Omdat hier allemaal jongens zaten dus ik dacht ik maak het even makkelijker inleefbaar (quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij is dus degene die afspreekt met z'n ex? Waarom draai je dat in bovenstaand scenario nou weer om?!!!
[..]
hij had ruggegraat moeten tonen en er niet op ingaan. En als hij dan per se op een normale manier () weer met z'n exen wil praten, mag 'ie zoiets wel eerst gewoon tegen z'n vriendin vertellen. Of er in ieder geval niet over liegen...
Het ging voornamelijk om je kwantiteit. Maar ik heb het ook meer over WD, die was vooral erg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, die onzin wat jij typt interesseert mij wil je zeggen. Daar hoor je mij toch ook niet over zeuren.
Wat snap je niet aan "niet altijd"?quote:
Dan is hij gewoon koning, want zijn vriendin trapt erin.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want zij heeft daar geen behoefte aan en zou gewoon willen dat hij dat ook niet heeft.. Maar dat heeft hij dus blijkbaar wel. Lijkt mij een beetje een teken dat hij op haar uitgekeken is ofzo.
Bla Bla Bla. Koelkastmagneetjes voor jou.quote:
Dan ben je gewoon een lul.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat hier allemaal jongens zaten dus ik dacht ik maak het even makkelijker inleefbaar (..)
En hij vertelt het ook wel eerst, dan zegt zij dat ze het niet cool vindt, dan zegt hij 'dus je gaat me nu echt dingen verbieden?' en dan zegt zij van, ja ik verbied je niets maar ik vind het absoluut niet chill als je dat doet.. Waarop hij het dan dus achter haar rug om alsnog doet.
Nee hij is zwak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij gewoon koning, want zijn vriendin trapt erin.
I know. Maar daar ben ik al mee gekaptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk om je kwantiteit. Maar ik heb het ook meer over WD, die was vooral erg.
Jij koopt gewoon allemaal buitenlandse spelers zoals Ribery, dan kan ik het ook. Zo makkelijk als je allemaal spelers kan kopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey Skylark, ik ben 4e geworden met Athletic en speel dus CL volgend jaar. Bovendien heb ik de beker gewonnen.
Jij moet je mond houden, want jij ging vreemd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij gewoon koning, want zijn vriendin trapt erin.
Nou geloof me, ik zou dat van mijn vriendje absoluut niet pikkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geweldig hoe jongens het voor elkaar krijgen dat meisjes dat nog pikken ook.
Afspreken met ex'en moet kunnen, zo lang je er maar niet over liegt.quote:
Goede troll.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon allemaal buitenlandse spelers zoals Ribery, dan kan ik het ook. Zo makkelijk als je allemaal spelers kan kopen.
Girl, I want to make you sweatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Alalalalalong. Alalalalalonglongilonglonglong.
Met mij zijn er vele anderen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, want jij ging vreemd.
Nee, ik heb echt zo'n slechte voetbalkennis.quote:
Stuur d'r maar naar mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou geloof me, ik zou dat van mijn vriendje absoluut niet pikkenmaar zij doet dat dus wel en ik maak me er zorgen over.
Dat is wel waar ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt zo'n slechte voetbalkennis.
Met sommige zaken van je vriendinnen kun je je beter niet bemoeien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou geloof me, ik zou dat van mijn vriendje absoluut niet pikkenmaar zij doet dat dus wel en ik maak me er zorgen over.
Is ze knap?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |