt hem er wel op aan, maar dan zegt hij dat hij het niet meer zal doen en biedt hij z'n excuses aan. Als ze er daarna weer over begint dan zegt hij dat ze het er 'toch al over hebben gehad?!' en dat ze ruzie aan het zoeken is.
Of ik jou.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wedden dat ik jou labiel kan maken?
Mjah, plaatjes nemen meer ruimte in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks. Kijk je gewoon lekker overheen, net als dat ik gewoon over jullie voetbal geneuzel heen lees.
Echt waar, sinds jullie terug zijn, zijn jullie veranderd in een stel jankende theetantes.
Ik wel, want je kunt niet met 1 persoon over alle onderwerpen praten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze mij mag gebruiken om hem terug te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Nou dat kan toch ook met gewone vriendinnen die niet je ex zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wel, want je kunt niet met 1 persoon over alle onderwerpen praten.
Opgelost. Ze kiest dus blijkbaar zelf voor zo'n relatie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ze pikt het ook niet maar ze wil ook niet bij hem weg..
Ja lekker makkelijk met ruggegraatloze meisjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat in relaties vanaf het begin zien dat ik de baas ben.
Onbegonnen werk voor jou dus.
Ik moet drie kilometer scrollen elke pagina.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks. Kijk je gewoon lekker overheen, net als dat ik gewoon over jullie voetbal geneuzel heen lees.
Echt waar, sinds jullie terug zijn, zijn jullie veranderd in een stel jankende theetantes.
Ik praat niet eens met mijn exenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wel, want je kunt niet met 1 persoon over alle onderwerpen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |