abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81287822
Ik ben op zoek naar de game Half-Life, Half-Life²: Collector's Edition of Half-Life1 Anthology.

Voor Half-Life los is het een voorwaarde dat je de key niet in Steam hebt ingevoerd, voor de overige twee moet je bereid zijn de Steam-account aan mij over te dragen. In alle gevallen stuur je wél het boekje van je game naar mij op, waar de key op staat.

Voor Half-Life(1 Anthology) wil ik ¤ 5 geven, voor Half-Life²: Collector's Edition ¤ 10. Plus 0,39ct voor een postzegel
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:08:04 #2
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_81290103
je steam account overdragen mag niet ik verwacht ook niet dat veel mensen dit gaan doen als ze er ook andere games ophebben.
je kan ze ook gewoon op steam zelf kopen.
want je denkt toch niet dat er mensen zijn die hun Half-life key nog niet in steam hebben staan?
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_81290353
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:08 schreef crazy987 het volgende:
je steam account overdragen mag niet ik verwacht ook niet dat veel mensen dit gaan doen als ze er ook andere games ophebben.
je kan ze ook gewoon op steam zelf kopen.
want je denkt toch niet dat er mensen zijn die hun Half-life key nog niet in steam hebben staan?
Ik denk dat er genoeg mensen met de oude GOTY- of Platinum-edition in de kast best nog wel eens die key niet ingevoerd hebben, bijvoorbeeld door het nooit spelen van Half-Life² .

Het kopen van games op Steam kan alleen met een creditcard, die heb ik niet en de enige die ik ken die wel een creditcard heeft heeft hem in het belang van zijn werkgever.
pi_81290706
Het topic is gespot door een maat van me en die heeft net zijn key aan mij doorgegeven!
pi_81290795
Ik heb nog Half life 2 en half life 2 episode 1. Ik kan je dit doorgeven via steamgifts. Maar ik verwacht wel een kleine vergoeding.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:31:45 #6
249756 Symphonic
Look o Look
pi_81291046
Opgelost, en snel ook
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')